BMW je bio dobavljač motora za Williams od 2000. do 2005., a zatim su kupili momčad Saubera i od 2006. do 2009. se natjecali kao BMW Sauber. Nakon završetka 2009. prodali su momčad natrag Sauberu.
Formula 1 2026. želi uvesti novu generaciju motora koji bi više ovisili o električnoj energiji, a motori sa unutarnjim izgaranjem bi trebali ići na potpuno održivo biogorivo koje je trenutno u fazi razvoja.
Već je poznato kako su Audi i Porsche već neko vrijeme jako aktivni u razgovorima što se dobavljanja motora tiče. Pitanje je jesu li i u BMW-u zainteresirani za nešto takvo.
Novi šef momčadi Aston Martina, Mike Krack, rekao je kako BMW budno prati što se događa u svijetu Formule 1, ali kako im trenutno nije plan vratiti se.
“BMW stalno gleda što se događa u Formuli 1, ali mislim kako to u ovom trenutku nije problem.”
Krack je ranije u svojoj karijeri radio upravo za BMW Sauber, gdje je bio glavni inženjer. U to vrijeme radio je s mladim njemačkim vozačem koji je kasnije osvojio četiri naslova prvaka – Sebastianom Vettelom. Njih dvojica se ove godine ponovno ujedinjuju u bojama Aston Martina.
Vettel je rekao kako će dolazak Kracka biti poboljšanje za momčad, jer će njegovo iskustvo jako dobro doći Aston Martinu. Krack je rekao kako je ostao u dobrim odnosima s Vettelom čak i 15-ak godina kasnije.
Kad je upitan je li možda Vettel imao ikakav utjecaj na njegov dolazak, Krack je kroz smijeh rekao:
“Ne znam, nisam bio tamo. To morate njega pitati.”
Mike Krack
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pljušte dobre vijesti u ovoj 2022.
Nadam se, dobrim tempom, tj. nećemo previše očekivati, ali neka pozitive za F1 budućnost.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Valjalo bi da se vrati bar jos jedan legendarni proizvođač motora sa unutrašnjim izgaranjem, a posebno netko kvalitetan kao BMW ili Porsche. 👍
Možda u buduće vrijeme elektromobilnosti ugledaju potencijal natjecanja u jednom iskonskom motorsportu da pokažu da su još uvijek živi!
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Poslije Ferrarija najdraza momcad
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Novi Ferrari?
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidjet cemo sutra ☺️
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nadam se da jest. izgleda superagresivno. iako sam više fan crvene i bijele kombe, moram priznat da je ovo odlično još malo pa too good to be true.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moguće. Nisam još vidio ovakav model, ni od FiA-e, ni od fanova.
Ako jest, ima zanimljivih stvari, ali mislim da su neka već prikazana rješenja ekstremnija…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na svaki moj post Pastor mi lupi minus. Baš svaki. Haha 😂
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I sam sebi daje plus. 🤣
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa logično da sam sebi daje +. Valjda se slaže sam sa sobom :))))).
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.meme-arsenal.com/memes/e44e016e1e7a8528bac018ec951a67da.jpg :D
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://imgur.com/j2hpdG7
Prvi naslov je bio da se planira vratiti, sad vidim drugi naslov i pročačkam po history-u i vidim da je promijenjeno u da se BMW ne planira vratiti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
u linku isto nema ”ne”, jedino je u naslovu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
BMW je kao trkaća kompanija podbacio u novije doba. Nešto malo dtm i tu i tamo dakar reli. Ali podvili su rep u WTCC-u, podvili su rep u f1. U reliju su sa minijem kojeg je pripremao prodrive imali veliki napredak i borili se za postolja i pobjede već u prvoj sezoni. I onda iznenadno povlaćenje. Ma obična pr firma.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To ne začuđuje s obzirom na veze obitelji Quandt s bivšim ministrom propagande. :)
2
0