Talijanski Motorsport javlja da je Red Bull pomoću podataka prikupljenih na treninzima u Kataru uspio pronaći rješenje za mlataranje na novoj specifikaciji stražnjeg krila. Navodno je DRS mehanizam za otvaranje krila bio namješten prečvrsto, a rješenje uključuje zaobljeniji dizajn određenih dijelova. Ako je problem zaista riješen Red Bull bi mogao imati snažno oružje u borbi protiv Mercedesa u završnici sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jel ovo stara vijest ali jel ovo igdje raspravljeno? https://twitter.com/91Yann_/status/1462939957803327492?s=20
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma to ti je samo 0,2mm… to čak i odmaže zapravo… nećemo sad detalje gledati…. šala
Je, raspravljeno je… uveli su novi način testiranja (ovo je bilo varanje na testu ali…) i merc odjednom izgubio čudesni top speed na pravcu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo su snimke iz francuske. Malo poznavanja materije ne bi škodilo. Na snimci se vidi normalan utjecaj sile na krilo.
https://www.youtube.com/watch?v=YBWUefSl5tI
Evo primjer rb-ovog flexi krila iz španjolske.
https://www.youtube.com/watch?v=gt3NqQF_9yA
i francuska
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Također, prema AMuS-u, jednom od najjačih izvora:
https://www.gpblog.com/en/news/99723/amus-honda-can-provide-more-engine-power-in-last-two-races.html
Bilo bi sjajno ovo vidjeti.
Bilo kako bilo, čak i uz Mercedesov “raketni” motor, i samo rješenje ovog medium downforce Red Bull krila s kojim su imali problem cijelu sezonu (Mađarska, Turska, Austin…), donijet će nazad 0.3 sekunde koje fale.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
amus se srozao totalno
“He was disqualified because his broken rear wing gave him extra speed.”
Da mi je znati od kada to potrgano krilo daje prednost kod brzine.
5
7