Talijanski novinar Leo Turrini nedavno je u iznio priču o problemima s novim Ferrarijevim bolidom koji navodno nije izazivao oduševljenje među inženjerima. Sad je izišao s novom informacijom po kojoj se situacija u Maranellu poboljšala.
S 2019. na 2020. imamo stabilan tehnički pravilnik i većina ekipa će nastaviti s filozofijama dizajna koje je imala protekle sezone. Međutim, za Ferrari se pretpostavlja da će imati radikalno drukčija rješenja, po uzoru na Red Bull.
“Pokazatelji iz ovog zadnjeg tjedna su pozitivni i više ohrabrujući. Još uvijek nije sve glatko, ali kao što sam već rekao – ima vremena.”
“Cilj je imati bolid koji nije toliko osjetljiv na karakteristike staze na kojoj se vozi.”
Turrini je još jednom ponovio kako je Mattia Binotto uvjeren u legalnost Ferrarijevog motora i u tom području očekuje da ponovo budu najbolji na gridu.
Ferrari će biti prva ekipa koja predstavlja svoj bolid. Njihova ceremonija zakazana je za 11. veljače.
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Super! Samo neka svi počnu sezonu bez razvojnih zaostataka.
…dali je moguće podesiti kada kliknem na notifikaciju da mi se otvori samo puls aplikacija a ne i browser? Svaki puta kada kliknem vjest otvori mi oboje i vjest se otvori u browseru, malo mi je to…nepraktično.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moguce je, ali je to onda duplo manje klikova u analitici…
Malo kvarna fora za budzenje posete, ali ja licno nemam nista protiv ako doprinosi opstanku i razvoju sajta.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Analytics ne pribrojava kolikove unutar aplikacije. App je napravljen bez reklama, bez naplate i unatoč tome što nam “skida” broj posjeta u službenoj analitici. A u komentaru ispod je pojašnjenje zašto ipak ne može sve biti unutra. Bit će nekih drugih sadržaja (poput F1 grupe koja je sad tamo), ali u free verziji sigurno nikad neće ići komentari, otvaranje notifikacija, forum i slično.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moguce je skoro sve :) Mogu i komentare uvaliti u aplikaciju, i forum, staviti da se ništa ne otvara u browseru nego sve u aplikaciji. Čim procijenim da ima dovoljno zainteresiranih za takvu premium aplikaciju da mi se isplati utrositi par stotina sati razvoja – bit će učinjeno. Dotad, sori, ali nešto mora ostati i na portalu, tu su reklame = tu su prihodi koji nas drže živima.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ok sve jasno :) , hvala na odgovoru, može i ovako, samo mi nije bilo jasno, sada je.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoce premium biti one time fee ili subscription?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemam još nikakav plan za to, do daljnjeg je besplatno sve što je u aplikaciji.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako god bilo podrzavam. Kad budes imao volje i vremena, napravi anketu pa vidi. Ima nas donatora, dat cemo i za premium. ☺️?
1
0