Talijanski novinar Leo Turini poručuje da početak nove godine u Maranellu nije prošao kako su se nadali Ferrarijevi inženjeri. Iako 2020. godina ne donosi drastične promjene pravilnika – čini se da su prvi brojevi razočaravajući.
Formulu 1 čeka nova velika revolucija za 2021. godinu i neke ekipe će rano prebaciti fokus na tu sezonu, dok će neke od njih imati dva paralelna razvojna projekta. Ipak, sve to ne bi smjelo utjecati negativno na sezonu koja je ispred nas.
Stabilan pravilnik za 2020. nudi priliku inženjerima da isprave sve slabosti bolida koje su otkrivene u prošloj godini.
Turini kaže da je Ferrari u 2019. imao dovoljno snage, ali su s aerodinamičke strane bili inferiorni u odnosu na Mercedes i Red Bull. S novim bolidom ta boljka se trebala ispraviti, a glavni čimbenici tu su prednje krilo i ovjes.
Ferrari je prošao crash-test, ali se čini da prve analize iz zračnog tunela ne donose optimistične brojke. Turini naglašava da još ima vremena za razvoj i da ne treba biti pesimističan:
“Čini se da informacije iz zračnog tunela i simulatora nisu učinile da Ferrarijevi inženjeri padnu u nesvijest. Ali, još uvijek nije ništa gotovo, vremena ima i to se ne smije zaboraviti. Nisam pesimističan, ali ne izgleda kao da će se išta promijeniti u odnosu na 2019.”
Podsjetimo, Ferrari je prošlogodišnja testiranja započeo izvrsno i tek je na drugom testu dobio konkurenciju u vidu Mercedesa. Međutim, već je na prvoj utrci u Australiji bilo vidljivo da je Mercedes ponovo daleko ispred svih.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mission failed, we’ll get’em next time!
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari i njihov ovjes.. Jedino cemo mi navijaci izgleda padati u nesvijest.. A mozda da krenu stopama ekipe iz Brackleya “Mercedes je na ravnici brzi 7 desetinki”
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda su naucili koju lekciju od tota a to je pila naopako…
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadamo se
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
??
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
oh, koje iznenađenje…oh, binotto…taj se tak provukao kroz ferrari da je to apsolutno tragično za legendarnu kompaniju…njega bih usporedio sa našom bivšom predsjednicom…ima “4 fakulteta” a pameti nikakve…ko da je sve diplome dobila preko π dok je bila mlađa i zgodna …a ovaj valjda zbog nečeg sličnog
a vjerovatno rueda još sklapa strategije?…otpisana još jedna sezona dečkovi….nemre to na bolje…nema šanse ove godine kako stvari stoje. bolje im je ovu makšu ugraditi u bolid iz 2018 i nek ne rade ništa kad ne znaju što rade
vratiti arrivabenea pod hitno…a štreberi su bili i uvijek će biti beskorisni štreberi bez ikakvih kreativnih sposobnosti
7
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah da Binotto glupan…. covjek koji je bio na mjestu tehnickog direktora u doba kad je ferrari “procvao” i smanjio zaostatak za vodecim mercedesom,… ne nasjedajte na ovu propagandu nije niti vrijedna komenitranja…. vidite rezultate uzivo sa testiranja pa ni ona nisu relevantna a kamoli ovakve price…. srpljenja do prve utrke :chill:
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ok…to je tvoje mišljenje a moje je ovakvo…a je li imao rezultata? je?…čudim se što ga merc nije odavna vrbovao kao sve ostale….ili sam u zabludi?
rueda vs james…binotto vs costa…baš je neki junak kako vidim…2 put je dva put…loser
a rezultate su radili drugi a ovaj samo statirao, tako da se ne slažem sa tom tvojom teorijom
7
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio i James u Rarriju pa briljirao..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Majstor je lik.. Od 1995 se provlaci kroz kultni Ferrari a da ga nitko ne prokuzi. Ne moze to svatko..
14
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se…ali takav je današnji svijet, prepun imaginarnih uspješnika
5
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Majstor ima znanje i zanat u svom podrucju a to je engine department.
Kakav ce biti ko sef momcadi to ce vrijeme pokazati. Zasad mu nije poslo za rukom, no ova godina mu je prilika da pokaze jel naucio iz gresaka i da li je sposoban voditi momcad.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iceman
talijani su prepuni otrovanog gmo-a….pa su tako mudro proglasili gore navedene costu i jamesa kao nepotrebne, a ostavili opet gore navedene kao perspektivne….mercedes postao sa navedenim neviđeni prvak u 7 sezona, a perspektivci…eh…eto…tu gdje jesu.,,badava i feteli, badava kimiji i alonsi kad riba smrdi od glave
obično dobijem hrpu minusa…jer kopčam stvari nekoliko mjeseci prije svih ostalih, pa čak i od hall of fame f1 novinara a čak im nisam niti blizu…a lojzeke prepoznam na tisuće km udaljenosti…ovi su svi u Ferrariju potrovani gmo smećem…nemre mozak funkcionirati na otrovima…i to je to
a zanimljiva mi je najava da će “ove godine konstruirati bolid po fetelu”….a ja proglasio Vettela neznalicom kad nije znao sugerirati kakav hoće bolid u 2019….a kad ono….oni su konstruirali bolid po Dummy.ju…dakle bez pitanja i sugestija četverostrukog prvaka. zar to nije premudro?
da li je to vama normalno?…meni to govori o totalnom auzmišu u tintari navedenih!
a što se tiče reakcije u realnom vremenu…jedino bi binotto mogao nešto zaključiti postpone ali kako vidim niti to ne šljaka nikako, jer smo se naslušali totalno poremećenih izjava od tog genija prošle sezone…nismo li?
8
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Costa kada je došao u Benz, a mislim da je to bilo 2012-2013, oni su već uveliko imali spreman motor koji je izdominirao sezone 2014-2016.
Kada smo se riješili glupih tokena, Ferrari je više napredovao u smislu motora od Benza (što je i logično, imali su više prostora za napredak) i prošle godine su ih čak i nadmašili, po snazi.
Prema tome, Binotto, što se tiče motora, nije ništa “lošiji” od Coste. Čak je u periodu od 2016, pa dok nije zasjeo na mjesto šefa ekipe, možda radio i bolji posao od Coste (no i to je bilo nedovoljno zbog drugih faktora). Mada, pored Coste i Binotta, možemo u jednačinu uvesti i Cowella, a u Ferrariju je za motore zadnjih godinu-dvije zadužen Iotti (neka me neko ispravi).
Kakav je Binotto kao šef ekipe, to je već drugi par opanaka. Prošle godine se nije baš iskazao, ruku na srce. Vidjećemo da li je šta “naučio”. :kokice:
Čak i da se iskazao, ne bi to nešto uticalo na ishod prvenstva (Lewis i Benz bi opet pokupili titule, Bottas bi završio kao drugi, jedino bi možda jedan ili oba vozača Ferrarija bili u poretku ispred Maxa).
Ako bi njega poredili sa Vukom, to je opet nezahvalno prema njemu, jer je nsa tom mjestu samo godinu dana, a i nije imao takav “komfor” kakav ima Vuk, počevši od 2014.
Pojednostavljeno rečeno, Vuk je imao najveću brigu oko toga da pili naopako, da lupa šakom od stol, te da Rosberga zamijeni idealnim drugim vozačem, a to je bio Bottas, kojem je bio (ili je još uvijek) menadžer.
Što se tiče Jamesa i Ruede, ne znam na kojeg Jamesa misliš. Onaj što je bio u Ferrariju (Allison) ne obnaša istu funkciju kao Rueda, a onaj što ima Ruedinu funkciju u Benzu (Vowles), s druge strane, nikada nije bio u Ferrariju.
Opet, volio bi i njega vidjeti u Ruedinoj stolici, pa da vidimo, kako bi se tamo snašao.
BTW, Benz je uzeo 6 dvodtrukih titula, a ne 7. Osim ako im već nije upisana dvostruka kruna i ove godine.
Na kraju, možda (podvlačim, možda) i u Ferrariju napokon počnu davati “lažne” informacije i piliti naopako, ko će ga znat….
Vezano za gmo…, malo ko nije na ovaj ili onaj način, u manjoj ili većoj mjeri kontaminiran gmo sranjima….
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frantic
poštena i korektna rasprava…ali je ipak stvar naših različitih perspektiva i to je možda jedini prijepor…kolko se meni čini allison je nastupio sa onom…valteri james here…dakle pustimo nominirane i one koji su stvarno jaki u pozadini i slično je kao i u politici. to je isto kao da u kombu ubacimo nikija koji nije bio izvršni ali je bio i jači od vuka u nekim “savjetima” i bez njega vuk možda ne bi niti imao merc team u F1…možda uopće ne bi bili tu…ali otom potom
7 je spomenuto od trenutka kad su odčekali 6 mjeseci zabrane rada zbog prijelaza konkurentu i odobrenja ferrarija da mogu početi raditi (NDA) i jasno je da se nisu samo uvalili u neku fotelju već su odmah pristupili “crtanju” ne do tada aktualnog bolida već onog koji tek dolazi, razumljivo, prvo zbog početnog “nepovjerenja” u lojalnost mercedesu i moguće ugroze zbog toga prve nadolazeće sezone…to je razlog sedmice a od trenutka pune uposlenosti spomenutih bilo je 6 dupljaka.
očito su u ferrariju napravili teške previde u prošlosti što dovodi do naknadne patnje….koja je trenutno sada a sve zbog negativne selekcije. Usporedbe radi…u drugoj tehnološkoj branši se događa isto i ružno je….to se trenutno događa Intelu a amd je povukao prave poteze na vrijeme i sad je to došlo na kapitalizaciju…
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
frantic….tu je
https://www.youtube.com/watch?v=JJrdhdgPCt8
teh dir merca…a otpisali ga kao ….
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vowles
https://www.grandprix247.com/2018/07/22/valtteri-its-james-please-hold-position-im-sorry/
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
frantic…yep…u pravu si..pobrkal sam ovu dvojicu…ali svejedno alllison je teh dir
https://www.youtube.com/watch?v=WfUx1Dyqm3I
ovaj je interesantan
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
taljani su puni otrovnog gmo – a i u tome je sva istina samo… u wikipediji ( moj glavni i jedini izvor informacija ) piše da je mattia rođen u švici di je živija i studira bar 24 godine tj pola životnog vijeka ( 50 godina ima ) i sigurno je za to vrime “uvozija” otrovni gmo čime se taljani “filuju” , a naročito u ferrariu . srićom postoji cjepivo i brzi kurs čišćenja od otrovnog gmo – a . james allison ( ne james vowles ….. da se ko ne zaje*e mada se stručnjacima to ne može dogodit zar ne ? ) je posli ferraria otiša na brzi , uspješni kurs čišćenja otrova prije dolaska u mercedes , a costa iako taljan koji je iz ferraria zatrovanog gmo doša u mercedes se srićom cijepija protiv otrova pa iz predostrožnosti otiša na brzi kurs čišćenja za svaki slučaj i u tome je sva tajna ( ili veći njen dio ) uspješnosti mercedesa u komparaciji sa ferrariem . prije 8 miseci brawn je između ostalog izjavija “Definitivno neću davati Mattiji nikakav savjet. On zna što radi, već je imao ovakve situacije tijekom svoje duge karijere u Formuli 1.” ali pripisat ću ovu glupost od izjave brawnovoj zatrovanosti gmo još iz njegove ere u ferrariu . volija bi i ja “brat” stvari , događanja misecima unaprid ali jbga … u wikipediji ( mom izvoru di “obavljam” copy/paste nikad nema takvih podataka …… :(
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nedostaje mišljenje autora :prcnjau:
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Autor je ostao u soku ?
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ds skuzio sam da u par clanaka nema misljenja steta jer na ovom bi clanku sigurno dobro dodso?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zola nemoj slušat druge bitno je što ti misliš.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali da dozu zanimljivosti
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu ni 2018 bili pa su opet imali odličan bolid.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čini mi se da amo ovakve vijesti čitali i prethodnih godina u ovo vrijeme, tako da me ovo ne dira previše, kao što bih volio da me rezultati s testiranja ne diraju previše ako situacija bude slična prethodnim godinama.
Nije da previše očekujem od Ferrarija ove sezone, bit ću zadovoljan ako naprave i minimalne napretke u oblastima zbog kojih su rezultati ispaštali prošle sezone, samo da pokažu napredak. Pravi omjer protiv Mercedesa će se vidjeti opet u Australiji i moja najoptimistični nadanja su da budu unutar 1-2 desetinke :)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok , s druge strane , kod Mercedesa je obrnuto. Ako sam dobro negdje procitao , da su rezultati bolji od ocekivanoga.
Vidjeti cemo sta je od svega istina :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam sit svojih lazi, da bih vasa slusao godinama!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na Zapadu nista novog
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do Australije odnosno u trenutku kada završi subotnji Q3 na ovakve članke/izjave/kolumne jednostavno se treba oglušiti.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas volim citati ove komentare. Covjek moze toliko toga nauciti.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko mogu pročitati Turini je jedan insider, zaljibljenik u F1 i Ferrari koji nema dlake na jeziku niti nosi roza naočale kad je u pitanju Ferrari. Ipak izaći sa ovom informacijom sredinom siječnja je pucanj u nogu ekipi iz Maranella. Nadam se da je ovo samo lagana pila naopako i spuštanje tenzija ili neki obračun na osobnoj razini. U svakom slučaju treba pričekati i odgovor od Binotta ako ga priupitaju oko toga. Jos ima vremena i dalek je put do prve utrke. Do tad je super čitati kako se polako sezona konačno zahuktava.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično! Počinje dominacija Ferrarija!!!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.facebook.com/248957855199677/posts/3054743984621036?d=n&sfns=mo ?
1
0