F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Bottas je za DAS znao više od godinu dana

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Valtteri Bottas vjeruje da će Mercedesovim konkurentima biti jako teško kopirati njihov “DAS” sustav jer je on za njega čuo prije više od godinu dana kad je krenuo razvoj.

FIA je potvrdila kako je sustav legalan i ne vide nikakav sigurnosni problem, a za 2021. godinu je isti zabranjen, pa je prilično izvjesno da se većini ekipa neće isplatiti ulagati vrijeme i novac u razvoj svoje verzije.

“Lijepo je biti jedina ekipa s tim sustavom. Mislim da to svjedoči koliko briljantnih umova imamo u ekipi.”

“To nije nešto što možete tek tako dizajnirati i implementirati. Još uvijek učimo o sustavu i njegovom potencijalu, ali mislim da u određenim okolnostima može biti zaista dobar.”

“To će se kasnije pokazati na različitim stazama pri različitim uvjetima. Ali, prilično je impresivan.”

Na upit koliko dugo već zna za DAS, Bottas kaže:

“Znam za njega već duže vrijeme, to nije projekt koji se brzo odradi. Mislim da sam otprilike prije godinu dana čuo nešto o njemu.”

Što se tiče korištenja, Bottas kaže da nije teško:

“Osjećaj nije neobičan. Sustav dobro radi. Čvrst je i nikad se ne događa ništa neobično. Samo morate pomaknuti upravljač ako želite. Možemo to simulirati na različite načine i pokušati s drukčijim simulatorima prije nego smo ga ugradili u bolid. Nije bilo problema. Dobro je dizajniran i napravljen, a jednostavan za upotrebu.”

“U principu, nema problema.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3326 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Fernando Alonso 14 Marci Prikaži

    Zna li netko je li Bottas koristio DAS kad je postavio današnji najbrži krug?


    0

    0
  2. Momčad s glavom, repom i strategijom.

    Bravo na neposustajanju u traženju perfekcije i novih tehnoloških dosega.



    18

    2
    • Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

      To radi i Ferrari, ali nakon toga slijedi stavljanje 1004230403 senzora na bolid.



      22

      11
    • Bravo za maFIAu koja im svaku “inovaciju” proglasi legalnom, dok drugima svaka inovacija bude ne legalna.

      maFIA se sama sebi popiškila u usta jer je sustav proglasila ne legalnim za 2021.
      Vjerujem da ce Ferrari posegnuti sad za nekim svojim inovativnim riješenjem na rugu legalnosti pa da vidimo maFIAu šta ima za reći…



      7

      7
      • Mercedes Serviser Donator Prikaži

        Ne vidim razlog zašto se mehanički djelovi nebi modificirali,tehnologija ide dalje.Ako smanjis nesto na poziciji elektroničkih sklopova i pokaže se neefikasno,zašto nebi poradio nešto na mehaničkim sklopovima,a da pritom ostane sve u normalnim dimenzijama i dozvoljenim od strane Fia.
        Pravila postoje,a sto netko pokušava sa nekim prekomjernim doziranjem goriva da izvuče snagu to se smatra vec muljazom.Onda se govori o elektronici za koje vrijede pravila doziranja/sagorijevanja po krugu il’ kako vec.



        2

        2
        • Pravila vrijede i za mehanicke sklopove…
          Zar nije znakovito to da je legalno za ovo sezonu, a za 2021. nije?
          Zar tu nešto ne smrdi?



          5

          1
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Zašto bi moralo nešto smrditi?
          Ni prvi ni zadnji put da se nešto zabrani u F1 nakon što je prije bilo dozvoljeno. Hoćeš od Williamsovog aktivnog ovjesa, McLarenove dvije kočnice ’97, do svježijih primjera kao što je T-wing koji je trajao samo jednu sezonu ili pak količine ulja koja se smije igarati koje se mijenjala po par puta u jednoj sezoni.


          0

          3
        • @smr
          Pa nije da bi moralo nešto smrditi nego za ozbiljno smrdi…

          Na ovaj način je FIA zaštitila Merc jer ne isplati se ostalim momčadima razvijati sustav samo za ovu sezonu jer iduće sezone je ne legalno…
          Budi razuman pa sam zakljuci. Ako je legalno, onda omoguci svima da razvijaju i da sustav bude legalan i iduće sezone… Hendikepirali su sve ostale momčadi…



          5

          0
        • Mercedes Serviser Donator Prikaži

          Ajd ferkan1984,da se ne natežemo,u pravu si,smrdi na veliko,al ako se Ferrari nije pobunio,a ima se pravo pobunit,znaci da i oni imaju asa u rukavu,koji isto tako smrdi


          0

          0