Lovro Andraka

Prije 4 dana, 8 komentara

F1 je odlučila zabraniti korištenje bicikala i svih sličnih vozila tijekom perioda rezerviranog za timske šetnje stazom uoči početka trkaćeg vikenda. Vozači nisu oduševljeni novim pravilom: “Vjerojatno me više nećete viđati po stazi, samo ću gledati snimke”, rekao je Charles Leclerc.

Komentiraj

8 komentara

  1. bas me zanima koji je razlog zasto su ovo napravili, pa evo ako netko zna ili moze pronaci nek napise



    7

    0
    • Isto ko u nasoj drzavi hrpa uhljeba drka kurac svaki dan pa onda svako malo mjenjaju neka pravila pa da ispadne da su potrebni..



      4

      1
    • Gle, svako malo se netko od njih satare s bicikla i jedva ostane živ pa možda zato.
      Šalu na stranu. I mene živo zanima zašto su to zabranili. Ne znam, smije li te trkaći inženjer voziti u karijoli?



      11

      0
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Ne shvaćaju ozbiljno vožnju bicikle, kada padneš s nje sa 35 kmh boli, a onda je kasno.



      1

      0
    • Ayrton Senna
      FIAT 128 3p Prikaži

      Navodno previše polože gume biciklom pa onda posljedično bolidi kasnije imaju previše gripa …



      10

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      I Leclerc se sa ovom izjavom glup pravi, ili nije skontao šta je ustvari promjenjeno. Postoji vremenski termin na stazi koji je određen za timsku šetnju stazom (team track walk). Kao što ime kaže – šetnja. Ima i slobodnih termina kada staza nije zauzeta, pa mogu ovi biciklisti vozati koliko hoće. Ali sad se praviti blesav nešto… Kada može jedan Alonso prošetati stazom (gledao sam slike, bio je u šetnji) preglupo mi je da se ovi mladi žale. A ako žele, i dalje mogu obići stazu biciklom, samo ne mogu u terminu kada svi šetaju istom…

      To je postalo malo pretrpano. Jedni se vozaju biciklima, drugi piče na električnim skuterima, a tu bude još ljudi iz svakog tima, osim vozača…



      6

      3
  2. Kaj je najbolje to nije FIA nego Liberty pravilo



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni