Izdvojeno

Racing Point potvrdio pretvorbu u Aston Martin 2021.

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iako je pretvaranje Racing Pointa u Aston Martin i veliko ulaganje Yew Tree Consortiuma pod vodstvom Lawrencea Strolla vijest stara dva mjeseca, tek su danas službeno potvrđene nadolazeće promjene.

Dioničari Aston Martin Lagonde u ponedjeljak su odobrili 536 milijuna funti vrijedno ulaganje uz 260 milijuna funti novog kapitala Strollovog konzorcija. Stroll će postati izvršni predsjednik Aston Martina.

S obzirom na odgodu novog tehničkog pravilnika na 2022. – a možda i 2023. – te nesigurnost u održavanje ovogodišnje sezone, bilo je pitanje hoće li Racing Point pričekati s promjenom u Aston Martin, no kao što je McLaren najavio da će unatoč neizmijenjenim bolidima 2021. prijeći na Mercedesove motore, i momčad iz Silverstonea će nastaviti s promjenama po planiranom rasporedu.

“Benefiti povratka u vrh motosporta su jasni. Ne postoji bolji način za globalnu izgradnju Aston Martinovog brenda i interakciju s bazom kupaca od posjedovanja uspješnog tvorničkog tima u Formuli 1”, stoji u priopćenju na službenoj stranici Racing Pointa.

Novi predsjednik Aston Martina dao je nekoliko izjava povodom finalizacije i potvrde ovih promjena:

“Brend s pedigreom i poviješću poput Aston Martina mora se natjecati na najvišem nivou motosporta. Mislim da je ovo najuzbudljivija stvar koja se u dogodila u nedavnoj povijesti Formule 1 i nevjerojatno je uzbudljivo za sve uključene u sport, pogotovo fanove. Ne mogu smisliti bolje ime za momčad Formule 1.”

“Naša strategija ulaganja postavlja Formulu 1 u središte naše globalne marketinške strategije i preimenovanje Racing Pointa je sasvim logično u tu svrhu.”

“Globalna izloženost Formule 1 je nenadmašna i to ćemo iskoristiti kako bismo predstavili brend Aston Martina na našim ključnim tržištima.”

“Ne samo da Formula 1 pomaže u jačanju brenda, već otvara priliku za tehnološku suradnju. Iznimno sam uzbuđen što ću vidjeti kakvu tehnologiju možemo pretočiti iz trkaćeg programa u cestovne automobile.”

“S imenom Aston Martin dolazi veći pritisak i očekivanja. Morat ćemo biti konkurentni od početka. Međutim, ne sumnjam da će tim u Silverstoneu dorasti izazovu i da će učiniti ime Aston Martina ponosnim.”

Intervju je zaključio izjavom o planovima za budućnost:

“Posvećen sam Formuli 1 s dugoročnom vizijom, a ovo [globalna kriza] je samo privremena pauza na putovanju.”

Britanski proizvođač automobila posljednji je put u F1 bio uključen kao konstruktor 1959. i 1960., kada su njihovi bolidi nastupili na šest utrka. Imali su dva šesta mjesta kao najbolje rezultate, no tada to nije nosilo nijedan bod. Momčadi iz Silverstonea bit će ovo još jedno u nizu preimenovanja – 1991. su osnovani kao Jordan, a zatim su još bili Midland, Spyker, Force India i Racing Point.

Komentiraj

4 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    kimi007 Prikaži

    Tko će sada popuniti mjesto B tima momčadi Mercedes ? :)


    0

    0
    • Ne treba cijeli tim dovoljno im je da imaju vozače pod ugovorom.



      5

      0
      • Ako Aston Martin nebude imao bas nikakve veze sa Mercom , mislis da ce dopustat nekakve gluposti vozaca ?
        Mozda hoce jer ce im ovi zaprijetit da ce im uzet vozace , ali da ce im se to svidati nece nikako.
        Ali ne sumnjam da ce Aston Martin biti onako , jako prijateljski sa Mercom hehe



        2

        0
        • Kužim da velike momčadi žele negdje razvijati vozače prije nego im daju vrhunku mašinu i isto tako kužim da malim momčadima odlično dođe da im netko smanji troškove na pvaj ili onaj način..

          Sa stnovišta sporta nije etički da jedna momčad kontrolira ponašanje više od dva vozača. Čak niti u jednom drugom sportu nije dozvoljeno da isti vlasnik kontrolira dvije momčadi u istom natjecanju (osim HNL), ali RB ima trajno izuzeće jer je spasio od zatvaranja momčad izvan Engleske.

          Da je recimo Ocon kažnjen kad je to javno priznao onda bi se to i dalje događalo, ali nitko više nikad ne bi priznao.

          Uglavnom, znam kaj bi si mislio o tome – gadi mi se – ali ne znam kako bi to spriječio.



          3

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni