Izdvojeno

BMW se ne planira vratiti u F1 u bliskoj budućnosti

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

BMW je bio dobavljač motora za Williams od 2000. do 2005., a zatim su kupili momčad Saubera i od 2006. do 2009. se natjecali kao BMW Sauber. Nakon završetka 2009. prodali su momčad natrag Sauberu.

Formula 1 2026. želi uvesti novu generaciju motora koji bi više ovisili o električnoj energiji, a motori sa unutarnjim izgaranjem bi trebali ići na potpuno održivo biogorivo koje je trenutno u fazi razvoja.

Već je poznato kako su Audi i Porsche već neko vrijeme jako aktivni u razgovorima što se dobavljanja motora tiče. Pitanje je jesu li i u BMW-u zainteresirani za nešto takvo.

Novi šef momčadi Aston Martina, Mike Krack, rekao je kako BMW budno prati što se događa u svijetu Formule 1, ali kako im trenutno nije plan vratiti se.

“BMW stalno gleda što se događa u Formuli 1, ali mislim kako to u ovom trenutku nije problem.”

Krack je ranije u svojoj karijeri radio upravo za BMW Sauber, gdje je bio glavni inženjer. U to vrijeme radio je s mladim njemačkim vozačem koji je kasnije osvojio četiri naslova prvaka – Sebastianom Vettelom. Njih dvojica se ove godine ponovno ujedinjuju u bojama Aston Martina.

Vettel je rekao kako će dolazak Kracka biti poboljšanje za momčad, jer će njegovo iskustvo jako dobro doći Aston Martinu. Krack je rekao kako je ostao u dobrim odnosima s Vettelom čak i 15-ak godina kasnije.

Kad je upitan je li možda Vettel imao ikakav utjecaj na njegov dolazak, Krack je kroz smijeh rekao:

“Ne znam, nisam bio tamo. To morate njega pitati.”

Mike Krack

Komentiraj

15 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Pljušte dobre vijesti u ovoj 2022.
    Nadam se, dobrim tempom, tj. nećemo previše očekivati, ali neka pozitive za F1 budućnost.



    5

    0
  2. Valjalo bi da se vrati bar jos jedan legendarni proizvođač motora sa unutrašnjim izgaranjem, a posebno netko kvalitetan kao BMW ili Porsche. 👍

    Možda u buduće vrijeme elektromobilnosti ugledaju potencijal natjecanja u jednom iskonskom motorsportu da pokažu da su još uvijek živi!



    10

    1
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Poslije Ferrarija najdraza momcad



    11

    0
  4. https://imgur.com/j2hpdG7
    Prvi naslov je bio da se planira vratiti, sad vidim drugi naslov i pročačkam po history-u i vidim da je promijenjeno u da se BMW ne planira vratiti.



    2

    0
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    BMW je kao trkaća kompanija podbacio u novije doba. Nešto malo dtm i tu i tamo dakar reli. Ali podvili su rep u WTCC-u, podvili su rep u f1. U reliju su sa minijem kojeg je pripremao prodrive imali veliki napredak i borili se za postolja i pobjede već u prvoj sezoni. I onda iznenadno povlaćenje. Ma obična pr firma.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni