Izdvojeno

Turrini s novim spekulacijama: Novi pokazatelji su ohrabrujući

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Talijanski novinar Leo Turrini nedavno je u iznio priču o problemima s novim Ferrarijevim bolidom koji navodno nije izazivao oduševljenje među inženjerima. Sad je izišao s novom informacijom po kojoj se situacija u Maranellu poboljšala.

S 2019. na 2020. imamo stabilan tehnički pravilnik i većina ekipa će nastaviti s filozofijama dizajna koje je imala protekle sezone. Međutim, za Ferrari se pretpostavlja da će imati radikalno drukčija rješenja, po uzoru na Red Bull.

“Pokazatelji iz ovog zadnjeg tjedna su pozitivni i više ohrabrujući. Još uvijek nije sve glatko, ali kao što sam već rekao – ima vremena.”

“Cilj je imati bolid koji nije toliko osjetljiv na karakteristike staze na kojoj se vozi.”

Turrini je još jednom ponovio kako je Mattia Binotto uvjeren u legalnost Ferrarijevog motora i u tom području očekuje da ponovo budu najbolji na gridu.

Ferrari će biti prva ekipa koja predstavlja svoj bolid. Njihova ceremonija zakazana je za 11. veljače.

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

8 komentara

  1. Super! Samo neka svi počnu sezonu bez razvojnih zaostataka.

    …dali je moguće podesiti kada kliknem na notifikaciju da mi se otvori samo puls aplikacija a ne i browser? Svaki puta kada kliknem vjest otvori mi oboje i vjest se otvori u browseru, malo mi je to…nepraktično.



    7

    1
    • Moguce je, ali je to onda duplo manje klikova u analitici…
      Malo kvarna fora za budzenje posete, ali ja licno nemam nista protiv ako doprinosi opstanku i razvoju sajta.


      0

      1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Analytics ne pribrojava kolikove unutar aplikacije. App je napravljen bez reklama, bez naplate i unatoč tome što nam “skida” broj posjeta u službenoj analitici. A u komentaru ispod je pojašnjenje zašto ipak ne može sve biti unutra. Bit će nekih drugih sadržaja (poput F1 grupe koja je sad tamo), ali u free verziji sigurno nikad neće ići komentari, otvaranje notifikacija, forum i slično.



        1

        0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      dali je moguće podesiti kada kliknem na notifikaciju da mi se otvori samo puls aplikacija a ne i browser? Svaki puta kada kliknem vjest otvori mi oboje i vjest se otvori u browseru, malo mi je to…nepraktično.

      Moguce je skoro sve :) Mogu i komentare uvaliti u aplikaciju, i forum, staviti da se ništa ne otvara u browseru nego sve u aplikaciji. Čim procijenim da ima dovoljno zainteresiranih za takvu premium aplikaciju da mi se isplati utrositi par stotina sati razvoja – bit će učinjeno. Dotad, sori, ali nešto mora ostati i na portalu, tu su reklame = tu su prihodi koji nas drže živima.



      5

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni