Iz momčadi McLaren objasnili su kako su uvjeti slabog prianjanja na Velikoj nagradi Miamija te uska dionica između osmog i dvanaestog zavoja staze u Azerbajdžanu razotkrili jasne slabosti njihovog bolida.
Unatoč tome što je na VN Miamija Lando Norris pretrpio oštećenje podnice, a Oscar Piastri imao kvar kočionog sustava, šef tima Andrea Stella smatra da je rezultat od 17. i 19. mjesta „reality check“ za ekipu.
Supertimes metrika, koja uspoređuje najbrži krug koji je svaki tim odvozio tijekom cijelog trkaćeg vikenda, navodi McLaren kao najsporiju od 10 ekipa u Miamiju sa zaostatkom od 1,82% prema najbržem krugu Red Bulla. U ekipi smatraju da je do takvog rezultata došlo zbog obnovljenog asfalta koji nudi loše prianjanje, što prema Stelli naglašava nedostatke ovogodišnjeg bolida.
„Pojavljuje se trend. Trend je takav da kada je prianjanje veliko, naš bolid postaje konkurentniji. Mislimo da je ovaj trend povezan s činjenicom da, što je niže prianjanje, to više vremena morate provoditi bez kočnica, bez gasa. To je situacija u kojoj naš bolid ne funkcionira baš najbolje.“
„Kad su temperature bile niske – temperatura staze i temperatura okoline – bolid je bio mnogo “sretniji”. Vozači su mogli pritiskati. Ako napadnete kočenje, minimizirate ovu fazu u sredini zavoja u kojoj otpuštate kočnice, bez gasa. Tada smo odmah konkurentniji.“
„Ako pogledamo Baku, na primjer, s novim asfaltom ove godine, prianjanje je bilo dobro i u svim dionicama gdje možete snažno kočiti, u kratkim zavojima kao što su zavoji 1 i 2, mi smo bili konkurentni. Vrlo kratko vrijeme bez gasa, bez kočenja. Ali ako pogledate dionicu staze kod dvorca gdje vozite bez gasa, nismo bili baš konkurentni čak ni u Bakuu. Dakle, ovo je trend.“
Stella je naglasio da je važno da McLaren izolira i razumije ovaj trend kako bi ga restrukturirani tehnički odjel mogao eliminirati razvojem tijekom sezone.
„Ovaj je trend važno razumjeti jer on na neki način vodi smjer razvoja. Znamo da smo nadogradnjom u Bakuu dodali malo downforcea, ali nismo promijenili karakteristike bolida. Stoga, nisam previše iznenađen da u ovim uvjetima slabog prianjanja, kad provodimo puno vremena bez kočnica i bez gasa, gubimo relativnu konkurentnost.“
„Vidimo da je bolid jak u pravocrtnom kočenju i u brzim dionicama. Prednost je u tome što možete usmjeravati svoj razvoj… Ono što učimo u ovim ranim utrkama je da moramo staviti još više fokusa na ove stvari: zone bez kočenja, bez gasa i s niskom brzinom.“
ANDREA STELLA
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za sve nas na forumu uživajte i pojačajte https://youtu.be/uJgYMWg–sk
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U vrijeme (uzdužno) narezanih guma – 6 utora, znalo je biti žestokih utrka. Interesantno kako su tada se mogli voziti u firungu po zavojima jedan iza drugoga. Gume su narezali samo zato da bi ih usporili. To su bila vremena nevjerojatnih zvukova bolida, enormnih konjskih snaga, bez DRS-a….. Ok više se moralo čekati na neko pretjecanje, ali kada bi se pokačili oko pozicije, to je bila prava borba do zadnje kapi krvi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šest utora?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ili u prijevodu . Bolid je slab u zonama bez gasa i kocenja , ali je zato slab u zonama sa gasom i kocenjem.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A sta cemo sa brzinom na pravcu???
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoće reći da su najsporiji i kada ga guraju prije utrke na startnu poziciju?
3
0