Antonio Giovinazzi postavio je uvjerljivo najbrže vrijeme prvog dana testiranja na Hungaroringu. Talijan je u Ferrariju vremenom 1:15.648 postavio novi neslužbeni rekord staze vozeći na hypersoft gumama koje tijekom GP vikenda nisu bile dostupne.
Drugoplasirani Ericsson imao je čak 2.5 sekunde sporije vrijeme, dok je trećeplasirani Hartley kasnio dodatnu sekundu. Hartley je danas odvozio najviše krugova, njih 126. Jedan krug manje imao je Daniel Ricciardo u Red Bullu koji je ostvario šesto vrijeme.
Lando Norris bio je četvrti najbrži sa 107 krugova, a u krugu onih s preko 100 krugova bili još i Sean Gelael te Nicholas Latifi. Gelael je vozio drugi Toro Rosso u sklopu testiranja Pirellijevih guma za 2019., a upravo on uzrokovao je jedinu crvenu zastavu dana kad je razbio STR13 u 11. zavoju. Najmanje krugova odvozio je petoplasirani George Russell u Mercedesu sa samo 49 krugova.
Većinu dana momčadi su neometano mogle odrađivati svoje programe, ali sat i pol prije kraja pljusak kvari planove. Vozači su izlazili na stazu nakon toga, ali nije bilo popravljanja vremena.
Najzanimljiviji detalj ovog testiranja bila su nova prednja krila na Force Indiji, Williamsu i Red Bullu. Kao što je i najavljeno, oni su iskoristili ovo testiranje za prve krugove s prednjim krilima napravljenim po pravilima za 2019. koja znatno pojednostavljaju krila te ga proširuju za 200 mm. Kako ona izgledaju možete vidjeti na fotografijama:
Testiranja traju još samo sutra, nakon toga sve momčadi odlaze na ljetnu stanku. Raspored vozača za sutra može pogledati ovdje.
# | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 99 | Antonio Giovinazzi | Ferrari | 1’15.648 | – | 96 |
2 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber | 1’18.155 | 2.507 | 95 |
3 | 28 | Brendon Hartley | Toro Rosso | 1’19.251 | 3.603 | 126 |
4 | 47 | Lando Norris | McLaren | 1’19.294 | 3.646 | 107 |
5 | 63 | George Russell | Mercedes | 1’19.781 | 4.133 | 49 |
6 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1’19.854 | 4.206 | 125 |
7 | 34 | Nicholas Latifi | Force India | 1’19.994 | 4.346 | 103 |
8 | 27 | Nico Hulkenberg | Renault | 1’20.826 | 5.178 | 63 |
9 | 41 | Oliver Rowland | Williams | 1’20.970 | 5.322 | 65 |
10 | 28 | Sean Gelael | Toro Rosso | 1’21.451 | 5.803 | 109 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Antonio ih unistio sve sa samo 2.5 sekunde,ljep nagovikestaj sljedece sezone:) i novih krila.
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari nije testirao nova krila…jedino Force India i Williams.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ruku na srce, nije ni neka konkurencija bila ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renualt proradi kad ne treba.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fora mi izgledaju krila. Jos da kompletno maknu ova mini krila i da sve bude jedan komad… ko pocetkom 90-ih, samo ravna ploca ?
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tako je, što jednostavnije, to bolje!
zaboli me za 53. verziju prednjeg i zadnjeg krila.
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoji sampioat jednostavnije aerodinamike, gp2/3
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da su malo uža.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve juniore ima Ferrari, to je nevjerovatno ???
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Giovinazi se dosada u sauberu nije bas proslavio
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi STR.Rastegnuli Hondu ko pračku a tko zna koliko će još motora do kraja prvenstva razvaliti,sve u cilju napredovanja.Pa nek netko veli da uspjeh kod RB-a dolazi slučajno.Jebeni su to F1 specijalci i zbog toga im svaka čast. :thumbs: za Giovanotia.Dečko je ludilo.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro, na trkaćem vikendu je najbrže vrijeme postavljeno na FP3. Da su bile suhe kvalifikacije bilo bi to negdje niskih 1:15 na US. Na HS bi vozili ispod 1:15. Ali svakako odlično vrijeme. Imao je prije toga 1:15.7, pa popravio.
Ericsonovo vrijeme je isto bilo odlično, iako je veliki zaostatak za Giovinazzijem. Za vikend najbrže vrijeme im je bilo 1:18.3. Ali prema F1Today mislio sam da je to vrijeme postavljeno na mediumu (kod njih stoji da su sva vremena na mediumu, osim Giovinazzijevog). Onda sam pročitao na Autosportu da je i Ericsson postavio to vrijeme na HS, a i ostala vremena su bila na različitim gumama. Bilo je tu i softa i SS i US, dok je na F1Today pisalo sve ne mediumu osim Giovinazzija. Slabo im je danas radio live timing, vrlo rijetko su osvježavali rezultate.
A ovo Red Bullovo krilo nije za 2019.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za to Red Bullovo krilo nisam bio siguran, ali službena F1 stranica uvrstila ih je u one koji su testirali verziju za 2019., stoga sam njima odlučio vjerovati :)
Što se tiče F1Today-a, mislim da oni prikazuju gumu na kojoj se vozač u tom trenutku nalazi, a ne onu na kojoj je postavio najbrže vrijeme.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma na F1Today je juče čitav dan stojalo svima medium, a inače stave gumu na kojoj je postavljen najbrži krug. Samo slabo su ovaj test propratili. Nema ni slika nikakvih, osim tih nekoliko krila.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene bas zanima sta je Mcl testiro…vjerovatno nista..jer nakon testiranja u barceloni su poceli padat u formi i nista nisu napravili..tak da ni sad ne ocekujem nista pametno..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnji veci ovosezonski paket je donesen u Madarskoj. McLaren se prebacio na 2019.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da cito sam..iako sa ne vidi nista ni na bolidu i u preformansama..tak da..jadno od takve momcadi..jos ce ih i williams prestic do kraja sezone..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo široka krila? S obzirom kakako zadnjih godina voze na startu biti će dijelova.
Problem pračenja riješen? Je, malo sutra. Možda da su prešli na dizajn iz ’89.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje, posto svi imaju 3 dopustena motora u sezoni za vrijeme testiranje dali oni koriste iste ili druge koji nisu za trkacu sezonu?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
druge.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zamislite kviz o VN Mađarske iduće godine s pitanjem tko drži rekord staze!
Baš me zanima koliko će nas zaboraviti ovaj čudnovati rekord do tada.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točan odgovor bi i dalje bio Schumacher, službeni rekordi se uzimaju samo iz utrka :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i više nije rekord…. :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dal se netko sjeća koji su bili zadnji bolidi koji nisu stvarali prljav zrak i koje se moglo pratit “na guz” ?
Ja sam imao neku stvaralačku pauzu u praćenju formule negdje oko 2010-2013. pa se tih toliko ne sjećam, al meni na pamet padaju bolidi iz prve polovice 90-ih
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvik kad se sitin……
https://www.youtube.com/watch?v=75_hIBU_Zmg
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nikad! Čim staviš krilo onaj iza mora imati problem – tako kaže fizika. Samo problem može biti veći ili manji. Što je krilo korisnije to je onom iza veći problem.
4
0