Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina. Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Error 1BMW je bio dobavljač motora za Williams od 2000. do 2005., a zatim su kupili momčad Saubera i od 2006. do 2009. se natjecali kao BMW Sauber. Nakon završetka 2009. prodali su momčad natrag Sauberu.
Formula 1 2026. želi uvesti novu generaciju motora koji bi više ovisili o električnoj energiji, a motori sa unutarnjim izgaranjem bi trebali ići na potpuno održivo biogorivo koje je trenutno u fazi razvoja.
Već je poznato kako su Audi i Porsche već neko vrijeme jako aktivni u razgovorima što se dobavljanja motora tiče. Pitanje je jesu li i u BMW-u zainteresirani za nešto takvo.
Novi šef momčadi Aston Martina, Mike Krack, rekao je kako BMW budno prati što se događa u svijetu Formule 1, ali kako im trenutno nije plan vratiti se.
“BMW stalno gleda što se događa u Formuli 1, ali mislim kako to u ovom trenutku nije problem.”
Krack je ranije u svojoj karijeri radio upravo za BMW Sauber, gdje je bio glavni inženjer. U to vrijeme radio je s mladim njemačkim vozačem koji je kasnije osvojio četiri naslova prvaka – Sebastianom Vettelom. Njih dvojica se ove godine ponovno ujedinjuju u bojama Aston Martina.
Vettel je rekao kako će dolazak Kracka biti poboljšanje za momčad, jer će njegovo iskustvo jako dobro doći Aston Martinu. Krack je rekao kako je ostao u dobrim odnosima s Vettelom čak i 15-ak godina kasnije.
Kad je upitan je li možda Vettel imao ikakav utjecaj na njegov dolazak, Krack je kroz smijeh rekao:
“Ne znam, nisam bio tamo. To morate njega pitati.”
Mike Krack
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti.
Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pljušte dobre vijesti u ovoj 2022.
Nadam se, dobrim tempom, tj. nećemo previše očekivati, ali neka pozitive za F1 budućnost.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjalo bi da se vrati bar jos jedan legendarni proizvođač motora sa unutrašnjim izgaranjem, a posebno netko kvalitetan kao BMW ili Porsche. ?
Možda u buduće vrijeme elektromobilnosti ugledaju potencijal natjecanja u jednom iskonskom motorsportu da pokažu da su još uvijek živi!
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poslije Ferrarija najdraza momcad
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi Ferrari?
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjet cemo sutra
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se da jest. izgleda superagresivno. iako sam više fan crvene i bijele kombe, moram priznat da je ovo odlično još malo pa too good to be true.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguće. Nisam još vidio ovakav model, ni od FiA-e, ni od fanova.
Ako jest, ima zanimljivih stvari, ali mislim da su neka već prikazana rješenja ekstremnija…
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na svaki moj post Pastor mi lupi minus. Baš svaki. Haha ?
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sam sebi daje plus. ?
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa logično da sam sebi daje +. Valjda se slaže sam sa sobom :))))).
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.meme-arsenal.com/memes/e44e016e1e7a8528bac018ec951a67da.jpg :D
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://imgur.com/j2hpdG7
Prvi naslov je bio da se planira vratiti, sad vidim drugi naslov i pročačkam po history-u i vidim da je promijenjeno u da se BMW ne planira vratiti.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u linku isto nema ”ne”, jedino je u naslovu.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BMW je kao trkaća kompanija podbacio u novije doba. Nešto malo dtm i tu i tamo dakar reli. Ali podvili su rep u WTCC-u, podvili su rep u f1. U reliju su sa minijem kojeg je pripremao prodrive imali veliki napredak i borili se za postolja i pobjede već u prvoj sezoni. I onda iznenadno povlaćenje. Ma obična pr firma.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ne začuđuje s obzirom na veze obitelji Quandt s bivšim ministrom propagande. :)