Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 11 komentara

Pirelli će 2023. na raspolaganju imati šest komponenti guma za suho, odnosno jednu više nego dosad. Uvodi se novi C1 s više gripa od trenutnog, a taj trenutni će se zvati C0 i vjerojatno će biti korišten u Velikoj Britaniji, Japanu i Kataru.

Komentiraj

11 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Znači putevima ultra, super, mega, uber…soft. Uvedite i M+S čisto da ih Ferrari ponekad uzme u obzir.



    24

    2
  2. Williams
    Montoya Prikaži

    A neki C za kišu koji nije smeće ? Nisu razmišljali o tome



    2

    0
    • To će riješiti blatobranima na open wheel bolidima.


      0

      0
    • Kišne gume nisu smeće – baš naprotiv. Rade predobro i zato smanjuju vidljivost bolidima iza.

      Zato se ne razmišlja o novim gumama nego o novim “blatobranima” koji bi sprečavali da voda šprica bolidima iza.

      Bit će za godinu dvije…



      1

      0
      • Williams
        Montoya Prikaži

        Meni se čini da oni nikad ne mogu dobit temperaturu na njim, da su uvijek prehladne pa onda i pretvrde, nego što bi trebale bit. Ali slažem se i sa ovom tvojom konstatacijom. Nije sprej ni iz čega nastao.



        1

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Jesu smeće. Pogledaj šta kažu vozači… Nebitno je koliko one vode izbacuju, kada su pretvrde, pa se ne mogu zagrijati… I onda imaš situaciju da idu na inter čim se ukaže prilika…



        1

        0
        • Jenson Button
          Maracos Prikaži

          Rekao bih uzročno posljedična veza. Jedno od svojstava gume za kišne i promjenjive uvjete je da zadržava temperaturu unatoč tome što ju voda jako hladi (zato se na suhom “skuhaju” i raspadne se ripna vrlo brzo). Međutim uvjet da zadržava temperaturu je da se i vozi kako je zamišljeno, što se ne događa jer vozači ne vide ništa od spreja i voze presporo da bi ju ugrijali. A napraviti gumu koja će održavati temp od 100° unatoč tome što se vozi kroz hladnu vodu sporo (F1 sporo) je utopija, jer bi to značilo da bi čim kiša malo posustane i napravi se trkača linija guma bila, ne pregrijana, nego bi se raspala nakon 3 zavoja pa onda mi opet nebi bili zadovoljni..
          U svakom slučaju se slažem da trebaju nešto poduzeti hitno u vezi kišnih uvjeta jer ovo je postalo cirkus da čim je malo vlažnije od rose, prekida se utrka.


          0

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Maracos, do prije 15-20 godina najnormalnije je bilo voziti u svim uvjetima, pa tako i po teskoj kisi..Silverstone 1998, Catalunya 1996, Senna u Monacu..sta su prije 30 godina bili sposobniji i znali napraviti bolju gumu? Naravno da ne, nego mislim da je to sve do Pirellija. Otkako su usli u F1 konstantno nesto poboljsavaju za iducu godinu. Teorije da oni samo rade po specifikaciji FIA-e su mozda tocne, ali opravdanje nisu. A da ne govorim da je Pirelli Sottozero uvjerljivo najlosija zimska guma koju sam ikad imao na autu, po kisi je bila lutrija uvijek sta ce se dogoditi.


          0

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          A ovo sa blatobranima mi je vrh vrhova..u rangu ideje s prskanjem staza. Ne znam sta je sljedece samo. Umjesto da rijese uzrok problema, oni se bave posljedicom. Ispada da je ovaj sport bio napredniji prije 20, 30 godina nego danas.


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni