Sebastian Vettel je izjavio kako je novi Ferrari veliki korak u naprijed u odnosu na prošlogodišnji bolid Red Bulla. Vettel se mučio s RB10 prošle godine, koji je patio od nedovoljno snage u odnosu na prvake iz Mercedesa ali je bio dovoljno brz za drugo mjesto u konstruktorima. Ferrari se mučio da bi bio konkurentan Red Bullu prošle godine, ali u zimskim testiranjima smanjili su zaostatak.
“Mislim da je ovo korak naprijed. Nisam vozio prošlogodišnji Ferrari ali ako ovogodišnji bolid usporedim s prošlogodišnjim Red Bullom, to je ogroman korak naprijed. Ljudi se uglavnom čine sretnima, ali to ne mora značiti da smo zadovoljni. Ako želiš pobijediti moraš pobijediti Mercedes i to nam je cilj.”
Vettel je kompletirao čak 143 kruga u petak. Kaže da je pred njima još puno posla, ali je dao do znanja da još nije odvozio brzi krug s malo goriva i mekanim gumama.
“Mislim da mnogo toga možemo bolje, želio bih da budemo malo brži. Teško je reći koliko brzine imamo jer neki više pokušavaju sa simulacijama kvalifikacija, a neki manje. Mislim da biti brži nikad nije loše i uvijek pomaže.”
Unatoč zavidnoj formi u dosadašnjim testiranjima, Vettel misli da nema garancije kako će Ferrari biti druga sila iza Mercedesa.
“Bilo bi lijepo saznati za dva tjedna da smo odmah iza njih, ali mislim da će biti jako gusto i podjednako. Nije tajna da će Mercedes biti najbrži, sve osim toga bilo bi ogromno iznenađenje. Ne mislim da je moguće izgubiti takvu prednost u nekoliko mjeseci. Zanimljivo je vidjeti što se događa iza njih, po vremenima krugova jasno je da smo izjednačeni.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!