Osim akcije na stazi, vratila nam se i ona pored nje – Mercedesov DAS sustav i Ferrarijeva nagodba s FIA-jom oko istrage njihovog prošlogodišnjeg motora ponovo su jedne od tema o kojima se priča.
Mercedes je na testiranjima šokirao konkurenciju i gledatelje sustavom kojim vozači guranjem i uvlačenjem volana ručno mijenjaju kut prednjih kotača, a konačna presuda oko legalnosti bila je da je sustav dozvoljen, a za 2021., unatoč dogovoru o zadržavanju istih bolida, je zabranjen.
Red Bull nije spreman tako lako prihvatiti da je sustav legalan, što je Christian Horner tijekom prvog slobodnog treninga najavio u razgovoru s ekipom Sky Sportsa:
“Pričekat ćemo da vidimo imaju li ga na bolidima”, rekao je Horner prije nego je Mercedes potvrdio da koriste DAS, što smo mogli vidjeti iz kamera na njihovim bolidima.
“Tražimo određena pojašnjenja od FIA-je i počet ćemo postavljati određena pitanja o tome.”
Ono na čemu Red Bull može temeljiti svoje sumnje oko legalnosti su parc ferme pravila – promjene postavki bolida vrlo su ograničene nakon početka kvalifikacija, stoga nije sigurno je li promjena kuta kotača u skladu s tim pravilima.
Mercedes je pak odlučio izvući kontroverznu nagodbu između Ferrarije i FIA-je oko istrage njihovog prošlogodišnjeg motora. Iako se Mercedes navodno povukao iz spora kojeg su pokrenuli s još šest momčadi, njihov šef Toto Wolff to je demantirao:
“Nismo se povukli.”
“U Melbourneu smo odlučili da za ovu dodatnu kontroverzu na početku sezone, uz koronu i pogoršanje situacije u Italiji, nije bio pravi trenutak.”
“U ovo doba transparentnosti to je iznimno bitno, a dobro upravljanje je [također] iznimno bitno. Možda je to bilo dobro odrađeno, ali ako ne znamo, teško je prosuditi.”
S obzirom na dosad viđen tempo Racing Pointa, ne bismo dugo trebali čekati ni na pritužbe oko njihove sličnosti s Mercedesovim prošlogodišnjim bolidom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kmeee,kmeee…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari da je zadnji Mercedes bi preispitivao Ferrari.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
veseli me (ako je istina) da merc nije odustao od preispitivanja nagodbe.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako mercedes još uvjek forsira Ferrari —FIA dogovor znači da nemaju pojma što je Ferrari napravio na motoru da su bili toliko brzi , pa sad se boje da Ferrari uspije taj motor s toliko snage (možda i više) legalizirati.
Nadam se da je tako i da Ferrari skriva brzinu jer nema logike da su sporiji od prošle godine valjda bi uzeli prošlogodišnji bolid da je tako
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Niko nije nevin u ovoj prici. :-)
1
0