Izdvojeno

Verstappen: Mercedes je u svim zavojima imao bolji bolid od nas [anketa]

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen vjeruje da Red Bull nije imao nijedan zavoj u kojem je bio brži od Mercedesa koji je petim uzastopnim 1-2 u cilju ispisao novu stranicu povijesti.

Verstappen je osvojio 3. mjesto što je njegov drugi podij ove sezone, a u utrci nije postajala realna mogućnost da izazove Mercedese.

“Nismo bili bolji niti u jednom zavoju. Dobro je, ne radi se o tome da je naš bolid loš. Jednostavno – Mercedes je trenutno brži od nas na svim područjima.”

“Srednje brzi, vrlo brzi zavoji su slični, ali to ovisi o tome koliko ćete downforcea staviti na bolid tog vikenda pa je teško reći. Na ovoj stazi su bili vrlo jaki u sporim zavojima što je inače prilično dobar pokazatelj za iduću utrku koja je u Monaku.”

– Max Verstappen

Mercedesova prednost u odnosu na rivale najuočljivija je bila u posljednjem sektoru.

“Mercedes je napravio jako dobar posao s razumijevanjem bolida i izvlačenjem performansi na tom dijelu staze. Mislim da mi još nismo na optimumu po pitanju novih pravila i konstrukcije guma. Vikend je bio korak unaprijed, ali nadamo se da će takvih još biti.”

– Christian Horner

Španjolska je bila druga utrka ove sezone u kojoj je Red Bull uspio pobijediti Ferrari. Horner misli da je Red Bull “definitivno” bio drugi najbolji bolid jučer, te da su izvukli apsolutni maksimum iz njega.

“Mislim da je Maxov prvi krug bio nevjerojatan. Imali smo agresivnu strategiju s dva zaustavljanja, ali očigledno smo imali i tempo za pobijediti Ferrarije.”

“Ako pogledamo gdje smo bili na predsezonskim testiranjima prije 9 tjedana – mislim da smo ih ulovili. Imati takve performanse u bolidu je zaista ohrabrujuće.”

“Očigledno, sad se moramo usredotočiti i fokusirati na smanjivanje zaostatka za Mercedesom.”

– Christian Horner

Gledajući apsolutni tempo, tko bi prije mogao dostići Mercedes?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Rezultati VN Španjolske
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

6 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Nitko, čekamo 2021.

    Kladim se da će i onda Mercedes dominirati.



    1

    0
  2. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Ovo što Mercedes radi drugima je lagano otužno…. Ovakve dominacije nije bilo nikad. Ali bitno da se nakon svakog Schumaherovog naslova, nakon 2000., psovalo FIA-u i Bernia kako to dozvoljavaju. Ne čujem i ne vidim takve komentare nakon 5 godina totalne dominacije Mercedesa. Navijam za Ferrari ali želim gledati i utrkivanje. Jučer da nije bilo SC-a preko pola minute bi Mercovi bili ispred svih. Ferrari ove godina podbacio žestoko, RB ih prestigao po race paceu, Mercedes ne znam što radi, ali očito to radi bolje od svih skupa zajedno.

    Glasao sam za “Nitko, čekamo 2021.” ali i to sumnjam.



    5

    1
    • Slazem se…
      Kad su Ferrari i Schumy harali mijenjala su se pravila, bodovni sustav, nema sta sve nije samo da ga svrgnu sa trona…

      Danas nakon ovakvih godina dominacije Mercedesa ne poduzima se nista, da budem iskren ni ne zelim da se poduzima ista jer to nije u duhu sporta…

      Svaka cast Mercu… Svake godine dodatno pronalaze nekakvu magiju koja nijednoj drugoj momcadi nije jasna… O cemu se tu radi ne znam, jer ne znaju ni svi moguci inzenjeri…

      Misljenja sam da imaju veliku prednost u gumama… Na koji nacin svaku sezonu u tome uspiju to je vec pitanje za razmisljanje…



      7

      0
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Pa bilo je i sad zadnjih par sezona promjena pravila (aerodinamika) , pa se nije ništa promjenilo. Nije li se najavljivalo prije predzadnje promjene da će to najviše odgovarati Ferrariju i Red Bullu ?
        Mercedes je jednostavno predobar , vrhunski u svakom segmentu , vjerojatno najbolja momčad ikada + LH jedan od najboljih vozača ikada. I to je to.



        6

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni