F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mehaničar Haasa odgovorio Jeanu Todtu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je Jean Todt nedavno komentirao mogućnost širenja F1 kalendara na čak 25 utrka – nespretno je poručio svim mehaničarima da bi trebali biti sretni da rade taj posao, te da bi njihove obitelji trebale shvatiti da je to takva vrsta posla zbog kojeg moraju biti odsutni veći dio godine.

“Ako imaju obitelj koja ih voli – shvatit će. Osim toga, ovaj posao se ne radi cijeloga života.”

Robert Dob, mehaničar Haasa, je poručio da je to jasan znak kako je Todt izgubio vezu s realnošću:

“Sudeći po njegovim izjavama – trebalo bi nam biti drago da ne vidimo vlastitu djecu.”

“To je strašno.”

“To je mišljenje osobe koja dođe u petak i otiđe u nedjelju.”

“On ne provede onoliko vremena na stazi kao mi. Mnogi od nas rade ovaj posao već godinama, a pronaći novi posao nije lako.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3316 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. Marlboro Hey You Prikaži

    “On ne provede onoliko vremena na stazi kao mi. Mnogi od nas rade ovaj posao već godinama, a pronaći novi posao nije lako.”

    Bu hu huhu

    Plače mi lik koji ima ko zna koliku plaću i putuje svake godine po čitavom svitu. Triba tebe pajdo malo u kanal kakav da kopaš ili u njivu među lozu i kumpire pa bi te ja pita bili priča nebuloze.



    2

    30
  2. Jesu ono dobro placeni ali brate 25 trka je puno za pogledat a kamoli odradit…



    24

    1
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Tko je uz obitelj i terenac, zna da to nije lako..
    Tu i tamo se spomenu vozaci u kontekstu odvojenosti od obitelji usljed povecanja broja utrka, onda treba malo stati i razmisliti kako je tek mehanicarima..



    14

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Pa nek ne rade taj posao. Mogu biti mehaničari na psolu koji ne traži 250 dana putovanja.



      2

      18
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Radi se o balansu izmedju nesto bolje zarade i obiteljskog zivota te da obitelji priskrbis mozda nesto vise ili cak mozda ono osnovno za normalan zivot, ne znas ti tko od njih od kud dolazi i iz kojih uvjeta.
        Nije to mala zrtva..



        10

        0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Znam da nije mala žrtva, radio sam tako, dok nisam imao dijete. Sad više tako ne radim.

          Da nije žrtva ne bi bilo bolje plaćeno od lokalnog servisa. Zbog toga što bolje plaćeno uvijek ima onih koji će na to pristati jer ih ništa ne drži ne nekom mjestu.



          1

          2
      • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

        Neka nitko ne radi taj posao, pa neka vozaci mjenjaju gume? Jel moze?
        Ili jos bolje, samo zaposliti samce, pa se nitko nece vaditi na obitelj.
        Jbt mogu mehanicari biti na poslu koji ne trazi 250 dana putovanja, a tko ce umjesto mehanicara mjenjati gume? Vanzemljaci mozda? Duh sveti?



        5

        1
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Ako neće imati tko mijenjati gume, povećat će im plaću pa će se naći onaj tko će htjeti svoje vrijeme prodati za malo veće novce. U kapitalizmu u uvijek ista igra na koju se naši socijalistički mozgovi ne mogu naviknuti – sve je pitanje ponude i potražnje. Momčad plaća minimalno koliko mora da popuni radno mjesto. Sve dok ima dovoljno onih koji su dobri i pristaju raditi u takvim uvjetima, tako će se nastaviti. Ako budu morali podizati plaću jer će teže nalaziti ljude onda će postati neisplativo pa će se smanjiti broj utrka ili nešto drugo. Uvijek se nađe neka ravnoteža; i na razini F1 i na mikro razini svakog pojedinca koji tamo radi.

          Bio je neki Kotur u Ferrariju godinama. Sad mi se čini da nije više u F1 paddocku. Otišao čovjek gdje je mirnije. Siguran sam da nije prijavljen na HZZu kao nezaposlen. Kad mu je mikrokosmos ispao iz ravnoteže promijenio je posao.



          2

          3
        • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

          posljedica toga što pričaš wapi je veća razlika između ekipa.
          npr. merc ne štedi na mehaničarima, zato jer su bogati pa nemoraju. rezultat je uigranost i stalnost ekipe i niko nemoze prismrdit.
          haas npr u sezoni 2018 hrpu novajlija doveo- jer moraju štedit pa daju minimalac pa ih ekipa otkanta i onda moraju uzet nove -neuigrani su, neznaju stavit gume na bolid pa imamo situacije odustajanja na onom nekom gp-u . to ti je kapitalizam. treba nać balans a ne reć “ima ko hoće”. kapitalizam niti je vječan niti je savršen i vidimo što je napravio formuli 1.
          shvaćam te što si vjerojatno kivan jer si ti morao promjeniti posao zbog obitelji, i ja se nemogu baviti poslom koji mi je prvi izbor jer imam kćerkicu, ali zato reći da je više utrka u godini ok nije u redu.
          naposljetku, naći mehaničara za f1 ekipu nije isto što i naći radnika za mcdonalds. malo ih je s potrebnim znanjima i iskustvom i vjerojatno nisu u dvadesetim godinama svog života, a svejedno treba u njih uložiti vremena i novaca da se ažurairaju i da budu korisni za momčad. takvi ljudi su onda resurs i treba ih zadržati a ne odbacivati jer jbga ima jeftinijih. a slabe momčadi će to morati ako se ubaci još vikenda i to nije dobro za nas gledatelje..



          4

          0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Nisam kivan. Sve u svoje vrijeme. Samo znam ponešto o takvom životu jer sam ga radio i nisam bio nikakva žrtva….



          1

          0
  4. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Ajde da i običan F1 djelatnik ( smrtnik ) ima pravo progovoriti, i da se to čuje……… i razumije. :thumbs: :klanjam:



    17

    0
  5. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Samo sebičan čovjek koji nema ili ne želi djecu može komentirat za bilo koji posao-‘karijera’ ispred…Ne vidim si kćerkicu 2 dana pa mi fali i lud sam…Tko razumije Todta je ohol čovjek,a ja podupirem ovog mehaničara bez obzira kaj bi i ja htjeo 53 velike nagrade kroz godinu..



    18

    0
    • Mclaren LH44 Donator Prikaži

      Jel moguće 53? jedino ako su neke 2 staze blizu jedna druge pa da se odradi u sedmici dvije :D

      A ovo za karijeru je lahko pričati nekome ko nema djecu ili su mu djeca odrasla pa više nema ništa da mu fali zbog karijere :chill:



      4

      0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Imam dijete i otkad imam dijete tako ne radim. Ali radio sam i nisam se sažalijevao, odgovaralo mi je, zarađivao sam, napredovao i uštedio ponešto. Danas mi više takav život ne paše, pa više niti ne radim na taj način.

      Ako živiš u normalnoj zemlji i imaš neku struku ili vještinu onda imaš izbora u životu. Zašto bi netko 40 godina radio kao F1 mehaničar? Radiš dok ti odgovara, a nakon toga se zaposliš kao mehaničar u lokalnom servisu Honde i radiš normalno radno vrijeme za puno manje novaca, ali imaš nešto drugo u životu.



      3

      1
      • Mclaren LH44 Donator Prikaži

        Pa dobro, ima i ta mjesta, F1 mehaničar van F1 sigurno ima izbora, jer moraš bit jebeno vješt mehaničar da bi bio u F1, ipak F1 bolidu kad ne zavrneš 0.1% dijelova završiš sa 100 dijelova koji nisu na mjestu.

        Ali sad da oni blizu svog doma tek tako imaju izbora za Hondin ili bilo koji lokalni tvornički servis, to je fantaziranje.



        1

        0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Zašto bi bilo fantaziranje?



          1

          0
        • Mclaren LH44 Donator Prikaži

          Pa vjerovatno zato što ne žive svi oni par kilometara od tvorničkih servisa pa da im je svima tek tako jednostavno.

          Možda su se uvalili u kredite, a jedini posao u struci koji može pokrit’ kamatu je ovaj u F1, sve ispod toga prodaji bubrege :D

          Mislim svejedno što ljudi opet imaju rješenje (preseliš se) opet je apsurdno da je u kalendaru 25 utrka, jer to je fakat previše za te ljude, koji u mjesec dana kako treba ne stanu kada se zadesi onaj niz od 4 utrke zaredom, a takvih nizova bi sa više utrka bilo previše. Brutalno je, ali eto jbga, show must go on :chill:



          1

          0
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Evo mogu mene doživotno uzeti za pola plaće.


    0

    0
  7. Ferrari 07drogo Prikaži

    U pravu je. Nije on samo mehanicar vec i montazer, “skladistar” i potrcko i dodje u srijedu ako ne i prije i onda opet pakira do ponedeljka utorka i tako u krug i to i ne za neke ogromne novce. Jest posao nama svima izgleda fora i iz snova i ja bi 50 utrka da gledam ali mislim da pretjeruju. Ove fore sta ljudi spominju terence i pomorce itd okacite mavku o rep, ovaj u boksu je slobodan samo kad spava a ti koji mislis da mu je lako ides doma nakon 8 ili 10 sati posla. Nije to samo “sta kuka neka ode ako nece” ili “drugi rade i gore” jer svatko gleda iz svoje situacije i meni je moja teza neko tvoja ma koliko bezvezna za tebe bila.



    1

    0