Lovro Andraka

Prije 4 mjeseci, 8 komentara

Kyalami se ni 2024. neće vratiti u F1 kalendar, a jedan od razloga odgode navodno su dobri odnosi Južne Afrike i Rusije. Financijska održivost tamošnje utrke koja bi ispunila veliku želju F1 za povratkom u Afriku također je upitna, no 2025. bi mogla biti u igri. To su barem kratkoročno dobre vijesti za Spa koji bi zbog Kyalamija izgubio mjesto u kalendaru.

Komentiraj

8 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Politike…



    1

    0
  2. hahahaha bitno je da S. Arabija ima trku u F1, ili po toj logici i USA. Ah da, oni dijele demokratiju i njihove bombe su dobre bombe.



    7

    4
  3. Spa, monza, suzuka, silverstone, brazil- staze koje moraju imati beskrajne ugovore u f1

    Drugi ešalon – “manje bitne” od ovih iznad ali moraju biti tu
    Imola, monaco, njemacka, austin, australija, singapur, spanjolska, kanada, mexico, mađarska

    Treći ešalon – stekle su kakvu takvu tradiciju ali nisu presudne
    Bahrein, baku , abu dhabi

    Četvrti ešalon – genijalne staze koje moramo vise koristiti
    Portimao, turska, malezija, zandvort

    Peti ešalon- “umjetno dovođenje sporta radi novcaca” staze
    Jedah, miami , las vegas, katar, velika nagrada mjeseca, f1 vs nascar usa edition itd.

    Za ove potonje neka dogovore jednu godišnje i doviđenja.



    9

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni