Formula 2

Deletraz najbrži prvog dana postsezonskog F2 testa

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Švicarac Louis Deletraz ostvario je najbrže vrijeme prvog dana postsezonskog testiranja Formule 2 koje se održava na stazi Yas Marina u Abu Dhabiju, gdje je prošlog tjedna odvezena posljednja runda sezone.

Deletraz je ove godine vozio za Carlin, no na testiranju je bio u bolidu Charouza, momčadi s kojom je nastupao prošle godine.

Idući najbrži bili su dvojica debitanata iz ART-a, Marcus Armstrong i Christian Lundgaard, dok je četvrti sveukupno bio najbrži vozač jutarnjeg dijela testiranja, Mick Schumacher.

Peto vrijeme imao je Nikita Mazepin koji nakon sezone u ART-u vozi za Carlin, a kao i Schumacher, postavio ga je u jutarnjem dijelu. Isto vrijedi i za sveukupno šestog najbržeg, Guanyu Zhoua.

Posljednji unutar sekunde zaostatka za najbržim vremenom, 1:50.543, bili su dvojica potvrđenih vozača za 2020., DAMS-ov Sean Gelael i Artjom Markelov iz HWA. Jedina vozačka promjena u pauzi dogodila se u Tridentu – Marino Sato prepustio je mjesto Royu Nissanyju, Izraelcu koji je protekla dva dana na Yas Marini vozio Williamsov F1 bolid.

Crvena zastava oglašena je četiri puta tijekom dana – na stazi su redom stajali Armstrong, Samaia, Drugovich i Raghunathan.

Testiranje se nastavlja sutra u 6 sati po hrvatskom vremenu, a jedina vozačka promjena koja je objavljena je ta da će u jednom od bolida MP Motorsporta sjediti Ralph Boschung – zasad nije poznato hoće li biti umjesto Mahaveera Raghunathana ili Felipea Drugovicha.

Najbrža vremena jutarnjeg dijela

 VozačMomčadVrijemeKrugovi
1Mick SchumacherPREMA Racing1:50.94732
2Louis DelétrazCharouz Racing System1:50.95818
3Nikita MazepinCarlin1:51.03422
4Guanyu ZhouUNI-Virtuosi1:51.17826
5Sean GelaelDAMS1:51.44931
6Luca GhiottoTrident1:51.57027
7Callum IlottUNI-Virtuosi1:51.58518
8Artjom MarkelovBWT HWA RACELAB1:51.62619
9Dan TicktumDAMS1:51.69228
10Niko KariCampos Racing1:51.96328
11Robert ŠvarcmanPREMA Racing1:52.02133
12Christian LundgaardART Grand Prix1:52.07732
13Yuki TsunodaCarlin1:52.15527
14Felipe DrugovichMP Motorsport1:52.28130
15Pedro PiquetCharouz Racing System1:52.44832
16Marino SatoTrident1:52.51628
17Marcus ArmstrongART Grand Prix1:52.65322
18Giuliano AlesiBWT HWA RACELAB1:52.72123
19Mahaveer RaghunathanMP Motorsport1:53.50522
20Guilherme SamaiaCampos Racing1:53.54019

Najbrža vremena popodnevnog dijela

 VozačMomčadVrijemeKrugovi
1Louis DelétrazCharouz Racing System1:50.54349
2Marcus ArmstrongART Grand Prix1:50.79828
3Christian LundgaardART Grand Prix1:50.92328
4Mick SchumacherPREMA Racing1:50.96628
5Artjom MarkelovBWT HWA RACELAB1:51.52326
6Pedro PiquetCharouz Racing System1:51.68533
7Dan TicktumDAMS1:51.72435
8Sean GelaelDAMS1:51.84039
9Robert Švarcman PREMA Racing1:51.97728
10Giuliano AlesiBWT HWA RACELAB1:52.09135
11Niko KariCampos Racing1:52.11725
12Mahaveer RaghunathanMP Motorsport1:52.46724
13Guanyu ZhouUNI-Virtuosi1:52.79635
14Roy NissanyTrident1:52.88125
15Guilherme SamaiaCampos Racing1:54.08215
16Nikita MazepinCarlin1:55.39333
17Yuki TsunodaCarlin1:55.78633
18Callum IlottUNI-Virtuosi1:56.39644
19Felipe DrugovichMP Motorsport1:56.62922
20Luca GhiottoTrident1:56.78923

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni