Ukinuta je TD39, direktiva kojom se od VN Belgije 2022. ograničavala dozvoljena razina aerodinamičkih oscilacija (dupinjanja) jer je FIA bila zadovoljna generalnim razinama dupinjanja nakon izmjena tehničkog pravilnika za 2023. Ono će se i dalje mjeriti te će direktiva biti vraćena na snagu pogoršaju li se brojke. Vijest je procurila preko talijanskog Motorsporta jer tehničke direktive još uvijek nisu dostupne javnosti.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je to znači da mogu postaviti pod niže tlu ili i dalje vrijedi ona direktiva kad su trebali podignuti bolid za nekih 15 mm ako se dobro sjecam?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kao što lovro piše – izmjenom tehničkog pravilnika za 2023. ova td je potpuno izgubila smisao.
što se mene tiče, nisu je trebali ni uvodit.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I dalje vrijedi pravilo o većoj visini bolida.
Ono što su ukinuli je pravilo o maksimalno dozvoljenim oscilacijama za vrijeme poskakivanja. To je prvo pravilo koje je uvedeno lani zbog prevelikih poskakivanja (dupinjanja). Ako neki bolid previše poskakuje, onda ga tim mora povisiti (sigurni lijek protiv dupinjanja, ali i manji ground efekt).
Kako je s tim bio najviše pogođen Mercedes, onda se je Toto izborio za novo pravilo da se SVI bolidi moraju povisiti, a ne samo oni koji previše poskakuju. Na njegovu žalost, i sa tim novim pravilom se nisu ni najmanje uspjeli približit Red Bullu, ali su barem uspjeli zeznut Ferrari i povećati im potrošnju guma.
Uglavnom, sad kad su svi bolidi ionako povišeni i imaju smanjeno poskakivanje, onda nema smisla ono prvo pravilo o maksimalno dozvoljenim oscilacijama kod poskakivanja.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kada je Toto vidio da je forsiranjem iste zapravo usprilo njih, a ne Red Bull, sada vjerojatno iza zavjesa gura ideju da se pravilo poništi jer očito s ovim bolidom ne mogu ništa drugo napraviti. A i Ferrari bi rado da se vrati u stanje prije Belgije, a i svi oni koji mažu pare od veće gledanosti.
Najslađe u cijeloj priči, vidjeti je kako je FIA zadovoljna generalnim razinama dupinjanja nakon izmjena tehničkog pravilnika za 2023. Za ovu rečenicu mazanja očiju javnosti netko iz PR-a je dobio bonus na plaću.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi se čudio da Mercedesu daju još godinu dana korištenja DAS-a. Mislim, ipak je nedopustivo i ponižavajuće da jedna veličina poput sir Hamiltona vozi 3. najbrži bolid. On zaslužuje puno više jer je dobar, plemenit i stalo mu je do planete.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vjerovatno će Mercedes ići na solucija da se ukine ograničenje budžeta. Ako to uspiju napraviti mora im se odati “priznanje” bar podjednako kao i za uspjehe koje su požnjeli u periodu 2014-2021.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
sumnjam da će to tražiti, a još manje da će im proć.
sadašnje ograničenje vrijedi do 2025.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Caka s Ferrarijem je ta da zabrana za fleksibilnu podnicu ostaje na snazi, to je njih zapravo usporilo, samo se poklopilo da vrijedi od istog trenutka kao Td 39 koja zapravo samo nalaže podizanje bolida u slučaju da se na bolidu dešava previše dupinjanja.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se da će ovo pomoći Ferrariju da bar malo priprijete bikovima jer svi znamo da je Ferrarijev tempo poslije uvođenja tog pravilnika potonuo
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
iz prve dvije utrke vidimo koliko im je pomoglo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nimije jasno sad jel ukinuta već bila pred početak sezone il tek sad?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Od početka.
2
0