Valtteri Bottas vjeruje da će Mercedesovim konkurentima biti jako teško kopirati njihov “DAS” sustav jer je on za njega čuo prije više od godinu dana kad je krenuo razvoj.
FIA je potvrdila kako je sustav legalan i ne vide nikakav sigurnosni problem, a za 2021. godinu je isti zabranjen, pa je prilično izvjesno da se većini ekipa neće isplatiti ulagati vrijeme i novac u razvoj svoje verzije.
“Lijepo je biti jedina ekipa s tim sustavom. Mislim da to svjedoči koliko briljantnih umova imamo u ekipi.”
“To nije nešto što možete tek tako dizajnirati i implementirati. Još uvijek učimo o sustavu i njegovom potencijalu, ali mislim da u određenim okolnostima može biti zaista dobar.”
“To će se kasnije pokazati na različitim stazama pri različitim uvjetima. Ali, prilično je impresivan.”
Na upit koliko dugo već zna za DAS, Bottas kaže:
“Znam za njega već duže vrijeme, to nije projekt koji se brzo odradi. Mislim da sam otprilike prije godinu dana čuo nešto o njemu.”
Što se tiče korištenja, Bottas kaže da nije teško:
“Osjećaj nije neobičan. Sustav dobro radi. Čvrst je i nikad se ne događa ništa neobično. Samo morate pomaknuti upravljač ako želite. Možemo to simulirati na različite načine i pokušati s drukčijim simulatorima prije nego smo ga ugradili u bolid. Nije bilo problema. Dobro je dizajniran i napravljen, a jednostavan za upotrebu.”
“U principu, nema problema.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li netko je li Bottas koristio DAS kad je postavio današnji najbrži krug?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem da ce ga previse koristit u brzom krugu, vise u utrci…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa u kvailifikacijama ga i ne bi smjeli koristiti… navodno… parc ferme… al aj ga znaj više
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Momčad s glavom, repom i strategijom.
Bravo na neposustajanju u traženju perfekcije i novih tehnoloških dosega.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To radi i Ferrari, ali nakon toga slijedi stavljanje 1004230403 senzora na bolid.
22
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za maFIAu koja im svaku “inovaciju” proglasi legalnom, dok drugima svaka inovacija bude ne legalna.
maFIA se sama sebi popiškila u usta jer je sustav proglasila ne legalnim za 2021.
Vjerujem da ce Ferrari posegnuti sad za nekim svojim inovativnim riješenjem na rugu legalnosti pa da vidimo maFIAu šta ima za reći…
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim razlog zašto se mehanički djelovi nebi modificirali,tehnologija ide dalje.Ako smanjis nesto na poziciji elektroničkih sklopova i pokaže se neefikasno,zašto nebi poradio nešto na mehaničkim sklopovima,a da pritom ostane sve u normalnim dimenzijama i dozvoljenim od strane Fia.
Pravila postoje,a sto netko pokušava sa nekim prekomjernim doziranjem goriva da izvuče snagu to se smatra vec muljazom.Onda se govori o elektronici za koje vrijede pravila doziranja/sagorijevanja po krugu il’ kako vec.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravila vrijede i za mehanicke sklopove…
Zar nije znakovito to da je legalno za ovo sezonu, a za 2021. nije?
Zar tu nešto ne smrdi?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi moralo nešto smrditi?
Ni prvi ni zadnji put da se nešto zabrani u F1 nakon što je prije bilo dozvoljeno. Hoćeš od Williamsovog aktivnog ovjesa, McLarenove dvije kočnice ’97, do svježijih primjera kao što je T-wing koji je trajao samo jednu sezonu ili pak količine ulja koja se smije igarati koje se mijenjala po par puta u jednoj sezoni.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@smr
Pa nije da bi moralo nešto smrditi nego za ozbiljno smrdi…
Na ovaj način je FIA zaštitila Merc jer ne isplati se ostalim momčadima razvijati sustav samo za ovu sezonu jer iduće sezone je ne legalno…
Budi razuman pa sam zakljuci. Ako je legalno, onda omoguci svima da razvijaju i da sustav bude legalan i iduće sezone… Hendikepirali su sve ostale momčadi…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajd ferkan1984,da se ne natežemo,u pravu si,smrdi na veliko,al ako se Ferrari nije pobunio,a ima se pravo pobunit,znaci da i oni imaju asa u rukavu,koji isto tako smrdi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ocon? :)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dobio sam odgovor:
https://www.motorsport.com/f1/news/ocon-didnt-know-mercedes-das/4772325/
0
1