Izdvojeno

Objavljene prve fotografije Red Bullovog koncepta zaštite vozača!

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kako je bilo i najavljivano – prve fotografije Red Bullovog koncepta polu-zatvorenog cockpita su se pojavile prije nekoliko sati. Momčad je već u Rusiji gdje se spremaju za prvi slobodni trening na kojem će odvesti i nekoliko krugova u ovom bolidu.

rb1 rb2 rb3 rb4

Sviđa li vam se Red Bullov koncept?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

12 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Još uvijek nisam za uvođenje te zaštite, ali ako već mora, ovo je daleko daleko ljepše i nešto sigurnije rješenje.


    0

    0
  2. bolji mi je od onog haloa, ali bi još nešto poviše stavio za zaštitu.


    0

    0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Od početka priče o HALO ovako sam zamislio neku svoju verziju, ali bez prednja dva stupa, kao vizir kacige. Meni nabolje riješenje ako već mora biti nešto. Naj racing je.


    0

    0
  4. Ma ne znam, slažem se da je ljepše i elegantnije od one 3.14zdarije što smo je vidjeli na Ferrariju, ali i dalje nisam za te kojekakve zaśtite.


    0

    0
  5. Ne razumijem kako bi to npr. zastitilo Bianchia… Onakav udarac, ispod kamiona tocno u razini glave. Ne vidim kako ikakva zastita to moze ublaziti… Pada mi jedino na pamet Massin incident gdje bi to vjerojatno pomoglo… ali i u tom slucaju je kaciga “odradila svoje”. Ne vidim na koje situacije ciljaju kad govore o zastiti glave s tim konceptima… ili krivo gledam ili ne razumijem…


    0

    0
    • Sebastian Vettel
      senja Prikaži

      Čuj kaciga odradila svoje. Pa čovjek je imao ozbiljnu povredu glave.


      0

      0
    • Dečki, Bianchi nije imao uopće fizički kontakt, a da je imao tu ga nebi zaštitilo ama baš ništa koja je silina to bila. Dečka je nažalost “sredila” deceleracija, odnosno usred siline udara i kočenja sami mozak je unutar lubanje imao toliki pomak da je došlo do nepremostivih posljedica.
      A ovo što se predlaže kao nekakva zaštita je pretakanje šupljega u prazno, a sama ugradnja tih koncepata, ako do njih dođe, u biti mijenja cijelu koncepciju same Formule1 kao takve.


      0

      0
    • Slazem se sa @zjurina -om da bilo sto takvog tipa jako(previse) mijenja F1… Izdvojio sam slucajeve Bianchia i Masse jer su najteze povrede glave, mozda i uopce, sto ja pamtim od Senne… Naravno da ne bi volio da stradavaju, ali po meni je to rizik sporta. Uvijek se moze nesto desiti i nikad nece biti 100% siguran sport, a ako ce gledati i reagirati na svaku nesrecu i pokusat zastitit od svakog detalja… ne znam… Najbolje da ih stave u tenkove pa ce biti na sigurnom


      0

      0
  6. (+)

    1. ljepše izgleda nego Mercedesov ‘halo’ koncept

    (-)

    1. vizir ‘aeroskrina’ je podložan prljanju tokom utrke, znači da bi vidljivost mogla biti itekako problem kako utrka bude odmicala

    2. zbog dizanja struje zraka preko te ‘aeroskrin’ zaštite gornji usisnih zraka nedobiva dovoljno zraka za hlađenje unutarnjih komponenti.. što znači da bi radi tog koncepta zaštite trebali kompletno mijenjati izgled bolida jer su nove mašine gladne hlađenja

    3. ako je do sada bio glavni problem i jedini uspješan dogovor F1 komisije oko stabiliziranja dizajna vozačeve kacige, kako bi novinari mogli nesmetano znati o kojem se vozaču radi, onda će im ovo rješenje prestavljati još veći problem.. pošto se kaciga zbog odbljeska stakla uopće ne vidi.

    ..sve u svemu, mislim da je tehničkim dizajnom prikladniji onaj ‘halo’, iako ovo rješenje bolje izgleda.

    ..kamo sreće kada bi to bio jedini problem u F1, iako mediji i raja to rezumiraju kao da je to nešto presudno za F1. Po meni samo još jedna fora kako napraviti cirkus od svega.


    0

    0
    • Sebastian Vettel
      mzf1 Prikaži

      ako ovo uvedu mogu izbaciti wull wet gume, zamisli uvjete di upravo počene padati kiša a vizir već lagano zamazan od mušica i prljavštine, tad ne funkcioniraju ni premazi na viziru koji miču kišu ni skidanje folije ko s kacige. Kako u takvim uvjetima uopće voziti a kamoli voziti iza nekog .


      0

      0
    • 1. meni ovo ne izgleda nikako ljepše, čak mi ne izgleda nikako, ali o ukusima…blabla, prema tome sve pet.

      1. apsolutno se slažem – podložnost prljanju je više nego začajna, pogotovo u kišnih utrka.

      2. također nemalo značajan podatak, koji mi zapravo i prvi pao u oči – ovakav “vizir” praktički rečeno uveliko bi opstruirao protok zraka prema glavnom usisniku, zapravo bi najvjerojatnije tjerao zrak preko/iznad ili barem u većoj količini, glavnog usisnika.

      3. isto tako
      ______________

      Sve skupa, pretakanje iz šupljega u prazno, a kako sam i spomenuo u komentaru niže, ugradnje ovih kojekakvih zaštita mijenja cijeli koncept same F1, mislim kao bolida.
      Imo postoji također velika mogučnost i da je to forsiranje samo dimna zavjesa a da se skrene sa važnijih problema i stvari trenutno upitnih u Formuli1, kojekakva upitna pravila, sam koncept motora, razne isforsiranje štednje – protok goriva, guma, blabla, odsutnost neću reči ikakvog razvoja, ali uveliko isto ograničenog – je%$&i Tokeni….


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni