Izdvojeno

Team radio: Mercedesov dummy start na kraju kvalifikacija

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kad Tko Kome Poruka
Ferrari pita Vettela želi li izići ranije na čistu stazu ili pričekati nečiju zavjetrinu.
U boksu Ferrari Vettelu “Želiš li izići sad sam ili bi radije htio pričekati?”
U boksu Vettel Ferrari “Ne, htio bih pričekati. Treba mi zavjetrina.”
Mercedes kaže Hamiltonu i Bottasu da će odraditi “dummy start” na kraju pitlanea
U boksu Mercedes Bottas “Valtteri, odradit ćemo dummy sad. Ako tako kažem – na kraju pitlanea.”
Pitlane Mercedes Bottas “Odradit ćemo testni start. Nemoj čekati dugo. Lijevo koliko god je moguće.”
Pitlane Mercedes Hamilton “OK, samo slijedi Valtterija. Zaustavit ćemo se za probni start. Maksimalno lijevo.”
Mercedesi se zaustavljaju, Norris ih prestiže i prolazi u vodstvo, ispred Giovinazzija i Vettela.
Krug zagrijavanja Norris McLaren “Mercedesi testiraju start…?”
Krug zagrijavanja McLaren Norris “Ok, razumijemo.”
Krug zagrijavanja Ferrari Vettel “Norris i Giovinazzi su ispred. Kimi je iza. Imaš 20 sekundi.”
Krug zagrijavanja McLaren Norris “OK Lando, ako možeš prestići Giovinazzija to bi bilo dobro. Vettel je bolid iza njega. Možda propusti 1 ili 2 bolida. Ne više od toga.”
Krug zagrijavanja Alfa Romeo Giovinazzi “Imamo Norrisa ispred i Vettela iza.”
Norris usporava nakon 3. zavoja. To usporava i Giovinazzija. Vettel ih obojicu prestiže i Giovinazzi prestiže Norrisa.
Krug zagrijavanja Alfa Romeo Giovinazzi “Sad imamo Vettela ispred.”
Krug zagrijavanja Ferrari Vettel “Imaš još 20 sekundi…”
Krug zagrijavanja Vettel Ferrari “Preferiram da idem sam.”
Nakon kvalifikacija Vettel objašnjava svoju odluku.
Nakon Q3 Vettel Ferrari “Morao sam donijeti odluku. Bilo je na rubu s temperaturama guma… To mi je bio prioritet.”
Nakon Q3 Ferari Vettel “Mislim da je bila dobra odluka. Možemo kasnije provjeriti, ali… Bio je to zaista dobar prvi sektor.”

Rezultati VN Azerbajdžana
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

8 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Mercedes ce se skinuti s trona jedino ako se prisilno otpusti dio tima i prenese u neki drugi tim, jer dok su na ovakvij razni gdje se cini kao da se rugaju s drugima nitko im nije ravan… brutalno



    10

    0
    • Mercedes je taktički svjetlosnu godinu ispred ostalih. Znaju iskoristiti i najmanju grešku ostalih, pogotovo Ferrarija.
      Ferrari je pod konstantnim pritiskom dokazivanja, i ekipa i vozači. Skoro pa i nema trke u kojoj nešto ne sfušaju.
      Nikako da se srede. Nije šlamperaj nego nepromišljenost i brzopletost. Stalno pokušavaju navesti druge na grešku
      pa onda sami sebe za…



      12

      1
      • Alfa Romeo
        rapante Prikaži

        I što je Ferrari kriv za LECLERCA? Je kriv Ferrari što je lani Vettel napravio nekoliko važnih grešaka? Mislim da se mnoge stvari u Ferrariju događaju loše i krivicom njihovih vozača.a moj je komentar potkrijepljen i samim izjavama vozača koji su to jedan lani a drugi jučer sami priznali.



        2

        7
  2. Mercedes funkcionise kao sat,sve je savrseno ustimovamo,vozaci samo treba da rade sta im se kaze,predobri su svi treba da im zavide….



    7

    2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Baš mi je super zabavno kada se ovako umanjuje Hamiltonova zasluga za ovih nekoliko naslova.


      0

      4
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Bas…lewis se vec godinama bori za titulu sa 2 ili vise timova, mercedes je napravio okej posao a ostatak magic number 44



        1

        3
      • Ne umanjujem,sto se mene tice Ham je meni bar posebno dobar bio prosle godine,miran hladan pametan. Ali isto mislim da razlog da bude takav je tim koji funkcionise kao sat i on ne mora da razm o dr stvarima o kojima vozaci i ne treba da razm i da se bave.Puno toga u ovom sportu zavisi od toga kako tim funkcionise i da li svi rade svoj posao dobro a Merc je postavio visoke standarde bas.



        3

        0
  3. Mercedes kao tim je jači od Ferraria i njihova najveća prednost sada je ova dominacija od hibridne ere i navika pobjeđivanja, to je po meni jako važno, jer je pritisak u Ferrariu prevelik. Virujem da RB će Mercedesu puno lakše parirati kad imadnu bolid na njihovoj razini, i za njih smo pisali da su najbolji u godinama svoje dominacije. Kako sam skužio Vettela ovi startovi nisu baš uobičajeni u Q3, ali za Ferrari je najvažnije da gledaju sebe i da vide kako se poboljšati i šta iskoristiti, a ne stalno šta Mercedes radi, kad je se sudario Leclerc zna sam da i Vettel neće moć do pola.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni