F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Momčadi žele odgodu novog pravilnika do 2022.

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Osim što je stvorila trenutni kaos, globalna kriza oko koronavirusa uzrokuje poteškoće i na dugoročnim planovima, stoga se odgoda novog tehničkog pravilnika koji je planiran za 2021. godinu čini sve izglednijom.

Čelnici FIA-je i Formule 1 sastali su se s čelnicima momčadi ranije ovog tjedna putem telefonske konferencije, a upravo je pravilnik za 2021. bio jedna od glavnih tema.

Izvještaji govore kako je svih devet momčadi osim Ferrarija podržalo ideju da se uvođenje velikih promjena odgodi za 2022., a da se za 2021. koriste bolidi napravljeni prema aktualnom pravilniku, uz “zamrzavanje” razvoja određenih dijelova poput šasije ili mjenjača. Ferrari nije bio protiv ideje, već su samo zatražili više vremena za razmatranje opcije.

Naravno, glavni motiv za ovakvu ideju su financije. Još uvijek se ne zna koliko će utrka biti održano ove godine, a računica je jednostavna – manje utrka, manje novaca za momčadi. Obustava razvoja svima bi koristila, pogotovo uzmemo li u obzir šire ekonomske posljedice koje čekaju svijet nakon ove krize. Također, odgoda novog pravilnika pomogla bi manjim momčadima – ako se on odgodi za 2022., novi bolidi bit će razvijani pod pravilima ograničenja budžeta koje se uvodi od iduće godine.

Odgoda bi pomogla i Pirelliju pri razvoju 18-inčnih guma. Testiranja su bila planirana tijekom ove godine, no sada je pitanje koliko će tih testiranja biti izvedivo.

Novi sastanak čelnika sutra, aktualni kalendar jedna od glavnih tema

Novi sastanak čelnika sporta i momčadi održat će se sutra, a pored rasprave o mogućoj odgodi novog pravilnika, svakako će se pričati o aktualnom kalendaru.

I dalje nije poznato kada će sezona krenuti, a i kada krene, ne zna se koliko dugo će trajati i koliko će utrka imati. FIA i F1 su u službenom priopćenju napisali kako očekuju početak sezone krajem svibnja, a neki spominju kako bi kraj sezone mogao biti pomaknut sve do siječnja 2021.

Ross Brawn već je ranije najavio izgledno ukidanje ljetne stanke zbog premještanja određenih utrka u te termine. Strateška grupa i F1 komisija već su odobrile premještanje zatvaranja tvornica na ožujak i/ili travanj, stoga se samo čeka potvrda Svjetskog motosport vijeća. Takva odluka zasigurno će pomoći Ferrariju koji je zbog nacionalnih restrikcija ionako morao zatvoriti tvornicu.

U novom intervju za Sky Sports Brawn je izjavio kako očekuje 17-18 utrka ove sezone, a nije isključio mogućnost skraćivanja vikenda:

“Prilično sam optimističan oko toga da možemo imati dobrih 17-18 utrka u prvenstvu ili više.”

“Jedna od stvari o kojima smo razgovarali su dvodnevni vikendi, stoga bi opcija mogla biti tri vikenda zaredom od dva dana.”

Njemački Auto Motor und Sport tvrdi kako će sezona započeti u Azerbajdžanu, čime će početi niz od 18 utrka u 182 dana. Kraj sezone ostao bi u Abu Dhabiju, no bio bi tjedan dana kasnije. Iako oni otpisuju Veliku nagradu Monaka, njezini organizatori zasad ne odustaju od utrke:

“Kao što je navedeno u službenom priopćenju za medije izdanom 12. ožujka, trenutno se očekuje da će Grand Prix de Monaco Historique (8.-10. svibnja 2020.) i Formula 1 (21.-24. svibnja 2020.) biti održani kada je i planirano”, stoji u priopćenju Automobile Club de Monaca otprije dva dana.

Konkretnih planova po pitanju kalendara zasad nema, a s obzirom na stanje, teško da ćemo nakon sutrašnjeg sastanka čelnika znati puno više.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Crash.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
551 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Momčadi će se na taj način malo financijski rasteretiti, a usput će imati više vremena za razvijanje bolida prema novom pravilniku.

    Win-win, uzevši u obzir cijelu situaciju.



    2

    2
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    meni su i tako i tako nova pravila (koja svesrdno podržavam) poprilično kasno donesena, tako da mi je ovo s obzirom na okolnosti ok prijedlog.



    3

    1
  3. Što god samo zaustavite nabijanje statistike jedne momčadi.



    9

    11
  4. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …pitanje je što ili tko će preživjeti od F1 koje sada poznajemo….



    2

    0