F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull želi pojašnjenje oko DAS-a, Mercedes nije odustao od preispitivanja Ferrari-FIA nagodbe

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Osim akcije na stazi, vratila nam se i ona pored nje – Mercedesov DAS sustav i Ferrarijeva nagodba s FIA-jom oko istrage njihovog prošlogodišnjeg motora ponovo su jedne od tema o kojima se priča.

Mercedes je na testiranjima šokirao konkurenciju i gledatelje sustavom kojim vozači guranjem i uvlačenjem volana ručno mijenjaju kut prednjih kotača, a konačna presuda oko legalnosti bila je da je sustav dozvoljen, a za 2021., unatoč dogovoru o zadržavanju istih bolida, je zabranjen.

Red Bull nije spreman tako lako prihvatiti da je sustav legalan, što je Christian Horner tijekom prvog slobodnog treninga najavio u razgovoru s ekipom Sky Sportsa:

“Pričekat ćemo da vidimo imaju li ga na bolidima”, rekao je Horner prije nego je Mercedes potvrdio da koriste DAS, što smo mogli vidjeti iz kamera na njihovim bolidima.

“Tražimo određena pojašnjenja od FIA-je i počet ćemo postavljati određena pitanja o tome.”

Ono na čemu Red Bull može temeljiti svoje sumnje oko legalnosti su parc ferme pravila – promjene postavki bolida vrlo su ograničene nakon početka kvalifikacija, stoga nije sigurno je li promjena kuta kotača u skladu s tim pravilima.

Mercedes je pak odlučio izvući kontroverznu nagodbu između Ferrarije i FIA-je oko istrage njihovog prošlogodišnjeg motora. Iako se Mercedes navodno povukao iz spora kojeg su pokrenuli s još šest momčadi, njihov šef Toto Wolff to je demantirao:

“Nismo se povukli.”

“U Melbourneu smo odlučili da za ovu dodatnu kontroverzu na početku sezone, uz koronu i pogoršanje situacije u Italiji, nije bio pravi trenutak.”

“U ovo doba transparentnosti to je iznimno bitno, a dobro upravljanje je [također] iznimno bitno. Možda je to bilo dobro odrađeno, ali ako ne znamo, teško je prosuditi.”

S obzirom na dosad viđen tempo Racing Pointa, ne bismo dugo trebali čekati ni na pritužbe oko njihove sličnosti s Mercedesovim prošlogodišnjim bolidom.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
693 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Ferrari da je zadnji Mercedes bi preispitivao Ferrari.



    1

    1
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    veseli me (ako je istina) da merc nije odustao od preispitivanja nagodbe.



    1

    1
  3. Ako mercedes još uvjek forsira Ferrari —FIA dogovor znači da nemaju pojma što je Ferrari napravio na motoru da su bili toliko brzi , pa sad se boje da Ferrari uspije taj motor s toliko snage (možda i više) legalizirati.
    Nadam se da je tako i da Ferrari skriva brzinu jer nema logike da su sporiji od prošle godine valjda bi uzeli prošlogodišnji bolid da je tako



    1

    1
  4. Niko nije nevin u ovoj prici. :-)



    1

    0