Izdvojeno

Red Bull želi pojašnjenje oko DAS-a, Mercedes nije odustao od preispitivanja Ferrari-FIA nagodbe

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Osim akcije na stazi, vratila nam se i ona pored nje – Mercedesov DAS sustav i Ferrarijeva nagodba s FIA-jom oko istrage njihovog prošlogodišnjeg motora ponovo su jedne od tema o kojima se priča.

Mercedes je na testiranjima šokirao konkurenciju i gledatelje sustavom kojim vozači guranjem i uvlačenjem volana ručno mijenjaju kut prednjih kotača, a konačna presuda oko legalnosti bila je da je sustav dozvoljen, a za 2021., unatoč dogovoru o zadržavanju istih bolida, je zabranjen.

Red Bull nije spreman tako lako prihvatiti da je sustav legalan, što je Christian Horner tijekom prvog slobodnog treninga najavio u razgovoru s ekipom Sky Sportsa:

“Pričekat ćemo da vidimo imaju li ga na bolidima”, rekao je Horner prije nego je Mercedes potvrdio da koriste DAS, što smo mogli vidjeti iz kamera na njihovim bolidima.

“Tražimo određena pojašnjenja od FIA-je i počet ćemo postavljati određena pitanja o tome.”

Ono na čemu Red Bull može temeljiti svoje sumnje oko legalnosti su parc ferme pravila – promjene postavki bolida vrlo su ograničene nakon početka kvalifikacija, stoga nije sigurno je li promjena kuta kotača u skladu s tim pravilima.

Mercedes je pak odlučio izvući kontroverznu nagodbu između Ferrarije i FIA-je oko istrage njihovog prošlogodišnjeg motora. Iako se Mercedes navodno povukao iz spora kojeg su pokrenuli s još šest momčadi, njihov šef Toto Wolff to je demantirao:

“Nismo se povukli.”

“U Melbourneu smo odlučili da za ovu dodatnu kontroverzu na početku sezone, uz koronu i pogoršanje situacije u Italiji, nije bio pravi trenutak.”

“U ovo doba transparentnosti to je iznimno bitno, a dobro upravljanje je [također] iznimno bitno. Možda je to bilo dobro odrađeno, ali ako ne znamo, teško je prosuditi.”

S obzirom na dosad viđen tempo Racing Pointa, ne bismo dugo trebali čekati ni na pritužbe oko njihove sličnosti s Mercedesovim prošlogodišnjim bolidom.

Komentiraj

5 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kmeee,kmeee…



    2

    1
  2. Ferrari da je zadnji Mercedes bi preispitivao Ferrari.



    1

    1
  3. veseli me (ako je istina) da merc nije odustao od preispitivanja nagodbe.



    1

    1
  4. Ako mercedes još uvjek forsira Ferrari —FIA dogovor znači da nemaju pojma što je Ferrari napravio na motoru da su bili toliko brzi , pa sad se boje da Ferrari uspije taj motor s toliko snage (možda i više) legalizirati.
    Nadam se da je tako i da Ferrari skriva brzinu jer nema logike da su sporiji od prošle godine valjda bi uzeli prošlogodišnji bolid da je tako



    1

    1
  5. Niko nije nevin u ovoj prici. :-)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni