Izdvojeno

Todt: F1 ne bi trebala cviliti oko širenja kalendara

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

FIA-in predsjednik Jean Todt kaže da ljudi iz Formule 1 ne bi smjeli cviliti oko stresa kojeg bi prouzrokovalo širenje kalendara, te da bi umjesto toga trebali biti sretni što su uključeni u prvenstvo.

Iduće sezone ćemo gledati 22 utrke, a po pravilniku se kalendar smije proširiti do 25 GP vikenda. Ta ideja već neko vrijeme prouzrokuje glavobolje svim članovima ekipa čiji bi se godišnji odmori dodatno smanjili, a neki su išli čak tako daleko da sugeriraju kako bi treblai imati dva tima unutar iste ekipe.

“Mislim da je dugačak proces ispred nas prije nego se približimo 25 utrka.”

“Trenutno ne bismo trebali toliko spekulirati o tome nego se fokusirati na 22 utrke koje imamo. Ja tu možda imam drukčiji pogled…”

“Zaista mislim da bismo svi trebali biti sretni što smo u ovakvom svijetu, uključujući i mene. Radimo ono što volimo i privilegirani smo. Svi u F1 su privilegirani. Naravno, imate i neke dužnosti.”

“Dok sam bio na drugim pozicijama radio sam po 18 sati svaki dan, sedam dana, šest ili sedam dana tjedno, upravo zbog te strasti. Htio sam rezultate.”

“Naravno, obitelj, ako imate obitelj koja vas voli onda će shvatiti. Uostalom, ovo se ne radi cijelog života.”

Povezana vijest: F1 bi 2023. mogla otići u Saudijsku Arabiju

Mišljenje autoraTodtova logika je neoboriva - tisuće mehaničara i inženjera se ne bi trebali buniti na širenje kalendara, a njihove obitelji bi trebale shvatiti da je odlazak u Saudijsku Arabiju baš ono što je ispravno za njih. Ako godišnje odradite samo 20 utrka i doma vas uz ženu i djecu nema 250 dana godišnje - jednostavno niste dovoljno strastveni.

Komentiraj

10 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Pricaju o nekoj ustedi, a ukoliko uvedu 25 utrka timovi ce se sigurno morati sirit po pitanju ljudstva i logistike sto uveliko povecava troskove :thumbs:



    9

    0
  2. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Vidi se da Todt ima priko 7 banki…



    3

    0
  3. Izlapio je ovaj Todt.



    1

    0
  4. 20 je lijepa okrugla brojka. Treba ostati na tome. Što se tiče proširenja rekao bih da me boli briga za države gdje se misle širiti. Hint: pustinja i nafta.



    1

    0
  5. Dode mi zao onih ljudi koji gube cijeli tjedan na sklapanja i rasklapanja motorhomea od svake momcadi i onih koji prevoze isti. Vozaci tu budu kada moraju voziti dok one stotine ljudi koji su tu na platnoj listi gube jos daleko vise vremena. I oni su ljudi i imaju obitelji. Vjerovatno je lijepo zujati godinama uz f1 po svjetu dok si mlad, no sve ima svoje granice a mislim da ih s povecanjem broja utrka debelo prelaze. Takoder ima vozaca koji voze za realtivno malu lovu naspram ovih najboljih a nema ih kod kuce takoder. Trebali bi gledati da skrate gp vikend i troskove a ne prosirivati broj utrka. Mislim da je ovo vec ipak previse. I definitivno bi mogli bolje poredati utrke a ne da ti ide japan pa usa brazil pa emirati.



    6

    1
  6. Da, vidi se da je Todt neka druga gemeracija s nekom drugom radnom etikom.

    Ja generalno ne podržavam spike o jadnim mehaničarima u F1. Biti mehaničar ili inženjer u F1 nije ljudsko pravo. Nije da to netko mora raditi, ima raznih poslova u UK ili Italiji ili Americi. Možeš raditi gomilu drugih poslova i biti doma svaki dan prije 18h i biti svaki vikend slobodan.

    Ako ne možeš 250 dana biti na putu, a onda nemoj. Sve dok ih ima dovoljno koji žele, biznis nema problema. A i uvijek će ih biti dovoljno za pravu plaću. S druge strane ako se biznisu ne isplati onda neka stavi u Concorde koliko utrka maksimalno smije biti godišnje pa će ih toliko biti.

    Nema tu baš nikoga jadnog. Svi su oni plaćeni za te svoje dane na putu i dobrovoljno rade u tom cirkusu, nije da nemaju izbora u životu. Ova F1 je njihov izbor. Neki od njih odlaze iz toga, jer im se promijenio život ili su se zasitili – zapravo svejedno, ali F1 ide dalje i bez njih.

    I ja sam prije nego mi se rodila kćer provodio pola godine (u nekoliko stintova) izvan Hrvatske, od toga mjesec dana na godišnjim odmorima sa ženom. Tada nam je takav život odlično odgovarao i osim toga omogućavao je da si ponešto zaradimo tako da mirnije gledamo u smjeru svoje penzije jednog dana. Zadnjih 10 godina više ne odlazim u Ameriku na dulje od 2 tjedna u komadu. Godišnji odmor je bio ljeto na moru i pokoji vikend…. jer je kćer bila premala da je vučemo okolo. Sad je dovoljno porasla pa bi opet mogli početi putovati….

    Dakle, kao što je Todt rekao ne moraš biti F1 mehaničar cijeli život, radi to dok ti odgovara…. A kad tebi ne bude odgovaralo naći će se netko drugi tko će zauzeti tvoje mjesto.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni