Izdvojeno

Brawn: Ove sezone bi mogli gledati utrke i u kolovozu

Piše: Luka Kolak

Prije 4 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Čelnici su potvrdili kako razmatraju mogućnost da se ljetna stanka zamjeni s nekim utrkama u kalendaru

Ovog vikenda smo trebali gledati prvu utrku sezone, no zbog opasnosti od širenja koronavirusa, utrka je otkazana. Prema svemu sudeći, Formulu ćemo najranije gledati tek u petom mjesecu, ako se stanje normalizira. No, izglednije je ipak da će F1 čekati VN Azerbajdžana početkom lipnja.

Ross Brawn kaže kako bi mogli ove godine F1 mogli gledati i u kolovozu, kada je uobičajeno po rasporedu ljetna stanka.

“Mislim da bi popunjavanjem kolovoza dobili par vikenda gdje bi mogli organizirati utrke.”

“Isto tako, mislim da bi mogli napraviti poprilično solidan kalendar za ostatak godine.”

“Izgleda drugačije, ali dalje pruža respektabilan broj utrka i to onih uzbudljivih.”

Nažalost, ako sezona ne započne prije svibnja, vrlo vjerojatno utrke u Australiji, Španjolskoj ili Monaku neće biti uvrštene u kalendar.

“Ono što trebamo od momčadi ove godine je fleksibilnost. U vrlo čudnim smo okolnostima te moramo osigurati sezonu koja će dati ekonomsku priliku za momčadi.”

Ovo je jedan od mogućih kalendara za ovu sezonu:

LIPANJ

7.6. – Azerbajdžan
14.6. – Kanada
28.6. – Francuska

SRPANJ

5.7. – Austrija
19.7.- Velika Britanija

KOLOVOZ

2.8. – Mađarska
16.8. – Nizozemska
30.8. – Belgija

RUJAN

6.9. – Italija
20.9. – Singapur
27.9. – Rusija

LISTOPAD

11.10. – Japan
25.10. – Amerika

STUDENI

1.11. – Meksiko
15.11. – Brazil
29.11. – Vietnam

PROSINAC

6.12. – Kina
13.12. – Abu Dhabi

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

3 komentara

  1. Uf…..kak bi to bilo savršeno ljeto??: g.o. uz F1????



    3

    0
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Kad nakon silnih mjeseci sjednu u bolid…biti ce silno zabavna VN Azerbejdana?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni