Izdvojeno

Turrini s novim spekulacijama: Novi pokazatelji su ohrabrujući

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Talijanski novinar Leo Turrini nedavno je u iznio priču o problemima s novim Ferrarijevim bolidom koji navodno nije izazivao oduševljenje među inženjerima. Sad je izišao s novom informacijom po kojoj se situacija u Maranellu poboljšala.

S 2019. na 2020. imamo stabilan tehnički pravilnik i većina ekipa će nastaviti s filozofijama dizajna koje je imala protekle sezone. Međutim, za Ferrari se pretpostavlja da će imati radikalno drukčija rješenja, po uzoru na Red Bull.

“Pokazatelji iz ovog zadnjeg tjedna su pozitivni i više ohrabrujući. Još uvijek nije sve glatko, ali kao što sam već rekao – ima vremena.”

“Cilj je imati bolid koji nije toliko osjetljiv na karakteristike staze na kojoj se vozi.”

Turrini je još jednom ponovio kako je Mattia Binotto uvjeren u legalnost Ferrarijevog motora i u tom području očekuje da ponovo budu najbolji na gridu.

Ferrari će biti prva ekipa koja predstavlja svoj bolid. Njihova ceremonija zakazana je za 11. veljače.

Komentiraj

8 komentara

  1. Super! Samo neka svi počnu sezonu bez razvojnih zaostataka.

    …dali je moguće podesiti kada kliknem na notifikaciju da mi se otvori samo puls aplikacija a ne i browser? Svaki puta kada kliknem vjest otvori mi oboje i vjest se otvori u browseru, malo mi je to…nepraktično.



    7

    1
    • Moguce je, ali je to onda duplo manje klikova u analitici…
      Malo kvarna fora za budzenje posete, ali ja licno nemam nista protiv ako doprinosi opstanku i razvoju sajta.


      0

      1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Analytics ne pribrojava kolikove unutar aplikacije. App je napravljen bez reklama, bez naplate i unatoč tome što nam “skida” broj posjeta u službenoj analitici. A u komentaru ispod je pojašnjenje zašto ipak ne može sve biti unutra. Bit će nekih drugih sadržaja (poput F1 grupe koja je sad tamo), ali u free verziji sigurno nikad neće ići komentari, otvaranje notifikacija, forum i slično.



        1

        0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      dali je moguće podesiti kada kliknem na notifikaciju da mi se otvori samo puls aplikacija a ne i browser? Svaki puta kada kliknem vjest otvori mi oboje i vjest se otvori u browseru, malo mi je to…nepraktično.

      Moguce je skoro sve :) Mogu i komentare uvaliti u aplikaciju, i forum, staviti da se ništa ne otvara u browseru nego sve u aplikaciji. Čim procijenim da ima dovoljno zainteresiranih za takvu premium aplikaciju da mi se isplati utrositi par stotina sati razvoja – bit će učinjeno. Dotad, sori, ali nešto mora ostati i na portalu, tu su reklame = tu su prihodi koji nas drže živima.



      5

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni