Stella: Duljina stintova u Kataru išla nam je u korist u usporedbi s Red Bullom

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 7 mjeseci 3 min 2 komentara

McLaren smatra da su obavezni stintovi od 18 krugova ili manje na VN Katara doprinijeli njihovim performansama u odnosu na Rad Bull jer su Oscar Piastri i Lando Norris završili blizu pobjednika Maxa Verstappena.

Piastri je osvojio svoje drugo grand prix postolje u Formuli 1 završivši 4 i pol sekunde iza Nizozemca u Losailu, dok je njegov timski kolega Norris osvojio treće mjesto i to samo jednu sekundu iza Piastrija. Zbog zabrinutosti oko mogućih oštećenja na gumama, duljina stinta smanjena je na maksimalno 18 krugova na jednom setu guma, što je zahtijevalo tri zaustavljanja u utrci od 57 krugova. McLaren se u Kataru dobro ponašao jer se radi o stazi koja generira veliki downforce te je njihov tempo u jednom krugu bio solidan, što i dokazuje Piastrijeva prva startna pozicija i pobjeda u subotnjem sprintu.

Prema riječima šefa momčadi Andree Stelle, bolidi McLarena su se uspjeli držati bliže Verstappenu tijekom cijele utrke jer Red Bull nije bio u potpunosti u stanju pokazati svoje prednosti.

„Mislim da je prije svega strategija lidera nije bila optimalna s gledišta vremena utrke, jer je to najsigurnija strategija kada dodate marginu.“

„Štiti vas od kasnog sigurnosnog automobila, tako da postoji laskavi element u činjenici da su bili na strategiji koja gubi vrijeme.“

„Drugo, nisam siguran koliko su pritiskali. Svakako sam primijetio da Max možda nije imao toliko toga u ruci kao što je imao prije.“

Iako su ograničeni stintovi spriječili Red Bull da iskoristi svoje superiorno upravljanje gumama, Stella smatra da je McLaren također imao manju degradaciju guma, čak i ako temeljni razlozi za zo još nisu u potpunosti jasni.

„Bila je ovo veoma brza utrka, jer je prije svega bilo propisano maksimalno trajanje stinta. Zatim su se srednje tvrde i tvrde gume zapravo ponašale razumno, pa su dopuštale vozačima da pritišću.“

„Očekivao sam u nekom trenutku u petak, nakon što smo vidjeli kako se ponašaju gume, da će ovo biti utrka kontrole guma. Umjesto toga, za nas je barem bila utrka pritiskanja i to je ohrabrujuće.“

„Vidjet ćemo u sljedećim utrkama je li to zato što smo poboljšali bolid, što nam omogućuje da budemo nježniji prema gumama i stoga imamo bolju degradaciju ili su to jednostavno okolnosti povezane s ovom utrkom.“

Iako je McLarenova forma možda izvanredna, Stella je upozorio da se Mercedes činio jednak. George Russell završio je četvrti unatoč sudaru s timskim kolegom Lewisom Hamiltonom na startu koji ga je potom spustio na začelje, a Britanac je smatrao da je “jednak, ako ne i brži od McLarena”.

„Mercedesi uopće nisu bili daleko. George je bio vrlo jak što se tiče tempa utrke i šteta je za njih što su izgubili vrijeme na startu i imali tu nesretnu situaciju. Inače bi bili s nama, mislim.“

„Ova je staza vrlo prikladna staza za naš bolid, tako da ne bih očekivao da će za nadolazeće utrke ovo nužno biti poredak.“

ANDREA STELLA

Odgovor

2 komentara

  1. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    McLaren jest napredovao debelo , i neka je.
    Ali ovaj zaostatak za Maxom nije bas realan. Kud , kako Stella kaze , su vjerojatno bili na “sporijoj” strategiji , kud Max nije imao razloga za ikakvim pritiskanjem nego samo lagano plovio stazom. I trece , najvaznije , safety carovi koji su svaki put stisnuli grid. Inace bi bilo klasicnih 30+ sekundi



    4
    4

    0
  2. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Stella je pogodio ( on i Zak Brown) sa novim konceptom bolida,ali ovdje mislim da se malo previše zanosi..
    Znate li da je Max jedini vozač koji nije niti jednom prešao preko granica staze ? Znate li zašto ? Zato što nije uopće pritiskao …nije bio prisiljen.. dakle,imao je sigurno rezerve da odmagli u plus 25 sekundi prednosti da je trebalo…
    Bravo McLarenovci,ali ne zanosite se previše…


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.