Formula 2

Deletraz ponovno najbrži u Abu Dhabiju

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Louis Deletraz ponovno je bio najbrži vozač dana na drugom danu postsezonskog testiranja Formule 2 na Yas Marini. Nakon što je jučer odvozio 1:50.543, danas se spustio na 1:50.124, što je četiri desetinke sporije od vremena prošlotjednog pole positiona Sergija Sette Camare.

Odlično vrijeme odvozio je debitant, prvak Formule 3 za 2019., Robert Švarcman u Premi koji je bio samo 52 tisućinke sporiji od Švicarca u Charouzu,

Njih su dvojica najbrža vremena ostvarili u popodnevnom dijelu testiranja, dok je treće najbrže vrijeme dana postavljeno ujutro – Marcus Armstrong iz ART-a bio je tri desetinke sporiji od Deletraza, a unutar iste desetinke bili su i Callum Ilott (UNI-Virtuosi) te Nikita Mazepin (Carlin).

Šesto vrijeme imao je najbolji debitant 2019., Guanyu Zhou, a iza njega na tablici završio je Ralph Boschung koji je danas zamijenio Mahaveera Raghunathana u MP Motorsportu.

U prvih 10 završili su dvojica Brazilaca, Pedro Piquet i Felipe Drugovich, a između njih se na deveto mjesto smjestio bivši junior Red Bulla i novi DAMS-ov vozač, Dan Ticktum. Britanac je bio krivac za jednu od samo dvije današnje crvene zastave, on se na stazi zaustavio popodne, dok je ujutro to bio Mazepin.

Osim 20 bolida iz 10 momčadi koje se natječu u Formuli 2, na stazi je bio i jedan crni bolid bez halo zaštite – riječ je o testnom bolidu Formule 2 s 18-inčnim gumama koje se već iduće godine uvode u seriju. Za volanom je bio Antonio Fuoco, bivši F2 vozač i razvojni vozač Ferrarija.

Posljednji dan testiranja vozi se sutra.

Najbrža vremena drugog dana testiranja

izvor: Formula 2 (Twitter)

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni