F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Objavljen odabir guma za Kanadu; Haas i Renault potpuno izbacili supersoft

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Po prvi put ove godine vidjet ćemo hrabar potez izbacivanja jednog seta guma u potpunosti. Naime, Haas i Renault su odlučili sve karte baciti na soft i ultrasoft komponentu, a srednju opciju, odnosno supersoft – uopće nisu odabrali.

Mercedes je u Monaku bio odličan na neočekivano izdržljivom ultrasoftu, a sličnu taktiku mogli bi isprobati i u Kanadi, obzirom da su uzeli samo 2 supersoft, a 8 ultrasoft guma.

Ferrari i Red Bull će biti na strategiji sličnoj Mercedesovoj, iako su uzeli jedan set ultrasofta manje nego Njemačka ekipa.

2016tyresetscanada

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

    Pa kak i nebi kad ultrasoft traje 14826 krugova!


    0

    0
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Kakve su to fore od toliko setova pa dovoljno 3 seta ultrasofta jedan za treninge jedan za kvale i jedan za utrku a da se ispostuju pravila nek uzmu i jedan set supersofta ili softa


    0

    0
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    US u Kanadi bi trebao trajati manje (možda opet ne onoliko malo koliko bi trebalo) nego u Monaku, zbog same konfiguracije staze, tj. većih brzina i 3-4 snažna kočenja koje imamo u jednom krugu.


    0

    0
  4. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Moramo uzeti u obzir da je u Monaku bio hladniji asfalt zbog kiše i da je to išlo u korist očuvanju guma. Pravi test za US tek slijedi i zbog onog što je rekao kolega Frantic, ali i temperature staze koja bi trebala biti puno veća (naravno, u slučaju sunčanog vremena).


    0

    0