McLaren smatra da su obavezni stintovi od 18 krugova ili manje na VN Katara doprinijeli njihovim performansama u odnosu na Rad Bull jer su Oscar Piastri i Lando Norris završili blizu pobjednika Maxa Verstappena.
Piastri je osvojio svoje drugo grand prix postolje u Formuli 1 završivši 4 i pol sekunde iza Nizozemca u Losailu, dok je njegov timski kolega Norris osvojio treće mjesto i to samo jednu sekundu iza Piastrija. Zbog zabrinutosti oko mogućih oštećenja na gumama, duljina stinta smanjena je na maksimalno 18 krugova na jednom setu guma, što je zahtijevalo tri zaustavljanja u utrci od 57 krugova. McLaren se u Kataru dobro ponašao jer se radi o stazi koja generira veliki downforce te je njihov tempo u jednom krugu bio solidan, što i dokazuje Piastrijeva prva startna pozicija i pobjeda u subotnjem sprintu.
Prema riječima šefa momčadi Andree Stelle, bolidi McLarena su se uspjeli držati bliže Verstappenu tijekom cijele utrke jer Red Bull nije bio u potpunosti u stanju pokazati svoje prednosti.
„Mislim da je prije svega strategija lidera nije bila optimalna s gledišta vremena utrke, jer je to najsigurnija strategija kada dodate marginu.“
„Štiti vas od kasnog sigurnosnog automobila, tako da postoji laskavi element u činjenici da su bili na strategiji koja gubi vrijeme.“
„Drugo, nisam siguran koliko su pritiskali. Svakako sam primijetio da Max možda nije imao toliko toga u ruci kao što je imao prije.“
Iako su ograničeni stintovi spriječili Red Bull da iskoristi svoje superiorno upravljanje gumama, Stella smatra da je McLaren također imao manju degradaciju guma, čak i ako temeljni razlozi za zo još nisu u potpunosti jasni.
„Bila je ovo veoma brza utrka, jer je prije svega bilo propisano maksimalno trajanje stinta. Zatim su se srednje tvrde i tvrde gume zapravo ponašale razumno, pa su dopuštale vozačima da pritišću.“
„Očekivao sam u nekom trenutku u petak, nakon što smo vidjeli kako se ponašaju gume, da će ovo biti utrka kontrole guma. Umjesto toga, za nas je barem bila utrka pritiskanja i to je ohrabrujuće.“
„Vidjet ćemo u sljedećim utrkama je li to zato što smo poboljšali bolid, što nam omogućuje da budemo nježniji prema gumama i stoga imamo bolju degradaciju ili su to jednostavno okolnosti povezane s ovom utrkom.“
Iako je McLarenova forma možda izvanredna, Stella je upozorio da se Mercedes činio jednak. George Russell završio je četvrti unatoč sudaru s timskim kolegom Lewisom Hamiltonom na startu koji ga je potom spustio na začelje, a Britanac je smatrao da je “jednak, ako ne i brži od McLarena”.
„Mercedesi uopće nisu bili daleko. George je bio vrlo jak što se tiče tempa utrke i šteta je za njih što su izgubili vrijeme na startu i imali tu nesretnu situaciju. Inače bi bili s nama, mislim.“
„Ova je staza vrlo prikladna staza za naš bolid, tako da ne bih očekivao da će za nadolazeće utrke ovo nužno biti poredak.“
ANDREA STELLA
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren jest napredovao debelo , i neka je.
Ali ovaj zaostatak za Maxom nije bas realan. Kud , kako Stella kaze , su vjerojatno bili na “sporijoj” strategiji , kud Max nije imao razloga za ikakvim pritiskanjem nego samo lagano plovio stazom. I trece , najvaznije , safety carovi koji su svaki put stisnuli grid. Inace bi bilo klasicnih 30+ sekundi
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stella je pogodio ( on i Zak Brown) sa novim konceptom bolida,ali ovdje mislim da se malo previše zanosi..
Znate li da je Max jedini vozač koji nije niti jednom prešao preko granica staze ? Znate li zašto ? Zato što nije uopće pritiskao …nije bio prisiljen.. dakle,imao je sigurno rezerve da odmagli u plus 25 sekundi prednosti da je trebalo…
Bravo McLarenovci,ali ne zanosite se previše…
0
0