Izdvojeno

BMW se ne planira vratiti u F1 u bliskoj budućnosti

Piše: Marko Litvić

Prije 11 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

BMW je bio dobavljač motora za Williams od 2000. do 2005., a zatim su kupili momčad Saubera i od 2006. do 2009. se natjecali kao BMW Sauber. Nakon završetka 2009. prodali su momčad natrag Sauberu.

Formula 1 2026. želi uvesti novu generaciju motora koji bi više ovisili o električnoj energiji, a motori sa unutarnjim izgaranjem bi trebali ići na potpuno održivo biogorivo koje je trenutno u fazi razvoja.

Već je poznato kako su Audi i Porsche već neko vrijeme jako aktivni u razgovorima što se dobavljanja motora tiče. Pitanje je jesu li i u BMW-u zainteresirani za nešto takvo.

Novi šef momčadi Aston Martina, Mike Krack, rekao je kako BMW budno prati što se događa u svijetu Formule 1, ali kako im trenutno nije plan vratiti se.

“BMW stalno gleda što se događa u Formuli 1, ali mislim kako to u ovom trenutku nije problem.”

Krack je ranije u svojoj karijeri radio upravo za BMW Sauber, gdje je bio glavni inženjer. U to vrijeme radio je s mladim njemačkim vozačem koji je kasnije osvojio četiri naslova prvaka – Sebastianom Vettelom. Njih dvojica se ove godine ponovno ujedinjuju u bojama Aston Martina.

Vettel je rekao kako će dolazak Kracka biti poboljšanje za momčad, jer će njegovo iskustvo jako dobro doći Aston Martinu. Krack je rekao kako je ostao u dobrim odnosima s Vettelom čak i 15-ak godina kasnije.

Kad je upitan je li možda Vettel imao ikakav utjecaj na njegov dolazak, Krack je kroz smijeh rekao:

“Ne znam, nisam bio tamo. To morate njega pitati.”

Mike Krack

Komentiraj

15 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Pljušte dobre vijesti u ovoj 2022.
    Nadam se, dobrim tempom, tj. nećemo previše očekivati, ali neka pozitive za F1 budućnost.



    5

    0
  2. Valjalo bi da se vrati bar jos jedan legendarni proizvođač motora sa unutrašnjim izgaranjem, a posebno netko kvalitetan kao BMW ili Porsche. 👍

    Možda u buduće vrijeme elektromobilnosti ugledaju potencijal natjecanja u jednom iskonskom motorsportu da pokažu da su još uvijek živi!



    10

    1
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Poslije Ferrarija najdraza momcad



    11

    0
  4. https://imgur.com/j2hpdG7
    Prvi naslov je bio da se planira vratiti, sad vidim drugi naslov i pročačkam po history-u i vidim da je promijenjeno u da se BMW ne planira vratiti.



    2

    0
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    BMW je kao trkaća kompanija podbacio u novije doba. Nešto malo dtm i tu i tamo dakar reli. Ali podvili su rep u WTCC-u, podvili su rep u f1. U reliju su sa minijem kojeg je pripremao prodrive imali veliki napredak i borili se za postolja i pobjede već u prvoj sezoni. I onda iznenadno povlaćenje. Ma obična pr firma.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni