Kako je bilo i najavljivano – prve fotografije Red Bullovog koncepta polu-zatvorenog cockpita su se pojavile prije nekoliko sati. Momčad je već u Rusiji gdje se spremaju za prvi slobodni trening na kojem će odvesti i nekoliko krugova u ovom bolidu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još uvijek nisam za uvođenje te zaštite, ali ako već mora, ovo je daleko daleko ljepše i nešto sigurnije rješenje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bolji mi je od onog haloa, ali bi još nešto poviše stavio za zaštitu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od početka priče o HALO ovako sam zamislio neku svoju verziju, ali bez prednja dva stupa, kao vizir kacige. Meni nabolje riješenje ako već mora biti nešto. Naj racing je.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ne znam, slažem se da je ljepše i elegantnije od one 3.14zdarije što smo je vidjeli na Ferrariju, ali i dalje nisam za te kojekakve zaśtite.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fuj.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem kako bi to npr. zastitilo Bianchia… Onakav udarac, ispod kamiona tocno u razini glave. Ne vidim kako ikakva zastita to moze ublaziti… Pada mi jedino na pamet Massin incident gdje bi to vjerojatno pomoglo… ali i u tom slucaju je kaciga “odradila svoje”. Ne vidim na koje situacije ciljaju kad govore o zastiti glave s tim konceptima… ili krivo gledam ili ne razumijem…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj kaciga odradila svoje. Pa čovjek je imao ozbiljnu povredu glave.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dečki, Bianchi nije imao uopće fizički kontakt, a da je imao tu ga nebi zaštitilo ama baš ništa koja je silina to bila. Dečka je nažalost “sredila” deceleracija, odnosno usred siline udara i kočenja sami mozak je unutar lubanje imao toliki pomak da je došlo do nepremostivih posljedica.
A ovo što se predlaže kao nekakva zaštita je pretakanje šupljega u prazno, a sama ugradnja tih koncepata, ako do njih dođe, u biti mijenja cijelu koncepciju same Formule1 kao takve.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se sa @zjurina -om da bilo sto takvog tipa jako(previse) mijenja F1… Izdvojio sam slucajeve Bianchia i Masse jer su najteze povrede glave, mozda i uopce, sto ja pamtim od Senne… Naravno da ne bi volio da stradavaju, ali po meni je to rizik sporta. Uvijek se moze nesto desiti i nikad nece biti 100% siguran sport, a ako ce gledati i reagirati na svaku nesrecu i pokusat zastitit od svakog detalja… ne znam… Najbolje da ih stave u tenkove pa ce biti na sigurnom
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
(+)
1. ljepše izgleda nego Mercedesov ‘halo’ koncept
(-)
1. vizir ‘aeroskrina’ je podložan prljanju tokom utrke, znači da bi vidljivost mogla biti itekako problem kako utrka bude odmicala
2. zbog dizanja struje zraka preko te ‘aeroskrin’ zaštite gornji usisnih zraka nedobiva dovoljno zraka za hlađenje unutarnjih komponenti.. što znači da bi radi tog koncepta zaštite trebali kompletno mijenjati izgled bolida jer su nove mašine gladne hlađenja
3. ako je do sada bio glavni problem i jedini uspješan dogovor F1 komisije oko stabiliziranja dizajna vozačeve kacige, kako bi novinari mogli nesmetano znati o kojem se vozaču radi, onda će im ovo rješenje prestavljati još veći problem.. pošto se kaciga zbog odbljeska stakla uopće ne vidi.
..sve u svemu, mislim da je tehničkim dizajnom prikladniji onaj ‘halo’, iako ovo rješenje bolje izgleda.
..kamo sreće kada bi to bio jedini problem u F1, iako mediji i raja to rezumiraju kao da je to nešto presudno za F1. Po meni samo još jedna fora kako napraviti cirkus od svega.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako ovo uvedu mogu izbaciti wull wet gume, zamisli uvjete di upravo počene padati kiša a vizir već lagano zamazan od mušica i prljavštine, tad ne funkcioniraju ni premazi na viziru koji miču kišu ni skidanje folije ko s kacige. Kako u takvim uvjetima uopće voziti a kamoli voziti iza nekog .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. meni ovo ne izgleda nikako ljepše, čak mi ne izgleda nikako, ali o ukusima…blabla, prema tome sve pet.
1. apsolutno se slažem – podložnost prljanju je više nego začajna, pogotovo u kišnih utrka.
2. također nemalo značajan podatak, koji mi zapravo i prvi pao u oči – ovakav “vizir” praktički rečeno uveliko bi opstruirao protok zraka prema glavnom usisniku, zapravo bi najvjerojatnije tjerao zrak preko/iznad ili barem u većoj količini, glavnog usisnika.
3. isto tako
______________
Sve skupa, pretakanje iz šupljega u prazno, a kako sam i spomenuo u komentaru niže, ugradnje ovih kojekakvih zaštita mijenja cijeli koncept same F1, mislim kao bolida.
Imo postoji također velika mogučnost i da je to forsiranje samo dimna zavjesa a da se skrene sa važnijih problema i stvari trenutno upitnih u Formuli1, kojekakva upitna pravila, sam koncept motora, razne isforsiranje štednje – protok goriva, guma, blabla, odsutnost neću reči ikakvog razvoja, ali uveliko isto ograničenog – je%$&i Tokeni….
0
0