FIA je nakon VN Katara nasumičnim odabirom izabrala bolid Maxa Verstappena za detaljne provjere legalnosti. Bolid je prošao sve testove. Podsjetimo, ovakve inspekcije su uvedene ove sezone i odrađuju se nakon svake utrke. Ekipa prije utrke sama provjeri bolid i potpisom garantira FIA-i da je sve legalno, ali onda nakon utrke FIA ima odriješene ruke “rastaviti” kompletan bolid i sve to provjeriti.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar ne bi trebalo biti i na ovim tekućicama opcija; NE SVIĐA MI SE?
:facepalm:
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kojim algoritam se koriste za nasumično? Dali su svi bolidi u bubnju za izvlačenje ili neki koji su već pregledani ove sezone imaju manje šanse da se izvuku. Sve u svemu jako sumnjivo s obzirom da se Max bori za prvaka da baš njegov bolid pregledaju. Vuk im j….. sve i ovi nakon toga daj nam još, još, još….
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad je Muju krenula karta….
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na povjerenje ♤♡◇♧
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi zanimljivo da pogledaju što radi Mercedesov bolid povlačenjem volana i da malo zavire pod “haubu” da vide otkud ta silna snaga. Kako je to sve licemjerno. Ferrari nađe rupu u pravilu oko protoka goriva i to se tražilo skoro dvije sezone. Mercedes napravi skok u perfomansama motora u tjedan dana kakav je nemoguć ikakvim razvojem i ništa nikome nije sumnjivo.
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad Mercedes napravi skok onda se svi zajedno sa britanskim medijima trebamo diviti genijalnosti Mercedesovih inzenjera koji su uspjeli unaprijediti pogonsku jedinicu koja je vec bila dosla do plafona razvojnih mogucnosti
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I to su već 2018. tvrdili da je došla do vrhunca razvoja… Onda su kao zbog Ferrarija uspjeli pomaknuti granice mogućega… Sada su to izgleda ponovno uspjeli… Davno je postalo žalosno… Sada se počinjemo smijati kroz suze…
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na sojino ulje ide
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zna i Seb kak se random izabere njegov bolid za vaganje tokom kvala u promjenjivim uvjetima 😎
27
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kud bas slucajno Maxov bolid…
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A eto, nema potrebe kontrolirati Merc kad Toto garantira da je sve ok. A za njega se zna da nije nikad prevario, uvijek je “posudio” AMG ili Merc koji je obećao. :)
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fino jedan AMG SL63 ispod tezge za cyber monday.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prejako
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao navijac Mecke i Hamze ovo mi postaje smijesno,jednom nek osvoji naslov bez guranja sudaca i fie.Danas citam na drugim portalima da do kraja sezone nece biti dsq ako zadnja krila ne prolaze test,opet se ide na ruku nekom,dok su bikovi,alfa i jos neki timovi morali mjenjat zadnja krila na pola sezone,mecka nista (sve dozvoljeno).Neki strani portali pisu da ce mozda promjena motora zadnju utrku kod Versbatena .
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako zadnja krila ne prolaze novi test koji je uveden i samo je savjetodavan. Ovi drugi nisu zato mijenjali krila.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto onda još uvijek navijaš za mečku i hama? Gdje je poenta? Da je vrhunski vozač to stoji, ali ne vidim poentu navijati za nekoga koga gura ko stigne.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A zašto nebi navijao za Hama ili Merc? F1 je oduvijek bio sport gdje ne pobjeđuje najbolji vozač ili najbolji konstruktor nego ima i treći faktor a to je plivanje u sivoj zoni dozvoljenog ili nedozvoljenog.
Ja osobno ne navijam za Merc iako imam 3 Merca u kuci primjerice i smatram ga vrhom u autoindustriji. Navijam za Alonsa i Ferarri pa sve više i za Leclerca. Ali nepada mi na pamet omalovažiti uspjehe Merca ili Hama.
I u ovom duelu recimo navijam za Maxa iako RB nemogu nacrtanog.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja npr. kao inženjer mašinstva/strojarstva smatram Mercedes mnogo ali MNOGO daleko od vrha auto industrije. I Japanci i Ameri su kroz istoriju nakon ww2 ispred njih (prije je diskutabilno) , u mnogim aspektima. Kako je Vettel osvojio titule bez lobija? Rosberg? Raikkonen? Da ne idem u prošli vijek, shvatio si poentu, pa čak i Hamilton prvu titulu bez ikakvog lobiranja u FIA-i. Po meni je navijanje za nepravdu najveći oblik prihvatanja nemoći, kao društvo. U ostalom zašto uopšte navijati? Gledam i uživam. Ne navijam za pojedinca, navijam da opet imamo sezonu 2012. ali zadovoljan sam i ovom, donekle.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
OffLiberyMedia , jel mozes meni objasniti kao inzenjer masinstva zasto je Mercedes MNOGO daleko od vrha auto industrije i posto kazes MNOGO daleko, znaci vjerovatno ima bar 5,6 boljih proizvodjaca , pa me samo zanima koji su to i zasto? Lijep pozdrav
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo ću jedno reći “ono čime se Mercedes diči u zadnjih 10 20 godina, Lincoln je imao 60ih u prošlom vijeku”
Ne smatram Mercedes lošim proizviđačem, daleko od toga, pu, pu, pu. Ali nije sve baš tako kako se nama (Evropljanima) prezentuje. Sama pomisao da su izbacili seriju motora koja se pregrijavala u leru prije nekoliko godina je WTF. To ne može biti top tier, nikako. Pomisao da je podloška dizne 280€ za 2.2 CDI, a za mnoge je cijela dizna 300, to je daleko od premiuma, posebno što njihova brizgaljka ne traje ništa duže od konkurencije, na novim generacijama unikatna konstrukcija pumpe koju je jako teško (čitaj nemoguće) reparirati, itd itd. Dakle niz stvari postoji zašto Merc ne bih nazvao vrhom auto industrije. Opet kažem daleko od toga da ne prave dobre automobile, ali vrh, to mora da bude posebno.
Honda, Toyota, Nissan, Mazda daleko ispred… Amere ne bih pominjao jer GM i Ford drže previse brendova gdje je svaki dibar u nečemu i spada u top tier nečega, ali globalno ni jedan od tih brendova ne može parirati brendu Mercedes, što ne znači da ih ne tuku gdje stignu.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Može li neki link/račun/predračun/katalog bilo što vjerodostojno gdje podloška za diznu košta 280€?
“a dizne im ne traju duže od konkurencije”, možda zato što i konkurenciji i njima dizne radi netko treći (Bosch, VDO, Delphi, Siemens and co.) pa da to i nije neko mjerilo Mercedes vs ostatak?
Može li informacija koji je model pumpe “nemoguće reparirati”?
“Honda, Toyota, Nissan (Renault?), Mazda daleko ispred…” valjalo bi napisati zašto, kako i u pogledu čega su “daleko ispred”?
Zašto novije Euro 6 dizel skyactive Mazde (2013-) imaju problema sa razrjeđivanjem ulja zbog konstrukcijske greške, je li to taj daleki korak ispred?
OM654 kao goli motor je konstrukcijski space shuttle za bilo koji drugi masovno ugradjivani motor koji proizvode “top tier” proizvođači sa tvoje liste…
Pogledaj koliku je torzijsku čvrstoću imala jedna Volkswagenova karoserija 2002, a kakvo je stanje kod toliko naprednijih japanaca, a posebno amerikanaca…
“Lako” je napravit samo jedan dio auta da je “odličan” treba izbalansirati da je u svim segmentima dobar, da je pouzdan, da malo zagađuje da se suvereno vozi i da istovremeno udoban i agilan, ekonomičan…
To nikada, a ni trenutno nitko nije radio bolje od VW, Mercedes, BMW.
Nadam se samo da opet neću dobiti ogovor kao u slučaju onih “40km/h”? 🙂
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolje od VW i BMW? Ako hoćeš možemo na skajp da ti osam sati pričam o poreznim inovacijama kod BMW i VW. Mislim da je dovoljno reći da BMWu na N47 motoru lanac traje 120 000 kilometara, i košta 5500€….
280€ sam platio lično podlošku dizne, ako hoćeš pokušaću naći račun…. Reparacija je 120, nova 280, kako je tako je. U pitanju je C klasa 2005. g
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaš ubijediti čovjeka :thumbs:
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iskreno nisam se ni nadao da ćeš mi odgovoriti na pitanja…
Je li N47 jedini BMW-ov motor? Di su riječi npr o M57, M50/52?
Da ne spominjemo jos starije Mercedesove dizele sa mehaničkim ubrizgavanjem, ili balkanskog princa 1.9 TDI
A je li auto čini samo izuzetno pouzdan motor i da je to jedini kriterij da se bude “top tier”, to je tvoj jedini argument i samo se drzis toga. Općenito se za japance samo veže pouzdanost, a praktičnost, sigurnost i udobnost su manje bitni?… posebno ako gledamo koji proizvođača pravi bolji automobil? Odnosno, je li automobil samo “nepoderiv” motor ili ipak nešto više?
Skype nemam, ali može WhatsApp, podijeli samnom broj u komentaru ili posalji u poruci, baš me zanima što imaš reći o VW-ovoj “poreznoj inovaciji”??… pa šta god to da značilo.
Ako je tebi neki Marko Marković, prodao podlošku dizne za 280€ i ti si to kupio, kakve veze to ima sa Mercedesom na kraju krajeva. Sam si sebi kriv što te taj neki lik izradio, podloška u Mercedesu košta 2-3€…
Nemoj samo da sada bude da nismo mislili na istu podlošku dizne, zna se sta je to 🙂
Jos uvijek bi rado volio vidjeti taj tvoj račun i da mi odgovoriš na neodgovorena pitanja jer baš me zanima o kojoj je pumpi riječ.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mislim na podlošku kao zaptivač nego podliška za regulaciju pritiska u dizni. Guglaj “CR euro 3 control valve” pa uporedi cijene, vjeruj mi previše sam IN u svemu ovome da mi neko proda dio od 3€ za 280 (u 280 su uračunate i ruke), ima kineskih zaptivača po 100€, no neka hvala, radije ću slušati fabriku. Svejedno manje me je iznervirala cijena toga nego problem što im glava grijača može da ispadne u cilindar… Što se tiče VW nađi mi jednog koji ima na satu 200k+ a ne troši litar ulja na 5k i na taj način upropasti var. geometriju (ovo je samo jedan problem kod te grupacije, ima ih more)? Što se tiče BMWa, naravno da N47 nije jedini motor, vuku probleme i na N48 s tim da je nešto niža cijena (oko 3000€) no idalje problem. Starim BMWovima skidam kapu ali sada proizvode poreze za budale. Da bi nešto bilo top tier mora biti neprikosnoveno na svakom pogledu, npr Lincoln, nažalost pa ih država zeza sa proizvodnjom već 40 godina.
Inače fun fact za VW, koliko si puta čuo da je vlasniku Golfa ili Passata propala kočnica? Imali su problem sa pouzdanošću hidrauličnog cilindra jako dugo. Lagali su podatke o motorima. Izbacili seriju od milion feleričnih 2.0 TDI motora, Boga molim svaki put kada vidim VW ispred sebe na otvorenom da mu neće šta iskočiti na put jer im se danju stop svjetla NE VIDE, to za najveće torziono opterećenje nisam upućen ali džaba im kada stock focus mk1 vs stock golf mk4 focus prolazi kroz krivine duplo brže – je li to opet marketingška laž kao sa motorima prije 6-7 godina? Za razliku od Mercedesa za kog imam riječi hvale i kog sam vozim za VW nemam apsulutno ništa pozitivno reći, Audi je jedna od svjetlijih tačaka grupacije (masovna/komercijalna proizvodnja samo), no već ako imaš pare za Audija kupi Mercedes/Toyotu/Hondu/Forda, pa čak i Peugeot-a 😂
Toliko, da ne zatrpavamo sekciju za komentare, jednostavno hvaliti VW nema poentu. Nadajmo se da će ući u F1 2026. pa da će im to donijeti tehničko-tehnološka unaprjeđenja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@OffLibertyMedia
Pa za N47 se ne bih složio s tobom, obzirom da imamo u obitelji BMW 318d iz 2013. upravo s tim N47 serijom motora. Prvo lanac neće puknut na 120 000 osim ako ulje i filtere mijenjaš svako prijestupne, lanac je svakako najveća boljka tog motora i jedina, a osim toga taj je motor sjajan po pitanju potrošnje, snage i mirnoće rada. Lanac na tome motoru će izdržati do 200 000(tvornička preporuka je da se tada mijenja lanac) uz redovno održavanje, pa čak i više nije toliki problem, pogotovo na serijama iza prve polovice 2011. godine. Samo mijenjaj ulje i filtere na svakih 15 000-20 000, koristi kvalitetno ulje i nema problema. A vezano za zamjenu lanca, ona košta oko 1000€, ne 5000 koliko si rekao, osim ako motor nije doživio velika oštećenja zbog lanca.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, fabrička preporuka je 180k za promjenu lanca, no ja to ne bih čekao posebno ne na balkanu gdje imamo dane u godini sa -25°C i niže. Zbig toga svaki auto servis predlaže na oko 120 000. Što se tiče cijene, cijena svih dijeliva koji ulaze u veliki servis dakle i vodene pumpe, svih dotezača lanca, lančanika itd je preko 3500€. Koliko će ti majstor uzeti za ruke to je drugo, provjerena info 5500€ cijena velikog servisa u Minhenu, rođak posjeduje N47. Ti uvijek možeš otići na zamjenske dijelove i proći za 1000-1200€ sa rukama i svim, ali ovdje se ne priča o tome. Priča se o tome da je fabrika zakazala. Ne znam da li si kada vidio taj lanac? Bukvalno je debljina kao na lancu bicikla 😂
I slažem se ja da je razlog pucanja tog lanca na jako niskoj kilometraži loše ulje i loš vlasnik koji ga hadnog potopi u crveno, ali ipak je to propust fabrike.
Ne zaboravimo da na 1.8 TDCI interval promjene zupčastog remena je 160k, zašto je onda tu BMW stavio lanac? Lanac se stavlja u motore baš iz tog razloga da bi im se produžio interval velikog servisa. Koliko su oni ovdje produžili? Po meni sa stručnog aspekta veliki fail.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nasumično će odabrati Maxov bolid za obje trke do kraja :-D
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nasumično…..😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
10
0