Izdvojeno

F1 bi 2023. mogla otići u Saudijsku Arabiju

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Formula 1 bi 2023. godine mogla otići na novu stazu u Saudijskoj Arabiji pod imenom Quiddiyja koju je dizajnirao bivši vozač Alex Wurz. S obzirom na to da je “grade 1” – po potrebi može ugostiti i F1, a o tome se trenutno vrše pregovori.

Mike Reininger, direktor Quiddiya investicijske kuće koja stoji iza cijelog projekta je rekao:

“Gradimo da možemo ugostiti MotoGP, WEC, regionalne i nacionalne utrke, ali i sve do Formule 1.”

“Opremamo stazu tako da možemo ugostiti najveći događaj u svijetu motosporta.”

Upitan za rokove, kaže:

“Naš projekt u Qiddiyi će biti spreman za početak 2023. godine.”

Alex Wurz je o projektu rekao:

“Životna je privilegija moći dizajnirati ovu trkaću zonu u Qiddiyji, uključujući i stazu. Teren nudi nevjerojatne promjene nadmorske visine pa je i dizajn napravljen da izazove vozače i inženjere. Sudeći po simulacijama mogu vam osigurati da se radi o nevjerojatnom iskustvu.”

“Qiddiya posjeduje sve da postane glavni grad motosporta u svijetu.”

– Alex Wurz

Mišljenje autoraZadnji citat iz teksta jedan je od onih koje vrijedi zapamtiti.

Komentiraj

16 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Neka izbace Spa iz kalendara i umjesto toga neka se odrazava utrka u Saudijaskoj Arabiji :thumbs:



    28

    0
  2. x1

    F1 – ne želimo više grid djevojke jer to graniči sa seksizmom, a mi poštujemo prava žena
    Hamilton – bilo bi super da imamo ženske kolegice
    F1 2020. – ajmo imati utrku u zemlju gdje ženska prava praktički ne postoje…

    stvarno su mamlazi…



    34

    1
  3. Oduševljen sam idejom. Jedva čekam da F1 dođe na ovu, po svemu sudeći, nevjerovatnu stazu. :chill:



    7

    0
  4. Ferrari
    Matoje Prikaži

    Ovome bi trebalo dati priliku. Tko je slušao podcast Beyond the Grid s Wurzom mogao je čuti neke njegove ideje i kako on želi na stazi približiti doživljaj gledateljima. Naravno problem je što je to u Saudijskoj Arabiji koja nema publiku za ovakve stvari pa će vjerojatno biti poluprazno, ali opet treba pružiti šansu jer Tilke se nije baš iskazao sa uzbudljivim stazama u zadnje vrijeme.



    3

    2
  5. Ove godine se Španjolski superkup u nogometu igrao baš u Saudijskoj Arabiji, milijuni se raspoređeni po čak 4 momčadi tako je promjenjen i princip stvarnog natjecaja. Ono što je bitno da stadioni nisu bili puni ali zato džepovi jesu.



    6

    0
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Nekad 15 utrka po sezoni i svi sretni, a uskoro 25 i nitko sretan. Abu Dhabi i Sochi su promasaji, Baku bi zavrsio jednako tako da nema monstruozno veliku kolicinu incidenata u utrci, a Hanoi ce se pokazati za koji mjesec. Mene kao navijaca najmanje brine to gdje se utrka odrzava, ali sam itekako razocaran situacijom gdje dobivamo svake sezone po jedan “Abu Dhabi”, a polako se oduzimaju utrke poput Turske, Malezije itd. Nazalost to je trenutno neizbjezno, no razocaran sam sto se vodstvo F1 ne trudi rijesiti taj problem. Opet se tu onda postavlja i pitanje zasto bi i rjesavali taj problem kad oni imaju vise koristi od tog Abu Dhabija nego od jedne Malezije ili Turske. U svakom slucaju s navijackog stajalista situacija nam ne ide u prilog ukoliko utrka bude poput gore nabrojanih, a sa stajalista jednog biznismena ovo ce po svemu sudeci biti jos jedan pogodak.



    7

    2
  7. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Živciralo me što je Ecclestone dovlačio F1 u zemlje gdje do nedavno nisu znali ni za nogomet, a sada su kao neki veliki zaljubljenici u moto-utrke. Zbog utrka u egzotičnim zemljama u kojima ovaj sport ne vide kao uzbuđenje koje se dobije iz zvuka, mirisa i osjećaja koju pruža Formula 1, ovaj sport polako gubi sve ono na čemu je nastajo i što ga je održalo sve ove godine.



    5

    0
  8. “Qiddiya posjeduje sve da postane glavni grad motosporta u svijetu.”

    Buduća Meka motorsporta :kokice:



    5

    0
  9. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Ok, nije baš da sam uzbuđen oko utrke u Saudijskoj Arabiji, ali treba joj dat šansu pa da vidimo šta će od toga ispast. Ali mene i dalje čudi tolika zainteresiranost F1 i sponzora za te egzotične zemlje. U redu, novac koji se dobije je velik, ali dugoročno je to jako potez stavljat utrke u takve zemlje upravo iz dugoročnih ekonomskih razloga jer te zemlje nemaju ama baš nikakvu trkaču kulturu niti ljude pretjerano tamo zanima neke utrke “čudnih auta”. To se dugoročno sponzorima F1 momčadi i same F1 ne isplati jer je maleno tržište gdje se mogu pokazati, a i u slučaju Abu Dhabija gledanost na TVu je sve manja jer su utrke tamo uglavnom nezanimljive. Istina, Bahrain je iznimka, ali tek iznimka. Ukratko, dok je gledatelja, bit će i sponzora i novca, a na kraju i F1. Osim ako im nije u interesu napraviti F1 samo za šačicu bogatih šeika, oligarha i aristokrata, ali i njima će to brzo dosaditi i onda Formuli 1 slijedi definitivni kraj jer neće više bit sponzora i na kraju novca.



    2

    2
  10. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    ove face od wurza,coultharda,grossjeana,hulkenberga,hilla, ali di nađu capirossija.ne da ga nisan dugo vidija na tv,netu ali stvarno mi ga je drago vidit.on mi je bija jedan od najdražih vozača moto gp,posli valentina,biaggia i sličnih.famozno. bravo ekipi koja ga je našla.stvarno mi ga je drago vidit. btw neman ništa protiv ako se može vozit u pripizdini od bahreina zašto ne i u saudi arabiji.i još ako budu zastupljeni sve kategorije kako je najavija wurz.živi bili pa vidili.?



    3

    0
  11. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ova f1 me ne prestaje iznenađivati. Uz sav čušpajz na Bliskom istoku oni i dalje guraju sve moguće sportske događaje tamo.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni