Izdvojeno

Alfa Romeo: Ništa nam nije išlo na ruku

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač Alfa Romea Kimi Raikkonen je u prve četiri utrke svaki puta osvojio bodove, ali na Velikoj nagradi Španjolske je tom nizu došao kraj.

Ni jedan ni drugi Alfa Romeo C38 u Barceloni uopće nije imao brzine, a šefa momčadi Frederica Vasseura muči kako je do toga došlo.

Što god su pokušavali, nije funkcioniralo. Čak ni rani ulazak u boks Antonija Giovinazzija u šestom krugu. Ma medium gumama bi možda bio uspio odvoziti cijelu utrku, ali mu je sigurnosni automobil pomrsio račune. Talijan je od bodova bio predaleko.

„Nije upalilo jer nismo imali tempa. Nismo mogli ništa. Veliko razočarenje. U drugim smo utrkama imali barem brzine, danas ne.“

Antonio Giovinazzi

Ni Vasseur ne skriva razočarenje:

„Bio je to razočaravajući vikend, nismo mogli doći do našeg pravog potencijala. Teško je naći bilo što pozitivno. Prvi je stint jednostavno bio noćna mora. Barem je posljednji stint bio najbolji dio našeg vikenda.“

Frederic Vasseur

Raikkonen se nakon safety car faze uspio priključiti koloni koju je vodio Daniil Kvyat na devetom mjesto, ali je zbog staze na kojoj se teško pretiče zaglavio na 14. mjestu.

Bolji rezultat je ispustio na startu kada je u četvrtom zavoju izašao na šljunak:

„Znao sam da moram nešto pokušati kako bi u prvom zavoju izborio nekoliko pozicija, drugu šansu ne bismo imali. Na tom je mjestu bilo klizavo i ja sam otklizao.“

Kimi Raikkonen

„Ništa nam nije išlo na ruku. Današnji rezultat nije odraz našeg potencijala. Važno je da iskoristimo testiranja i vratimo se tamo gdje smo bili na dosadašnjim utrkama.“

Frederic Vasseur

Rezultati VN Španjolske
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

1 komentar

  1. Kimi iznevjerio si me u menageru.?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni