F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ecclestone spreman poništiti dogovor oko motora

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Bernie Ecclestone
Prošlog tjedna, nakon mnogobrojnih sastanaka i opcija tijekom prošlih mjeseci, konačno je sklopljen dogovor između momčad, FIA-e i Ecclestonea o novim pravilima za motore i opskrbljivanje istih koji stupa na snagu sljedeće godine. Barem smo mi tako mislili, ali izgleda da veliki šef Formule 1 ima druge planove. Plan koji bi osigurao svim momčadima motor koji bi pojeftinili od sljedeće sezone prošao je kod svih sudionika sastanka, ali je potpisan pod uvjetom da snaga pogonskih jedinica bude izjednačena. Točnije, kako Motorsport.com prenosi od svojih izvora, razlika između pogonskih jedinica sljedeće sezone ne smije biti već od 0.3 sekunde na stazi Catalunya u Barceloni. Kada je upitan je li zadovoljan novim pravilima, Bernie je rekao da ga ishod prošlotjednog sastanka i nije previše zanimao.

“Nije me brinulo na koju stranu će dogovor otići, jer to nama ne pravi nikakvu razliku. Mi samo želimo da motori budu jednaki. Sačekat ćemo i vidjeti hoće li naš plan uspjeti, ako ne upali, onda ćemo jednostavno poništiti dogovor i krenuti ispočetka, s novom idejom, možda da motori budu lakši. Motori koje smo imali, oni atmosferski, bili su više-manje jednaki, jer su svi dosegli svoj maksimum. Samo je pitanje dodavanje nekih ‘hibridnih stvarčica’ na njih, i tu problemi nastaju.”

Ecclestone je također odustao od ideje da se u Formulu 1 uvede nezavisan dobavljač motora koji neće imati svoju momčad niti svoj bolid u Formuli 1, već će služiti samo za dobavljanje motora momčadima kojim je to potrebno. Ta ideja nije zaživjela, prosto jer nitko nema novce da razvija samo motor koji bi zatim prodavao drugim momčadima, niti bi radeći to itko postigao profit.

“Bilo bi lijepo imati takvu opciju, ali nitko na svijetu ne bi pristao na takvu ulogu pod ovakvim pravilima.

“Ne bi imali nikakvih problema pri mijenjanju pravila da su Mercedes ili Ferrari prošle godine pristali da dobavljaju motore Red Bullu.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Mudri lisac.. smanji će kilažu motora, što jedino može značiti otpisivanje teške MGU meganizacije koja danas čini razliku. Današnji motori su dosta manji od prošlih, no skoro za trećinu teži zbog MGU sistema obnove energija.. gdje spada i predimenzionirana turbo-kompresorska pužnica. Jedini mogući dio koji se može smanjiti je taj elektronički, jer ove mašine danas još uvjek moraju ići na juhu. Sve mi se čini da će uz ono povećanje na 105L benzina (na koje se bune Mercedesove momčadi) biti još kojih desetak litara gore.

    Ako uvedu limit jačine agregata.. to će biti dovoljno da RB opet zasjedne na vrh.


    0

    0
  2. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Napokon pozitivna vijest. Old bully is back in class. Najgore je ovo demokratsko, kad se nezna ko koga jebe, ovako bi se znalo bar nešto. Valjda smatra da je odradija onu doživotnu što bi dobija na njemačkom sudu, pa lagano staje na kraj režiranoj dominaciji.


    0

    0
  3. Pirelli Hard Monty Prikaži

    I bilo bi najpametnije da navedeni ugovor prekine odmah.Jednostavno mi je dojadilo govoriti kako ima previše indicija dapače i javno iznesenih stavova kako je postoječa PU napravljena po nečijem predlošku.Konačno i zdrav razum mi govori kako se nekakvim izračunima nije mogao napraviti pravilnik kad se radi o nečem do sad nepoznatom i u potpunosti novom u F1.Čista empirija i točka a vi ostali mislite tuđom(Mercedesovom)glavom.Bilo bi kudikamo kreativnije,razvojnije i logičnije,kad več nisu odmah da za 2017-tu zadaju 2 glavna parametra,1,6L i xy goriva.Koga briga za kuteve,broj cilindera,masu i broj koljena na kurblveli i ostale gluposti i pustit kreativce nek naprave kako misle da je najpametnije.I na koncu mislim da bi tako bilo puno privlačnije za neke druge proizvođače motora.Možda se ovo nekom čini kao besmislica i kao preskupa opcija ali nema skupljeg od lutanja bespučima nečijih naredbi a koje i sam naredbodavac u potpunosti ne razumije,što je vidljivo svakodnevno.Formula1 u problemu a oni pogubljeni ko dječurlija.


    0

    0