F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Što bi bilo kad bi bilo… 2. dio

Ante Maras

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kolumna

Prije nešto više od 3 tjedna sam napisao članak sa raznim interpretacijama nekih odluka i događaja koji su na neki način obilježili povijest Formule 1 te po vašim komentarima sam vidio da vam se članak dopao te ste čak i predstavili neke svoje interpretacije događaja koje nisam spomenuo. Odlučio sam napisati nastavak tog članka kad sam tražio neke podatke za biografiju jednog vozača, a on me podsjetio kako neke odluke ili događaji koji su se mogli odviti drugačije značajno utječu na daljnji život i karijeru, stoga sam odlučio članak o tom vozaču ostaviti po strani na neko vrijeme i napisati ovaj. Nadam se da će vam se svidjeti kao i prošli pa krenimo.

Kolovoz 1990.

Alesi: Pozdrav šefe!
Ken Tyrrell: Pozdrav mali, što ima?
Alesi: Ma ništa, šefe.
Ken Tyrrell: A jel? A jesi odlučio gdje ćeš sljedeće sezone?
Alesi: Šefe, bolje ne pitajte.
Ken Tyrrell: A što? Zar je tako teško?
Alesi: A bome je, šefe.
Ken Tyrrell: Što je, je, napravio si popriličan nered oko toga. Iz Ferrarija i Williamsa me stalno, više su dosadili i Bogu i čovjeku s pozivima, ali ih razumijem, trebaju znati na čemu su.
Alesi: Šefe, jel mi ti možeš pomoći oko ovoga, jer više nisam pametan po tom pitanju?
Ken Tyrrell: Pa dobro, mogu.
Alesi: Evo ovako. Iako sam Francuz, talijanske sam krvi i bila bi mi čast i ostvarenje sna voziti za Ferrari, a i tamo je i moj veliki uzor Alain Prost, koji me može puno toga naučiti. Uostalom, ove godine se bore za naslov jako dobro, tako da po tom pitanju jako dobro stoje. Ali s druge strane, Williams je momčad koja raste iz godinu u godinu, imaju solidan broj naslova u zadnjih 10 godina, a i doveli onog Neweya, koji je od Marcha napravio solidnu momčad. Što bi mi ti savjetovao?
Ken Tyrrell: Pa gledaj, pametnije ti onda ići u Williams jer u Ferrariju ćeš vjerojatno biti broj 2 vozač, a i sam si vidio što se s Prostom dogodi kad ga neki mladi vozač nadmaši, uglavnom bude kaos. A i nemoj da te zavara ovogodišnji rezultati Ferrarija, jer tamo već neko vrijeme vlada kaos, a konkurentni su samo zato jer McLaren nastupa s prošlogodišnjim bolidom. U Williamsu su po pitanju hijerarhije vozača puno slobodniji, tako da ćeš se tu puno više istaknuti, a i Patrese je dovoljno dobar i iskusnan vozač da te nauči mnogim stvarima, a i to za Neweya govori dosta. Poslušaj starog lisca i idi u Williams. Uostalom, ako budeš izvrstan, a vjerujem da hoćeš, sigurno će te Ferrari ponovno tražiti, tako da nema straha.
Alesi: Hvala puno, šefe. Sad ću zvati Franka i javiti mu da mi pripremi ugovor sa njegovom momčadi.

Kolovoz 1991.

Eddie Jordan: Michael, daj ostani s nama, bar do kraja sezone.
Flavio Briatore: Aj Eddie, ne budi smiješan. Zašto bi mali ostao sa vama, a ne otišao kod mene u Benetton?
Eddie Jordan: Pa potpisao je ugovor s nama. Istina, nije skroz definiran, ali lako ćemo se za detalje dogovoriti.
Flavio Briatore: Hahahahahah! A moj Eddie, jesi naivan. Taj ugovor ništa ne znači.
Eddie Jordan: Uostalom, sam Michael je rekao da mu moj bolid odlično odgovara i da je zabavan za voziti.
Flavio Briatore: Zabavan je i Peugeot 205 GTI za vozit, pa bih svejedno uzeo Testarossu da imam mogućnost. Eddie, jednostavno nemaš šanse, pusti malog da vozi za mene i završi ovu trakavicu. Dapače, dat ću vam Roberta Morena, dobar je vozač i ima iskustva.
Eddie Jordan: Da je dobar Moreno kao što ti kažeš, ne bi ga slao meni. Michael, daj ostani, nemoj odmah u ralje osobe koja je bila u zatvoru zbog prevare.
Flavio Briatore: Pazi se Eddie! Moja prošlost nije tvoja stvar!
Michael Schumacher: Momci, ohladite! Gospodine Briatore, hvala na ponudi, ali ipak ostajem kod gospodina Jordana do kraja sezone, a poslije kraja sezone se možemo dogovoriti za sljedeću. Trebam malo iskustva skupiti da bi prešao u veću momčad, a Jordan je izvrsna momčad za to. Gospodine Jordan, je li možemo negdje u miru dogovoriti detalje?
Eddie Jordan: Nema problema. Michael, dobru si odluku donio.
Briatore: E mali moj, nećeš s takvim stavom poštenjačine daleko dospjeti.

Hungaroring 1997.

“Još jedan krug do kraja zanimljive utrke u Mađarskoj u kojoj suvereno i nadasve iznenađujuće vodi Damon Hill u slabom Arrowsu. Nakon jako lošeg dosadašnjeg dijela sezone, pobjeda bi Damonu Hillu donijela jako puno veselja i pozitive u ovoj za njega lošoj sezoni. Svakako, za dio ovakvog rezultata su svakako zaslužne i Bridgestonove gume koje su se izvrsno snašle u ovakvim uvjetima, ali sve to pada u vodu da Damon Hill ne vozi ovako maestralno. Još jedan zavoj do kraja, ulazi u startno ciljnu ravninu iiii… Pobjeđujeeee!!! Pobjeđuje! Kakva senzacija! Damon Hill pobjednik je Velike Nagrade Mađarske! Kakvo oduševljenje i sreća u taboru Arrowsa! Tom Walkinshaw plače od sreće i ima razloga. Kako velika pobjeda male momčadi!”

2001.

Dennis: Hej, Mika!
Hakkinen: Pozdrav, šefe! Kako smo?
Dennis: Kad se sjetim da odlaziš krajem sezone, ne osjećam se najbolje .
Hakkinen: A šefe, a što mogu? Treba mi mala pauza. Trebam razmisliti o svemu, iscrpljen sam.
Dennis: A dobro, istina. Ne treba se prisiljavati. Ali dobro razmisli jer si izniman vozač.
Hakkinen: Hoću šefe, ne brinite. Nego koga dovodite umjesto mene?
Dennis: I to mi stvara glavobolje.
Hakkinen: Šefe, sto sam vam puta rekao da uzmete Finca ako hoćete pobijediti. Uzmite Raikkonena. Vjerujte, isplatit će vam se.
Dennis: Ma znam, nego Heidfeld je isto jednako dobar, a već je dosta upoznat s momčadi, ipak je on naše čedo. Ali najviše problema mi stvara Peter Sauber i njegovi zahtjevi.
Hakkinen: Ma šefe, ako traži i 50 milijuna za malog Kimija, platite. Mali valja.
Dennis: Pa dobro i da košta 50 milijuna, nije to puno, ali Peter Sauber traži state-of-art zračni tunel i dva logistička kamiona i još nešto milijuna.
Hakkinen: Molim?! Je li on pri sebi?! Čovječe, ne bi da dovodimo Schumachera, a ne malog Finca. Pa to vrijedi više od 100 milijuna. Pa što on misli, da se mi kupamo u param? Jeste mu ponudili manje?
Dennis: Jesam, ali on ostaje pri svom.
Hakkinen: A sinko! Koji redikul! Uzmite radije Heidfelda, uostalom, imao je više bodova od malog, a i poznaje ljude u momčadi.
Dennis: U redu, uzimamo Heidfelda. Idem sad zvat Saubera. Vidimo se, Mika.
Hakkinen: Pozdrav, šefe.

Singapur 2008.

Nelson Piquet jr: Pozdrav, šefe! Pozdrav Pat! Zvali ste me. Što je bilo?
Pat Symonds: Flavio, iznesi plan.
Flavio Briatore: Evo ovako. Za utrku ćemo Alonsa natovariti sa jako malo goriva, taman za 12-13 krugova. I onda…
Nelson Piquet jr: Čekaj malo! Pa zar to nije malo debilno? Još pogotovo što startamo jako nisko u poretku?
Pat Symonds: Ma poslušaj Flavia do kraja.
Flavio Briatore: Mali, sad ti upadaš. Ti ćeš se par krugova kasnije zabiti u zid gdje nema krana pa će izaći Safety Car i svi će otići u boks kad se formiraju iza Safety Cara osim Alonsa koji će onda otići na prvo mjesto.
Nelson Piquet jr: Čekaj, ja ću se morati namjerno u zid?
Flavio Briatore: A jok, stavit ću ti eksploziv u nos bolida i aktivirati ga daljinskim upravljačem. Moraš to napraviti, šefovi nisu zadovoljni i traže dobar rezultat što prije.
Nelson Piquet jr: Ne bih radije, premutno je to. Netko će skužit, nisu ljudi glupi.
Flavio Briatore: Neće, vjeruj mi. Uostalom, ako to ne napraviš, gubiš mjesto u momčadi.
Nelson Piquet jr: Svejedno ne bih. Žao mi je, šefe, ali ovo je premutno. Ne želim se u takvo što upuštati, makar po cijenu mjesta u momčadi
Flavio Briatore: Aj goni se! Ne trebaju mi tetkice kao ti u momčadi. Ovo ti je zadnja utrka za nas! Aj ća! On će meni…

Brazil 2012.

“Evo nas slikom u dvoboju za prvo mjesto između Hulkenberga i Hamiltona. Prošli su zadnji zavoj, jure kroz startnu ciljnu ravninu, Marussia se izmiće desno, Hamilton prolazi s lijeve strane, ali Hulkenberg pokušava Hamiltona preteći i uspijeva! Hulkenberg prelazi u vodstvo u 54. krugu! Kakvo pretjecanje! Unatoč blagom proklizavanju Force Indije, mladi Nijemac uspijeva proći Hamiltona i preuzeti vodstvo. Hulkenberg taman prolazi backmarkera Caterhama za puni krug, a i Hamilton ga pretječe koji trenutak kasnije. Kakva nas završnica utrke i prvenstva čeka! U ovom trenutku Vettel je prvak, ali tko zna što nas čeka do kraja utrke!”

Suzuka 2014.

Charlie Whitting: Evo ovako. Obzirom na obilnu kišu i užasne uvjete na stazi, treba pomaknuti start utrke, bar dok se vrijeme koliko toliko ne smiri, jer mogao bi netko gadno nastradati.
Organizator: Daj bježi, nema šanse.
Charlie Whitting: Gospodine, jeste li vi svjesni da je tajfun u blizini? Pa vani je kao da sjekire padaju, ne vidiš prst pred sobom od kiše.
Organizator: Vozači su u prošlosti vozili i po većoj kiši pa ne vidim razloga zašto bi se odgodio start utrke.
Charlie Whitting: Istina, ali također su puno i pogibali. Već dugo vremena nitko nije poginuo i volio bih da se taj niz nastavi. Pa i Bernie je za odgodu starta utrke, a znate koja je ura kad on traži odgodu.
Organizator: Žao mi je, ali ne. Gledatelji će biti ljutiti, a što je tek s TV pravima. Jednostavno, utrka ide po planu.
Charlie Whitting: Pa za Boga miloga, odgodite utrku! Bar za sat vremena! Ne želim da netko pogine na stazi, a bome ni vama ne bi bilo svejedno. Ljudi će se strpiti, a za TV prava se lako dogovori, bar to nije problem za Berniea.
Organizator: Dobro, dobro, nek vam bude. Utrka će početi u 16:00 po našem vremenu, a sad mi bježite s očiju.
Charlie Whitting: Drago mi je da ste se opametili. Idem obavijestiti Berniea pa se vidimo.
Organizator: Dobro, dobro, samo mi se maknite da vas ne gledam.

Bahrain 2019.

“Još nas malo dijeli do kraja Velike Nagrade Bahraina, a trenutno je u vodstvu Charles Leclerc u Ferrariju u svojoj tek drugoj utrci za Ferrari. Nakon lošeg starta sezone za Ferrari u Australiji, ovaj vikend u Bahrainu je puno bolji za Ferrari, a pogotovo za mladog Leclerca. Mladić iz Monaka nastavlja oduševljavati sve fanove Formule 1 svojim zrelim i impresivnim nastupima. Leclerc prolazi posljednji zavoj utrke, juri startno-ciljnom ravninom i pobjeđuje! Charles Leclerc je pobjednik Velike Nagrade Bahraina! Kakav način za ostvariti prvu pobjedu u karijeri, jednostavno dominacija tijekom gotovo cijele utrke! Još start s pole positiona i najbrži krug utrke dodatno su začinili veličanstvenu pobjedu mladog Leclerca. Bravo majstore!”

Kanada 2019.

“Hamilton i Vettel vode borbu za prvo mjesto i Hamilton je sve bli… Vettel izlijeće van staze! Vraća se na stazu, ali je blokirao Lewisa Hamiltona koji ga je pokušao preteći u tom povratku na stazu. Kakav gubitak koncentracije od strane Sebastiana Vettela. Upravo saznajemo da je pokrenuta istaga po pitanju ovog incidenta te se čeka odluka sudaca.”

