Izdvojeno

Valtteri Bottas najbrži i na drugom treningu u Barceloni

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas nastavio je s dobrom formom na stazi u Barceloni i na drugom slobodnom treningu ostvario najbolje vrijeme. Ipak, Finac je bio samo pola desetinke sekunde brži od Lewisa Hamiltona na drugom mjestu. Mercedes je na svim komponentama guma izgledao uvjerljivo i po prvi put ove sezone subotu će dočekati kao očigledni favoriti.

Iza njih su bila dva Ferrarija, a ovaj put je Charles Leclerc bio brži od Sebastiana Vettela. Razmak između njih bio je 0,088s.

U ovom trenutku se čini da je Red Bull treća ekipa po čistoj brzini bolida, a za njih je dobra vijest što je Pierre Gasly bio samo dvije desetinke sekunde sporiji od Maxa Verstappena. No, loša je vijest da su odradili samo 30, odnosno 34 kruga, te da je u bolidu Maxa Verstappena sad novi “spec 2” Hondin motor. Očekuje se da će večeras isti motor biti integriran i u Gaslyjev bolid.

Trening je prošao bez većih incidenata, a u pijesku smo vidjeli nekoliko vozača. Raikkonen je otišao preširoko kroz 8. zavoj, Kubica se izvrtio i skoro udario u zid kod ulaska u boks, a Daniil Kvyat je proširio izlazak iz prvog zavoja i sretno prošao bez udarca u barijere.

Dva Haasova vozača su se smjestila oko Pierrea Gaslyja na 6. i 8. mjesto, s tim da je Grosjean bio brži za desetinku i pol. U top 10 ušli su i Carlos Sainz i Daniil Kvyat.

Najsporiji su opet bili vozači Williamsa, a George Russell je opet bio ispred Roberta Kubice iako su nakon Azerbajdžana zamijenili šasije. Russell je ovaj put bio čak 6 desetinki ispred svog timskog kolege.

Rezultati

#VozačBolidVrijemeZaostatakKrugovi
177Valtteri BottasMercedes1’17.28435
244Lewis HamiltonMercedes1’17.3330.04935
316Charles LeclercFerrari1’17.5850.30142
45Sebastian VettelFerrari1’17.6730.38941
533Max VerstappenRed Bull-Honda1’18.0350.75130
68Romain GrosjeanHaas-Ferrari1’18.1530.86942
710Pierre GaslyRed Bull-Honda1’18.2380.95434
820Kevin MagnussenHaas-Ferrari1’18.3551.07140
955Carlos Sainz JnrMcLaren-Renault1’18.6581.37445
1026Daniil KvyatToro Rosso-Honda1’18.7221.43840
117Kimi RaikkonenAlfa Romeo-Ferrari1’18.7271.44330
1223Alexander AlbonToro Rosso-Honda1’18.7791.49544
1318Lance StrollRacing Point-Mercedes1’18.8391.55533
1427Nico HulkenbergRenault1’18.8611.57743
153Daniel RicciardoRenault1’18.9341.65040
164Lando NorrisMcLaren-Renault1’19.0411.75743
1799Antonio GiovinazziAlfa Romeo-Ferrari1’19.4272.14337
1811Sergio PerezRacing Point-Mercedes1’19.4482.16440
1963George RussellWilliams-Mercedes1’20.1912.90738
2088Robert KubicaWilliams-Mercedes1’20.7813.49723

Rezultati VN Španjolske
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

16 komentara

  1. Jeste da je petak, ali nikako nije dobro po Ferrari što su 3 desetinke iza Merca. Poslije velikih nadogradnji koje su donijeli u Barcelonu, čini mi se da opet bolje stoje nego Ferrari.



    7

    0
    • Nazalost opet kaskaju, ali samo da se zna i mercedes je doveo nove aerodinamicke nadogradnje…



      9

      0
      • Jučer kad sam vidio šta je Merc sve donio, zapitao sam se jeli sve ide njima ili će pola podijeliti Wiliamsu i Racing Pointu :D . Stvarno velik paket su donijeli.



        10

        0
      • Ali samo da se zna da i Mercedes ima pravo razvijati bolid iako mozda i nema potrebe za tim ;)



        9

        4
      • @AMG
        Bit ću grub prema Ferrariju, ali čini mi se da se Merc igra sa njima. Bar mi se tako čini. Kada god bi Ferrari donio nešto novo, Toto bi prešutio i donio još više, jednostavno svaki Ferrarijev korak, Merc ga lijepo poklopi i uguši svaki njihov pokušaj (odnosi se na razvoj i nadogradnje).


        0

        0
      • Master_F1

        Da, tako to i meni izgleda zadnjih par godina.. Ferrari ne da treba promjene nego kompletno novu dimenziju. Mercedes je sasvim druga liga, jaci su nego Red Bull u svoje vrijeme.,ne znam kad je Formula 1 posljedni put imala ovako kompletnu momcad ili nam se to cini zato sto prakticno i nemaju konkurenciju.



        1

        0
    • Alfa Romeo
      rapante Prikaži

      master…pogledaj prvi trening pa nije bilo 3 desetenki. Mislim da će se u Kv možda nešto promijeniti.



      1

      1
      • Nadam se da je tako, da se malo zakomplikuje. Ja lično se ne uzdam u prvi trening, pogotovo sada u Barceloni, kada su svi donijeli nešto novo i svi testirali. Vidjeli smo dosta zelene boje po bolidima, izlazke i ulazke u box nakon samo jednog kruga da se testiraju novi dodaci. Drugi trening već mora ići na pripremu za utrku i kvale. Ali nadam se sutra malo drugačijem rasporedu u kvalama.


        0

        0
    • Ferrari
      AlijA Prikaži

      Pa ovako je i Ferrari bio brz na slobodnim treninzima pa u utci mauna . Možda sad bude obratno u korist crveni . A tko će ga znat , valja se nadati .



      1

      0
  2. Kak ja vidim najbolje stoji Williams..



    9

    0
  3. Fernando Alonso
    Johnny Bravo Prikaži

    Po meni startni poredak za trku:
    1.Ferrari
    2.Merc
    3.Merc
    4.Ferrari
    5.Red Bull
    6.Red Bull
    7.Mcl
    8.Mcl
    9.Itd…..



    4

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni