Nova guma

Lovro Andraka

Prije 1 godinu 1 min 11 komentara

Pirelli će 2023. na raspolaganju imati šest komponenti guma za suho, odnosno jednu više nego dosad. Uvodi se novi C1 s više gripa od trenutnog, a taj trenutni će se zvati C0 i vjerojatno će biti korišten u Velikoj Britaniji, Japanu i Kataru.


Odgovor

11 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Znači putevima ultra, super, mega, uber…soft. Uvedite i M+S čisto da ih Ferrari ponekad uzme u obzir.



    24
    22

    2
  2. Williams
    Montoya Prikaži

    A neki C za kišu koji nije smeće ? Nisu razmišljali o tome



    2
    2

    0
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      To će riješiti blatobranima na open wheel bolidima.


      0
      0

      0
    • Dee-Lite Prikaži

      Kišne gume nisu smeće – baš naprotiv. Rade predobro i zato smanjuju vidljivost bolidima iza.

      Zato se ne razmišlja o novim gumama nego o novim “blatobranima” koji bi sprečavali da voda šprica bolidima iza.

      Bit će za godinu dvije…



      1
      1

      0
      • Williams
        Montoya Prikaži

        Meni se čini da oni nikad ne mogu dobit temperaturu na njim, da su uvijek prehladne pa onda i pretvrde, nego što bi trebale bit. Ali slažem se i sa ovom tvojom konstatacijom. Nije sprej ni iz čega nastao.



        1
        1

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Jesu smeće. Pogledaj šta kažu vozači… Nebitno je koliko one vode izbacuju, kada su pretvrde, pa se ne mogu zagrijati… I onda imaš situaciju da idu na inter čim se ukaže prilika…



        1
        1

        0
        • Lando Norris
          Maracos Prikaži

          Rekao bih uzročno posljedična veza. Jedno od svojstava gume za kišne i promjenjive uvjete je da zadržava temperaturu unatoč tome što ju voda jako hladi (zato se na suhom “skuhaju” i raspadne se ripna vrlo brzo). Međutim uvjet da zadržava temperaturu je da se i vozi kako je zamišljeno, što se ne događa jer vozači ne vide ništa od spreja i voze presporo da bi ju ugrijali. A napraviti gumu koja će održavati temp od 100° unatoč tome što se vozi kroz hladnu vodu sporo (F1 sporo) je utopija, jer bi to značilo da bi čim kiša malo posustane i napravi se trkača linija guma bila, ne pregrijana, nego bi se raspala nakon 3 zavoja pa onda mi opet nebi bili zadovoljni..
          U svakom slučaju se slažem da trebaju nešto poduzeti hitno u vezi kišnih uvjeta jer ovo je postalo cirkus da čim je malo vlažnije od rose, prekida se utrka.


          0
          0

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Maracos, do prije 15-20 godina najnormalnije je bilo voziti u svim uvjetima, pa tako i po teskoj kisi..Silverstone 1998, Catalunya 1996, Senna u Monacu..sta su prije 30 godina bili sposobniji i znali napraviti bolju gumu? Naravno da ne, nego mislim da je to sve do Pirellija. Otkako su usli u F1 konstantno nesto poboljsavaju za iducu godinu. Teorije da oni samo rade po specifikaciji FIA-e su mozda tocne, ali opravdanje nisu. A da ne govorim da je Pirelli Sottozero uvjerljivo najlosija zimska guma koju sam ikad imao na autu, po kisi je bila lutrija uvijek sta ce se dogoditi.


          0
          0

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          A ovo sa blatobranima mi je vrh vrhova..u rangu ideje s prskanjem staza. Ne znam sta je sljedece samo. Umjesto da rijese uzrok problema, oni se bave posljedicom. Ispada da je ovaj sport bio napredniji prije 20, 30 godina nego danas.


          0
          0

          0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.