I nema kazne! Suci su nakon 10 krugova odlučili da Vettela neće sankcionirati zbog izlijetanja sa staze u 48. krugu. Sve u svemu, čeka nas velika borba za pobjedu do kraja utrke između Lewisa Hamiltona i Sebastiana Vettela.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Zvj3r.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Maras
Pulsmedia autor
35 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Flavio Briatore: A jok, stavit ću ti eksploziv u nos bolida i aktivirati ga daljinskim upravljačem.

    Hahaha, odlično…..dostojan nasljednik prvog članka. Samo tako nastavi.



    10

    0
  2. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Alesi je koliko znam potpisao sporazum sa Williamsom, ali su ga ovi zavlacili sa objavom, a sto je bio uvjet da sporazum stupi na obavezujucu snagu. U medjuvremenu je Ferrari uletio u pricu, te je Alesi uz pomoc Piqueta ispregovarao dobre uslove i ostalo je povijest. Williams je dobio Prostov Ferrari u kompenzaciju :D



    4

    0
  3. Jackie Stewart Kaps Prikaži

    Hahaha, e ovo je bilo baš fora za ubit vrijeme!

    Baš sam uživao, super!

    Bravo Ante!


    0

    0
  4. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Meklaren platio Kimija ko sveti Petar kajganu 😅😅



    3

    0
  5. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Dobri spinovi :)
    Uz raspravu o Vettelu mi je salica za kavu definitivno mala jutros..
    Ciji to bio dolazi ?


    0

    0
  6. Sve 5, članak odličan, samo mi ovo odustajanje Leclerca u Bahreinu i nije baš za ovakvu vrstu članka. Malac nije pobijedio na drugoj trci za Ferrari, jest u trinaestoj, a i pobijedit će ih još mali milion puta. Hoću reći, nije to neka povijesna situacija kao što bi bila da je npr. Hulkenberg osvojio postolje u Brazilu 2010, jer bi mu to bilo prvo i jedino u karijeri. Nije kritika, samo moje mišljenje, ugl. samo tako dalje i pozdrav :)



    4

    0
  7. šta bi bilo da se frank williams dogovorio s hondom, nelson piquet bi ima 6 ili 7 naslova na kontu sve skupa, prost koliko i ima ili još jedan više a senna sve skupa nijedan :(



    1

    1
  8. Dalo bi se napraviti milijun “što bi bilo” gdje su naslovi odlazili u druge ruke. Npr. što bi bilo da Šumi nije imao udes 2012. koji je pokrenuo lančanu reakciju odlazaka u bokseve i time Alonsa stavio iza Petrova? Što bi bilo da u Japanu 2006. nismo vidjeli dim iza Šumijevog bolida? Što bi bilo 1995. ili 1997. da Mihael nije/je uspio “pomaganju” protivnicima da odustanu. Nesreća Massa i sreća Kimija – situacija 2007. i 2008. je mogla biti obrnuta, ili je Ferrari mogao uzeti oba vozačka naslova ili pak Mclaren. Ima netko tko je jači od sudbine – Mercedes. Nema toga što može poremetiti njihovu neviđenu karmu i sreću da se sve uvijek posloži kako njima treba. Tako je to kada si superioran.



    3

    0
  9. Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

    Pitanje za autora:
    U svakom događaju, nakon permutacije, bi se nešto značajno dogodilo.
    Ne razumijem zašto je VN Kanade 2019. našla mjesto na popisu? Šta bi se to desilo bitno da je Vettel nije kažnjen. I BTW. nije Vettel kažnjen zbog izlijetanja sa staze.


    0

    0
    • Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

      Istina, moja greška je vezana za djelo za što je kažnjen, ali ne možeš znati da se ne bi ništa promijenilo da ga kojim slučajem nisu kaznili, možda bi Hamilton i pobijedio, a možda bi Vettel pobjedio, a možda bi doživjeli neki sudar zbog kojeg bi obojica odustali. Ne možeš unaprijed znati da se ne bi ništa značajno promijenilo.



      1

      0
      • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

        Ma znam da postoji mogućnost, ali poprilično sam siguran da bi ostalo isto. Jer Hamilton je i dalje pokušavao da pretekne Vettela, ali nije uspio.
        Htio sam reći ne bi se desio neki bitan događaj. Vettel bio pobijedio i tjt. Nije da je uticalo na neke naredne događaje tipa osvajanje prvenstva ili slično.
        U svim ostalim događajima koje si naveo (inače odlična ti je kolumna, pravo osvježenje) taj šbbkbb je imao neke posljedice iza sebe.
        Slijedeći je Hunt ko da gledam :trep:


        0

        0