FIA je odobrila novo, smanjeno ograničenje troškova za timove F1 i novo pravilo klizne ljestvice za aerodinamička ispitivanja nakon glasanja FIA-inog sportskog vijeća.
Timovi i upravljačko tijelo sporta već su dogovorili ograničenje troškova, ali nakon današnjeg glasovanja budžetska granica za 2021. bit će spuštena s prvobitne cifre od 175 milijuna američkih dolara godišnje na 145 milijuna dolara, s daljnjim smanjenjem u nadolazećim godinama.
Novi, smanjeni budžet je doveden kao odgovor na pandemiju koronvirusa koja je odgodila početak F1 sezone 2020., što je zauzvrat imalo ozbiljan utjecaj na financije momčadi.
Druga velika odluka koja je izglasana odnosi se na potpuno novu kliznu ljestvicu za aerodinamični razvoj, koja bi također trebala biti uvedena za 2021. godinu.
Prema ugovoru, što momčad niže završi u prvenstvu konstruktora, to će joj više biti dozvoljeno korištenje aerodinamičkog tunela u izradi bolida za sljedeću sezonu.
FIA se nada da će taj potez omogućiti da se se smanje razlike između momčadi u gridu i da se spriječi da veće momčadi steknu preveliku prednost u odnosu na one slabije.
FIA je također odobrila mjeru za ograničavanje downforcea bolida za 2021. godinu. S ključnim dijelovima automobila – kao što su šasija i ovjes – koji su fiksni od 2020. do 2021. godine, novo pravilo znači da će momčadi morati modificirati dio podnice kako bi smanjili downforce, zbog čega nova mješavina guma neće biti potrebna za sljedeću sezonu, prije prelaska na 18-inčne gume 2022. godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…teško je reći gdje ide F1, i što će biti s njom, pogotovo što se već neko vrijeme vozi za novac…auto industrija općenito je na koljenima a u krizi je zadnjih najmanje 5g…evo jučer je FCA dobio 6,3 milijarde papirića za spas ( a to i nije sve što traže), Renault traži novacv od države, Krampwagen grupacija isto (oprostite ali jedni od glavnih sukrivaca za ovakvo stanje u autoindustriji su upravo oni , ergo sprdnja) Volvo, Saab-Scania, su na ‘godišnjem’ do 01.08. (najmanje do tada: potvrdio mi je jučer jedan frend koji radi u tvornici koja proizvodi neke dijelove za njih), a stanje je slično ili lošije i kod ostalih ‘mega’ tvrtki uključujući Merc unatoč nekim medijskim spinovima…ukoliko ne dođe do zaokreta u gledanju na autoindustrijsku legislativu F1 svijet će se urušiti kao kula od karata ili pretvoriti u neko bijedno polunatjecanje zanimljivo šačici ljudi…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kralju moj bilo je x kriza i ratova kroz povijest auto industrije pa se nikad nije urušila. Smješno je misliti da će se urušiti od ovoe kvazi pandemije prenapuhane.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…gdje si pročitao da će se auto industrija urušiti?..ona će i dalje postojati, ali nikako u ovom obliku u kojem je postojala do sada…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Umjetno izjednačavanje .
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nemam ništa protiv.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ono što je dobro u cijeloj ovoj priči je to što će se natjecanje pokušati vratiti u ruke vozača. I da bude manje bitno koji bolid se vozi, a više bitno tko ga vozi. Pa ćemo onda vidjeti lakše koji vozač jeste materijal za šampiona, koji radi stvarnu razliku, a koji ne.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To nije F1. Ako su svi u standardnim bolidima – to je F2.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako je najvažnije da su svi u istim standardiziranim autima, mogu i svi voziti Renault Clio sa naljepnicom F1.
Po tisućiti put, F1 nije samo natjecanje za najboljeg vozača, nego i za najbolje inžinjere, najbolje strategije itd. Možda se nekome čini da to nije fer, ali ponekad i najbolji golman ne osvoji nikakav trofej jer ne igra za najbolji tim, jer u par najboljih timova imaju riješeno pitanje golmana i ne žele izazivati probleme. Naprimjer.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto jednostavno ne ukinu F1 i gotovo.
Gledat cu utrke motokultivatora u Orahovici.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=M1MdcSKjxVE
3
0