Pirelli će 2023. na raspolaganju imati šest komponenti guma za suho, odnosno jednu više nego dosad. Uvodi se novi C1 s više gripa od trenutnog, a taj trenutni će se zvati C0 i vjerojatno će biti korišten u Velikoj Britaniji, Japanu i Kataru.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači putevima ultra, super, mega, uber…soft. Uvedite i M+S čisto da ih Ferrari ponekad uzme u obzir.
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@lando norris…dečko ti imaš ozbiljnih problema. Lupaš minuse na postove stare više od dvije godine?! Potraži pomoć. I ne, to nije vrijeđanje jer ako imaš više od 12 godina onda je dijagnoza.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi rekli decki iz TBFa…du, du, duuu, nema nam pomoci..
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A neki C za kišu koji nije smeće ? Nisu razmišljali o tome
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To će riješiti blatobranima na open wheel bolidima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kišne gume nisu smeće – baš naprotiv. Rade predobro i zato smanjuju vidljivost bolidima iza.
Zato se ne razmišlja o novim gumama nego o novim “blatobranima” koji bi sprečavali da voda šprica bolidima iza.
Bit će za godinu dvije…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se čini da oni nikad ne mogu dobit temperaturu na njim, da su uvijek prehladne pa onda i pretvrde, nego što bi trebale bit. Ali slažem se i sa ovom tvojom konstatacijom. Nije sprej ni iz čega nastao.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesu smeće. Pogledaj šta kažu vozači… Nebitno je koliko one vode izbacuju, kada su pretvrde, pa se ne mogu zagrijati… I onda imaš situaciju da idu na inter čim se ukaže prilika…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao bih uzročno posljedična veza. Jedno od svojstava gume za kišne i promjenjive uvjete je da zadržava temperaturu unatoč tome što ju voda jako hladi (zato se na suhom “skuhaju” i raspadne se ripna vrlo brzo). Međutim uvjet da zadržava temperaturu je da se i vozi kako je zamišljeno, što se ne događa jer vozači ne vide ništa od spreja i voze presporo da bi ju ugrijali. A napraviti gumu koja će održavati temp od 100° unatoč tome što se vozi kroz hladnu vodu sporo (F1 sporo) je utopija, jer bi to značilo da bi čim kiša malo posustane i napravi se trkača linija guma bila, ne pregrijana, nego bi se raspala nakon 3 zavoja pa onda mi opet nebi bili zadovoljni..
U svakom slučaju se slažem da trebaju nešto poduzeti hitno u vezi kišnih uvjeta jer ovo je postalo cirkus da čim je malo vlažnije od rose, prekida se utrka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maracos, do prije 15-20 godina najnormalnije je bilo voziti u svim uvjetima, pa tako i po teskoj kisi..Silverstone 1998, Catalunya 1996, Senna u Monacu..sta su prije 30 godina bili sposobniji i znali napraviti bolju gumu? Naravno da ne, nego mislim da je to sve do Pirellija. Otkako su usli u F1 konstantno nesto poboljsavaju za iducu godinu. Teorije da oni samo rade po specifikaciji FIA-e su mozda tocne, ali opravdanje nisu. A da ne govorim da je Pirelli Sottozero uvjerljivo najlosija zimska guma koju sam ikad imao na autu, po kisi je bila lutrija uvijek sta ce se dogoditi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ovo sa blatobranima mi je vrh vrhova..u rangu ideje s prskanjem staza. Ne znam sta je sljedece samo. Umjesto da rijese uzrok problema, oni se bave posljedicom. Ispada da je ovaj sport bio napredniji prije 20, 30 godina nego danas.
0
0