Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 29 komentara

Talijanski mediji pišu da će Mattia Binotto i Ferrari kroz nekoliko sati objaviti međusobni razlaz. Ako se to pokaže točnim, značilo bi da Ferrari traži svog petog šefa od 2014. godine.

Komentiraj

29 komentara

  1. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    jbt, gori su od Hajduka..



    6

    1
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari je rekao da glasine nisu istinite, dakle sigurno je otpisan.



    6

    1
  3. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Iskreno se nadam da je dobio pedalu sa TP pozicije, a da je zadržao TD-a. Jbg Binotto je u svome poslu ipak stručan, dok kao timski šef je totalno polupan.



    7

    1
  4. binottov odlazak bi bio golemi gubitak za ferrarijevu konkurenciju.
    prisjetimo se službene izjave od prije 10 dana:

    In relation to speculation in certain media regarding Scuderia Ferrari Team Principal Mattia Binotto’s position, Ferrari states that these rumours are totally without foundation.



    6

    0
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Briatore je slobodan



    14

    1
  6. Ja sam očekivao da će se to dogoditi i ranije. Čovjek je super CTO, ali dobar CEO nije nikad bio.
    Likovi poput Rossa Brawna su ultra rijetki, a Binotto nije jedan od njih.



    5

    1
  7. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Hoće li mu mobitelom javiti kao on Vettelu?



    21

    0
  8. Dolazi Steiner iz Haasa. Čeka se samo objava…



    4

    1
  9. dolazi Frederic Vasseur


    0

    0
  10. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Zovite Fetela taman je slobodan



    8

    0
  11. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Nadam se da se sprdate da Steiner dolazi…?



    3

    0
  12. Situacija me podsjeća na vrijeme kad je Prost ostao kratak za naslov 1990. zbog čega je Ferrari 1991. otpustio veliki broj ljudi, da na koncu sljedećih deset godina ne bi ostvarili niti približan rezultat kakav su ostvarili u toj 1990.


    0

    0
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      1997. i 1998. bili u igri za naslov u posljednjoj trci, 1999. bi MSC vjerojatno osvojio naslov da nije slomio nogu u Silverstone-u, a unotac tome je Irvine takoder bio blizu. A onda 2000., 10 god. poslije 1990., uzimaju naslov. Odvadi malo, sto bi se reklo.



      7

      0
    • Dodao bih i da su 1999. uzeli konstruktorski naslov, što im nije pošlo za rukom 1990.
      I Prost je te godine naslov izgubio u predzadnjoj trci, a MS i Eddie su 3 naslova gubili u zadnjim trkama.



      2

      0
  13. Toto Wolff
    KaTomoF1 Prikaži

    hallo binoto : la pa pa


    0

    0
  14. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Šta kolega avalon kaže na ovo?

    Znaju li ovi u Ferrariu koliko je Mattia digao tim sa P6 na P2?


    0

    1
  15. Upravo potvrđeno: Binotto odlazi.



    2

    0
  16. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Pa zašto jel ima razloga za to?


    0

    0
  17. Arrivabene dao ostavku u Juventusu 👀



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni