Po prvi put ove godine vidjet ćemo hrabar potez izbacivanja jednog seta guma u potpunosti. Naime, Haas i Renault su odlučili sve karte baciti na soft i ultrasoft komponentu, a srednju opciju, odnosno supersoft – uopće nisu odabrali.
Mercedes je u Monaku bio odličan na neočekivano izdržljivom ultrasoftu, a sličnu taktiku mogli bi isprobati i u Kanadi, obzirom da su uzeli samo 2 supersoft, a 8 ultrasoft guma.
Ferrari i Red Bull će biti na strategiji sličnoj Mercedesovoj, iako su uzeli jedan set ultrasofta manje nego Njemačka ekipa.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa kak i nebi kad ultrasoft traje 14826 krugova!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve su to fore od toliko setova pa dovoljno 3 seta ultrasofta jedan za treninge jedan za kvale i jedan za utrku a da se ispostuju pravila nek uzmu i jedan set supersofta ili softa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
US u Kanadi bi trebao trajati manje (možda opet ne onoliko malo koliko bi trebalo) nego u Monaku, zbog same konfiguracije staze, tj. većih brzina i 3-4 snažna kočenja koje imamo u jednom krugu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tipicna trkaca staza, koja iziskuje visoko opterecenje motora, kocnica i na kraju guma. Ovdje ce se gume trosit ko halva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moramo uzeti u obzir da je u Monaku bio hladniji asfalt zbog kiše i da je to išlo u korist očuvanju guma. Pravi test za US tek slijedi i zbog onog što je rekao kolega Frantic, ali i temperature staze koja bi trebala biti puno veća (naravno, u slučaju sunčanog vremena).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, zaboravih dodati i faktor sunca/temperature, ukoliko bude tako vrijeme u Kanadi.
0
0