Izdvojeno

Russell u Mercedesu zaključio test u Mađarskoj novim rekordom kruga

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Mercedesov junior George Russell je zaključio unutarsezonski test u Mađarskoj novim neslužbenim rekordom staze.

Russell je tijekom jučerašnjeg dana imao problema s mjenjačem na svom bolidu, ali je danas sve nadoknadio s ukupno 103 kruga.

Jutros je najbrži bio Kimi Raikkonen, a onda je poslijepodne Russell s hypersoft gumama odvozio vrijeme 1:15.575, što je za manje od jedne desetinke brže od Giovinazzijevog vremena jučer.

Raikkonen je tek pred kraj dana izišao na hypersoftu, ali je bio 0,074s sporiji od Russella.

Vozač Bolid Vrijeme Zaostatak Krugovi
1 George Russell Mercedes F1 W09 EQ Power+ 1’15.575 116
2 Kimi Räikkönen Ferrari SF71H 1’15.649 +0.074 131
3 Jake Dennis Red Bull RB14 1’17.012 +1.437 131
4 Antonio Giovinazzi Sauber C37 1’17.558 +1.983 120
5 Nikita Mazepin Force India VJM11 1’17.748 +2.173 51
6 Robert Kubica Williams FW41 1’18.451 +2.876 103
7 Lando Norris McLaren MCL33 1’18.472 +2.897 73
8 Artem Markelov Renault R.S.18 1’18.496 +2.921 108
9 Sean Gelael Toro Rosso STR13 1’19.046 +3.471 122
10 Pierre Gasly Toro Rosso STR13 1’19.790 +4.215 75
11 Brendon Hartley Toro Rosso STR13 1’20.221 +4.646 67

Komentiraj

9 komentara

  1. Malo mi smeta sto ovako tipovi poput Russela i Govinazzija ulete u bolid i odmah ruše rekord staze. Znam da su dobri ali opet… mozes biti daleko najbolji vozac ali ako nemas bolid za k ti.



    6

    6
  2. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Evo na kojim gumama su postavljeni najbrži krugovi:
    https://pbs.twimg.com/media/Djhz5iXXcAAa1Hs.jpg?format=jpg&name=orig



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni