Nakon katastrofalne 2014. i prve sezone nakon 1996. u kojoj Ferrari nije pobijedio, promjene su bile nužne. Odletio je početkom sezone Domenicali, u devetom mjesecu Montezemolo i na kraju sezone Marco Mattiacci, koji je u momčadi bio samo sedam mjeseci. Unatoč tome što je bio glavni u dovođenju Vettela u Ferrari, vodstvo očito nije prepoznali kvalitete zbog kojih bi ga ostavili u timu. Na mjesto šefa momčadi promoviran je Maurizio Arrivabene, koji se vrlo brzo pokazao kao omiljen u momčadi, ali i u svijetu Formule 1.
Prije nekoliko dana pojavile su se glasine da bi Maurizio mogao biti smjenjen, te da bi se na njegovo mjesto dovelo sadašnjeg tehničkog direktora, Jamesa Allisona. Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel se sjajno slažu s njim, te su ga obojica pohvalili u današnjim izjavama.
“On je najbolji šef kojeg sam ikada imao. Mislim da je on pravi čovjek za ovaj posao, kojeg dobro obavlja. Tim dobro funkcionira i doći ćemo tamo gdje želimo biti, ali nije uvijek lako”, rekao je Raikkonen.
“On obavlja vrlo dobar posao u timu”, kaže Vettel. “On vodi tim, a s druge strane je uvijek dostupan ljudima. On provodi puno vremena s momčadi, i to ne samo na trkaćim vikendima, već i u Maranellu. Znam da je bilo glasina i nekakvih sranja kasnije, ali ja sam jako sretan što je on s nama, a ne s nekom drugom ekipom.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/samo ispravak…. 1993. je Ferrariju bila zadnja sezona bez ostvarene pobjede, ne 96…
0
0