F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA potvrdila nova pravila za 2021. i 2022.

Ante Maras

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA je odobrila novo, smanjeno ograničenje troškova za timove F1 i novo pravilo klizne ljestvice za aerodinamička ispitivanja nakon glasanja FIA-inog sportskog vijeća.

Timovi i upravljačko tijelo sporta već su dogovorili ograničenje troškova, ali nakon današnjeg glasovanja budžetska granica za 2021. bit će spuštena s prvobitne cifre od 175 milijuna američkih dolara godišnje na 145 milijuna dolara, s daljnjim smanjenjem u nadolazećim godinama.

Novi, smanjeni budžet je doveden kao odgovor na pandemiju koronvirusa koja je odgodila početak F1 sezone 2020., što je zauzvrat imalo ozbiljan utjecaj na financije momčadi.

Druga velika odluka koja je izglasana odnosi se na potpuno novu kliznu ljestvicu za aerodinamični razvoj, koja bi također trebala biti uvedena za 2021. godinu.

Prema ugovoru, što momčad niže završi u prvenstvu konstruktora, to će joj više biti dozvoljeno korištenje aerodinamičkog tunela u izradi bolida za sljedeću sezonu.

FIA se nada da će taj potez omogućiti da se se smanje razlike između momčadi u gridu i da se spriječi da veće momčadi steknu preveliku prednost u odnosu na one slabije.

FIA je također odobrila mjeru za ograničavanje downforcea bolida za 2021. godinu. S ključnim dijelovima automobila – kao što su šasija i ovjes – koji su fiksni od 2020. do 2021. godine, novo pravilo znači da će momčadi morati modificirati dio podnice kako bi smanjili downforce, zbog čega nova mješavina guma neće biti potrebna za sljedeću sezonu, prije prelaska na 18-inčne gume 2022. godine.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Maras
Pulsmedia autor
54 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …teško je reći gdje ide F1, i što će biti s njom, pogotovo što se već neko vrijeme vozi za novac…auto industrija općenito je na koljenima a u krizi je zadnjih najmanje 5g…evo jučer je FCA dobio 6,3 milijarde papirića za spas ( a to i nije sve što traže), Renault traži novacv od države, Krampwagen grupacija isto (oprostite ali jedni od glavnih sukrivaca za ovakvo stanje u autoindustriji su upravo oni , ergo sprdnja) Volvo, Saab-Scania, su na ‘godišnjem’ do 01.08. (najmanje do tada: potvrdio mi je jučer jedan frend koji radi u tvornici koja proizvodi neke dijelove za njih), a stanje je slično ili lošije i kod ostalih ‘mega’ tvrtki uključujući Merc unatoč nekim medijskim spinovima…ukoliko ne dođe do zaokreta u gledanju na autoindustrijsku legislativu F1 svijet će se urušiti kao kula od karata ili pretvoriti u neko bijedno polunatjecanje zanimljivo šačici ljudi…



    7

    1
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Umjetno izjednačavanje .



    8

    0
  3. Renault Alpine Prikaži

    Ono što je dobro u cijeloj ovoj priči je to što će se natjecanje pokušati vratiti u ruke vozača. I da bude manje bitno koji bolid se vozi, a više bitno tko ga vozi. Pa ćemo onda vidjeti lakše koji vozač jeste materijal za šampiona, koji radi stvarnu razliku, a koji ne.



    1

    4
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      To nije F1. Ako su svi u standardnim bolidima – to je F2.



      16

      0
    • Ako je najvažnije da su svi u istim standardiziranim autima, mogu i svi voziti Renault Clio sa naljepnicom F1.

      Po tisućiti put, F1 nije samo natjecanje za najboljeg vozača, nego i za najbolje inžinjere, najbolje strategije itd. Možda se nekome čini da to nije fer, ali ponekad i najbolji golman ne osvoji nikakav trofej jer ne igra za najbolji tim, jer u par najboljih timova imaju riješeno pitanje golmana i ne žele izazivati probleme. Naprimjer.



      4

      0
  4. Zašto jednostavno ne ukinu F1 i gotovo.
    Gledat cu utrke motokultivatora u Orahovici.



    6

    1