Stella: McLarenov bolid je najslabiji u zonama bez gasa i kočenja

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 2 godina 3 min 6 komentara

Iz momčadi McLaren objasnili su kako su uvjeti slabog prianjanja na Velikoj nagradi Miamija te uska dionica između osmog i dvanaestog zavoja staze u Azerbajdžanu razotkrili jasne slabosti njihovog bolida.

Unatoč tome što je na VN Miamija Lando Norris pretrpio oštećenje podnice, a Oscar Piastri imao kvar kočionog sustava, šef tima Andrea Stella smatra da je rezultat od 17. i 19. mjesta „reality check“ za ekipu.

Supertimes metrika, koja uspoređuje najbrži krug koji je svaki tim odvozio tijekom cijelog trkaćeg vikenda, navodi McLaren kao najsporiju od 10 ekipa u Miamiju sa zaostatkom od 1,82% prema najbržem krugu Red Bulla. U ekipi smatraju da je do takvog rezultata došlo zbog obnovljenog asfalta koji nudi loše prianjanje, što prema Stelli naglašava nedostatke ovogodišnjeg bolida.

„Pojavljuje se trend. Trend je takav da kada je prianjanje veliko, naš bolid postaje konkurentniji. Mislimo da je ovaj trend povezan s činjenicom da, što je niže prianjanje, to više vremena morate provoditi bez kočnica, bez gasa. To je situacija u kojoj naš bolid ne funkcionira baš najbolje.“

„Kad su temperature bile niske – temperatura staze i temperatura okoline – bolid je bio mnogo “sretniji”. Vozači su mogli pritiskati. Ako napadnete kočenje, minimizirate ovu fazu u sredini zavoja u kojoj otpuštate kočnice, bez gasa. Tada smo odmah konkurentniji.“

„Ako pogledamo Baku, na primjer, s novim asfaltom ove godine, prianjanje je bilo dobro i u svim dionicama gdje možete snažno kočiti, u kratkim zavojima kao što su zavoji 1 i 2, mi smo bili konkurentni. Vrlo kratko vrijeme bez gasa, bez kočenja. Ali ako pogledate dionicu staze kod dvorca gdje vozite bez gasa, nismo bili baš konkurentni čak ni u Bakuu. Dakle, ovo je trend.“

Stella je naglasio da je važno da McLaren izolira i razumije ovaj trend kako bi ga restrukturirani tehnički odjel mogao eliminirati razvojem tijekom sezone.

„Ovaj je trend važno razumjeti jer on na neki način vodi smjer razvoja. Znamo da smo nadogradnjom u Bakuu dodali malo downforcea, ali nismo promijenili karakteristike bolida. Stoga, nisam previše iznenađen da u ovim uvjetima slabog prianjanja, kad provodimo puno vremena bez kočnica i bez gasa, gubimo relativnu konkurentnost.“

„Vidimo da je bolid jak u pravocrtnom kočenju i u brzim dionicama. Prednost je u tome što možete usmjeravati svoj razvoj… Ono što učimo u ovim ranim utrkama je da moramo staviti još više fokusa na ove stvari: zone bez kočenja, bez gasa i s niskom brzinom.“

ANDREA STELLA

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

6 komentara

  1. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Za sve nas na forumu uživajte i pojačajte https://youtu.be/uJgYMWg–sk



    3
    3

    0
  2. Mclaren
    AlkY Prikaži

    Ili u prijevodu . Bolid je slab u zonama bez gasa i kocenja , ali je zato slab u zonama sa gasom i kocenjem.



    6
    6

    0
  3. Honda
    Nikolar95 Prikaži

    A sta cemo sa brzinom na pravcu???


    0
    0

    0
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Hoće reći da su najsporiji i kada ga guraju prije utrke na startnu poziciju?



    3
    3

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.