Motorsport portal tvrdi da je Mercedes odustao od akcije sedam ekipa vezano za slučaj FIA-ine istrage oko Ferrarijevog motora iz prošle sezone!
Podsjetimo, Mercedes je zajedno s Red Bullom, AlphaTaurijem, McLarenom, Renaultom, Williamsom i Racing Pointom poslao dva kritična pisma prema FIA-i u kojem prijete pravnim akcijama ako ne dobiju odgovor na brojna pitanja “u ime navijača, sudionika i dioničara F1”:
“Šokirani smo i iznenađeni FIA-inom izjavom u petak, 28. veljače koja se tiče zaključka istrage oko pogonske jedinice ekipe Scuderia Ferrari.”
“Međunarodni sportski savez ima odgovornost djelovati po najvišim standardima, integritetom i transparentnošću. Nakon mjeseci istrage od strane FIA-e koja je uslijedila nakon upita drugih ekipa – strogo protestiramo ovakvom povjerljivom dogovoru između FIA-e i Ferrarija kojim su zaključili sporni slučaj.”
“Prema tome, javno i otvoreno dijelimo zahtjev za punim i jasnim obrazloženjem slučaja, kako bismo osigurali da se svi sudionici tretiraju jednako i pravedno. Činimo to i u ime navijača, sudionika i dioničara Formule 1.”
“Kao dodatak, zadržavamo pravo legalne akcije pred nadležnim sudom.”
Niti dva tjedna kasnije čini se da je Mercedes promijenio stav i odlučio odustati od cijelog slučaja.
Službenog objašnjenja ni potvrde nema.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…gledao sam prilog jučer jedan o tome…po njima je ‘Bruce Allmighty,’ nama znan i kao John Elkann zvao ‘Kaisera’ Kalleniusa u Merc i obavio ‘kraći’ telefonski razgovor na ovu temu…nakon toga je potonji obavijestio Tota…btw isti medij prenosi da je merc otkupio udio koji je držao Lauda u F1 momčadi te je sada većinski vlasnik…(do sada je toto imao 40% i bio najveći pojedini vlasnik)..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je imao 60%, Toto 30%, a Lauda 10%
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…moguće, nisam upućen u stanje dionica, samo sam prenio što sam pogledao….vjerojatno je u tih 60% ako su od merca ipak malo veći mix podgrupa/’investitora’…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Mercedesom se ,pretpostavljam, povlace i ostale “njihove” ekipe. I to je to. Pojeo vuk magare.
Sta i dalje ne opravdava onakve izjave od FIA-e i tajne nagodbe, gdje ostale ekipe ( valjda samo McLaren , Renault, RB i AT) ispadaju najvece budale u svemu tome.
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se da renaulti i honde neće odustat.
7
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje je koliko ima istine u ovoj tvrdnji uopce, ne vidim razloga zasto bi Mercedes “otisao na drugu stranu” a ne ostao sa vecinom…
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem kad motorsport nešto objavi. Prije par dana su ovo objavili drugi portali, sad je službeno. ;)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Autorova izjava je tako lijepo sročena.
Podsjeća me na izjavu, jednog BH političara, koji je na detaljno pitanje o korupciji i sukobu interesa, odgovorio sve je po zakonu.
Zato i jesmo gdje jesmo. Dok god se pušta korumpiranim i nesposobnim institucijama da se bave sa korupcijom i ostat ćemo tu gdje jesmo.
9
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je bitnije sta pise u clanku. Jer clanak bi , barem mislim , morao biti objektivan.
A misljenje autora je njegovo osobno misljenje s kojim se netko moze i nemora sloziti.
Tako da je manje bitno dali je objektivno , subjektivno , kroz navijacke naocale itd :D
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U članku je sve napisano OK. Nema se šta oduzeti. Jedino nedostaje informacija da je sastanak na najvišem nivou prethodio ovoj odluci, tako da sam samo komentarisao mišljenje autora.
Koje je također OK, samo se ja ne slažem sa tim :)
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pusti ti floskule, nisi ništa komentirao zašto misliš da se Mercedes predomislio? :) Odakle taj zaokret za 180° i gdje je sad ona transparentnost prema navijačima/dioničarima/sudionicima koju su zazivali prije koliko, tjedan dana?
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema transparentnosti. Ona će biti samo kad nema potrebe da se bilo šta krije ili kad se upire prstom u druge :thumbs:
Ne branim ja Mercedes …
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navijaci koji nisu iz tabora Ferrari/Merc i dalje inzistiraju na transparentnosti.
A i pravi objektivni navijaci , iz kojeg god da su tabora , bi takoder trebali inzistirati jer to je ono sta je ispravno.
Ima samo ispravno i neispravno ,u ovoj situaciji nista trece.
A definitivno je neispravno okretati glavu kao da se nista nije dogodilo.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako sam navijač Ferraria već 20 godina slažem se potpuno da ovdje treba biti transparentnosti.. Ne razumijem kako si FIA kao jedna jedna krovna organizacija dopušta takve blamaže.. Kakvi tajni dogovori.. Oni su ovdje u ulozi kao sudaca na utakmici.. Nesmiju ni u jednom trenutku biti pristranu prema nikome.. NIKOME.. Ako su krivi i ako su varali oštra kazna ako nisu reci jasno i glasno sve je ok.. Ovako su sami sebi iskopali grob.. Što ako se opet desi nekakva sumnjiva situacija sa nekom drugom ekipom.. Opet tajni dogovori.. To je ko da komisija pozove sportaša na doping kontrolu i nakon testiranja kažu a mi smo se s njim dogovorili i nećemo vam reći ništa.. Halo.. Ili je test pozitivan ili nije.. Ok ovdje nisu mogli dokazati da Ferrari vara jer su očito pametni inžinjeri nešto smislili u sivoj zoni koja nije pokrivena pravilnikom.. Još jedna rupa.. Ali zašto to nisu onda odmah tako rekli.. Ovako su si sami sebi pucali u nogu.. Njihov kredibilitet je nula.. Kako ih itko više može smatrati ozbiljno..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
još jednom – fuj! ko zna što su se sad ovi dogovorili na višoj razini.
“The FIA was not fully satisfied,” it said in a statement, “but decided that further action would not necessarily result in a conclusive case due to the complexity of the matter and the material impossibility to provide the unequivocal evidence of a breach.”
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad su u nagodbi sve strane zadovoljne ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bar , moja strana nije :D.
Samo se nadam da nisu i oni u nekom dealu sa Mercedesom
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocekujem ovdje velike rasprave. Kud je clanak za rasprave , ali vecinom jer nema Formule 1 pa smo svi isfrustrirani i negdje se moramo ispuhat haha :D
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari u zadnje vrijeme nikog ne optužuje ni za što iako ima razloga, samo gledaju svoj posao, isto tako i Merc je odlučio gledati svoj posao. Kad bi se svaka momčad usredotočila na svoj razvoj, a ne na protivnikov, možda bismo na vrhu imali 5 momčadi, a ne samo 3.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zove predstavnik FIA-e u Mercedes (neslužbeno, naravno):
“Alo dečki, sjećate se onog testa guma i DASa? Da? E super, okanite se ovoga, or else…”
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni smeta da Ferrari šuti o nagađanjima i glupostima već 10 godina. Svake godine već barem desetljeće slušamo kako ferrari vara. Nakon svake pobjede (rijetke) čujemo da motor čudno miriše i svakojake gluparije, a nikakvih dokaza. FIA je postala mehaničarska radnja za postavljanje senzora na Ferrari. Niti Red Bull niti Mercedes nisu bili pod tolikim pritiskom FIE zadnjih godina i smatram da Ferrari mora postaviti čvršće temelje u F1 politici. Svaka šuša sada može uperiti prstom i indicirati da varaju bez dokaza.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA je kontrolirala ovu situaciju i medijsku objavu. Da su rekli sve je u redu, kao što bi rekao svatko normalan tko ne može dokazati da nije u redu. Onda cijele frke ne bi bilo, ali bi Ferrari mogao nastaviti s tim motorom.
FIA nije rekla sve je u redu jer nije htjela da Ferrari nastavi s tim motorom, a da bi to postigla morala se nagoditi. Sadržaj potencijalnog problema s motorom nikad ne bi smjeli saznati jer je to pitanje intelektualnog vlasništva, ali ostale stavke nagodbe bi morali objaviti jer je ovo jako loše za sport na barem 3 načina.
1. način: regulator je nesposoban dokazati kršenje pravila ali svjejedno ustraje na istrazi i nepotrebno troši svoje i resusrse momčadi na bavljenje nečim što nikud ne vodi
2. način: regulator pristaje prekinuti svoju istragu za neki “mito”
3. način: nagodba je tajna
Ecclestoneovo upravljanje F1 je ličilo na Broja Jedan iz Alan Forda. On je mnogima ponekad gledao kroz prste, ali zapisivao u svoju malu crnu tekicu, pa kad je došlo vrijeme, tražio da vrate uslugu. U njegovo doba ovakva sranja ne bi bila moguća jer bi se to riješilo jednog petka uz bocu viskija na zadnjem katu lokalnog hotela od 7 zvjezdica.
Jer ovakve odluke koliko god bile temeljene na pravilnicima štete reputaciji sporta, a to je starog najviše patilo.
A glede Mercedesa: dobili su svoje mito da šute i ne talasaju. Sad ćemo vidjeti što će Renault i RB napraviti.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ono što je najbitnije u ovoj situaciji (cijeloj F1) a to je ‘tok novca’ mi sigurno nikada nećemo saznati…moje mišljenje je da u smjeru merca nije išao nikakav ‘mito’ ne braneći sad nikoga a ponajmanje ferrari…ja bi prije rekao obrnuto ali sad da ne cjepidlačimo ionako to nećemo nikada znati…RB i Renault neće napraviti NIŠTA po mom mišljenju…dokle god Helmut blebeće uokolo to je gotovo siguran znak da je to jedino što i može…a Cyril ima drugih prioriteta ovako i onako…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mislim da je Merc dobio novac. Novac im ne treba, ali neki ustupak FIAe uvijek dobro dođe.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali sve je u redu. Rekli su da nisu zadovoljni, ali da ne mogu ništa. Iliti da je Ferrari našao idealnu sivu zonu. Što se mene tiče tako se to radi u F1 i ako ti FIAini pravnici i tehničari ne mogu ništa onda nema problema. Znači sve je po pravilima, ali ne u duhu pravila. Nema uporišta na sudu, nema ništa.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedini razlog što je ta trakavica to uopće vijest
je korona virus koji onemogućuje početak sezone.
Ljudi su ljudi. Moraju tražit krivca.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako tebi nije vijest da glavni inicijator protesta se povlači iz istog…ok, do korone je. :chill:
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako znamo da je Mercedes glavni inicijator??
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.grandprix247.com/2020/03/04/report-wolff-leading-calls-for-fia-to-disclose-ferrari-settlement/
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stara izreka kaže: ” Ne laje pas radi sela!”. Ovdje je Merc odigrao jedan šahovski potez. Napali su FIA i Ferrari samo kako bi se nagodili oko DAS-a ili neke druge prednosti. Njima uopće nije bio cilj Ferrari već nsprsviti medijsku hajku na FIA-u i pregovarati za sebe. Nakon toga povlace svoje timove i ostaju Honda i Renault koji nisu ni približno u takvoj pregovarackoj poziciji. Iako očekujem i vjetar u ledja Red Bullu jer imam neki osjecaj kako je Max zlstna koka.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo svakako.. Jedva čekam nastavak sage iza kulisa utrkivanja, pošto odgođena sezona.
I samo jedan fun fact iz povijesti F1.. Za one koje nisu znali..
Jedan, neponovljivi Hans.. I jedini takav događaj na utrci F1..
https://youtu.be/CSXyL-mykHw
0
0