Što se formata slobodnih treninga tiče tu ne bi ništa posebno mijenjao, smatram da je postojeće stanje zadovoljavajuće. Treninzi ionako nisu glavi subjekt interesa šire publike već služe momčadima i vozačima da podnese sve parametre na bolidu za utrku. Stoga, mislim da bi njihovo mišljenje trebalo imati najveći utjecaj.
Kvalifikacijski format je stalna tema razgovora i tu postoje brojne ideje i mišljenja. Meni osobno je prošlogodišnji format odgovarao, a iz povijesti mogu izdvojiti i format jednog letećeg kruga koji mi je ostao u dobom sjećanju iako je često bio kritiziran. U tom jednom krugu moglo se dogoditi svašta, ali upravo i to jest cilj – nepredvidljivost i vožnja na rubu rubova.
Utrka je za mene svetinja i svako “prčkanje” po samom formatu nema smisla jer to je isto kao i da nogometnu utakmicu produže za 15 ili skrate za 20 minuta jer bi to, eto, bilo malo zanimljivije i dovelo bi do više golova.
Gledajući ovu sagu oko formata kvalifikacija, malo je reći da ista nalikuje nekakvoj meksičkoj sapunici. Možda miješavini meksičko-turske sapunice. Bilo kako bilo, još smo se jednom uvjerili da granice u Formuli 1 ne postoje. Ovog puta radi se o granicama gluposti na čijoj gornjoj granici plešu oni koji donose razne strateške odluke u sadašnjoj Formuli 1. Sudeći po izjavama vozača, kada shvatite da ih se previše ne pita, priča postaje još bljutavija. Moje mišljenje je da format, što se tiče rasporeda, svakako treba ostati. Slobodni trening petak (s iznimkom Monaka), kvalifikacije subota te šlag na torti nedjelja. To je format kakav poznajem od malih nogu I donio je toliko toga dobroga, da iskreno sumnjam da se može osmisliti nekakav drugačiji koncept koji bi donio nešto bolje. Ono gdje se nalazi prostor za manever, su svakako kvalifikacije. Eksperimentiranje s raznim formatima mi izgleda kao kao djevojka pred izlazak ispred ogledala isprobava različite odjevne kombinacije. U njezinom slučaju, vrijeme je jedini izgubljeni resurs. Što se tiče Formule 1, ulozi su puno puno veći od samog vremena. Ljudi koji donose takve odluke, kao da nisu dorasli samoj priči, ili kao da nisu previše uključeni u samu suštinu Formule 1. Ono što bih ja napravio je sljedeće: povratak starog koncepta koji je donosio toliko uzbuđenja, na prirodan način, bez ikakvih aditiva I ne znam kakvih katalizatora: svaki vozač po jedan krug zagrijavanja I jedan kvalifikacijski krug, onako flat out kao nekada. Benefiti ovakvog sistema su očiti: nema kalkuliranja izlazak/neizlazak, nema smetanja jednih drugima na stazi te najviše od svega, nešto na što se samo prividno pale svi, ogromna ušteda goriva I smanjenje emisije plinova, jer umjesto da vozači se vozikaju dobar dio kvalifikacija, sada imaju jednu šansu. U tom slučaju mislim da bi I pažnja gledatelja bila puno veća cijelu dužinu kvalifikacija, plus svaki vozač bi dobio određenu minutu da se publika upozna s njegovim načinom vožnje I da dobije svoje 3 pune minute pod svjetlom reflektora. Također, ukinuo bio pravilo “prijenosa” vrste guma s kojom si odvezao krug u kvalifikacijama u utrku. Time bi se otklonile možebitne kalkulacije kojih bi sigurno bilo. Razumijem da je Formula sport u kojem ima ograničenja, međutim neka od njih su toliko glupa da to vrijeđa vlastitu inteligenciju. Kontrola zračnih tunela, troškova razvoja I sličnog mi je jasna,ali zato čitav niz ostalih ostalih kontola nema nikakvog smisla, jer svaka pobjeda se stavlja u kontekst guma, goriva I sl. Kad već troše toliko energije na stvaranje raznih ograničenja, neka utroše barem pola toga na davanje većeg smisla onom pravom utrkivanju.
Unio bih manje promjene, nije dobro mijenjati suštinu nečega ako dobro funkcionira.
Treninge bih produžio na dva sata, i to svaki, nek se vozi. I također napraviti malo veći razmak među događanjima, pa ako netko ima kvar, da ipak uspije nastupiti u sljedećem grand prix događaju.
Trenutni format kvalifikacija je po meni izvrstan, sjeo mi je odmah kad je uveden, i do dana današnjeg funkcionira. Egzibicije s kvalifikacijama s onako drastičnim promjenama svakako izbjegavati, ili vježbati negdje u podrumu.
Utrka je dobro koncipirana, tu ne bih baš ništa mijenjao. Jedino bi trebalo uvesti sigurnosni automobil par krugova ranije nego što to inače rade, nema smisla da se vozika pet – šest krugova po stazi ako je nekome odletio komad prednjeg krila.
Naš narod voli reći: kad je bal nek’ je maskenbal, pa u tom stilu, kad se već mijenja, mijenjajmo temeljito!
U četvrtak poslijepodne bih stavio jedan trening od dva sata, i još jedan takav u petak ujutro. U petak u 14 h, ili već u bilo koje doba kad se inače nedjeljom događa utrka, bi se na svakom vikendu održavala mikro-utrka od 120- 150 km u kojoj bi svaka ekipa sudjelovala s jednim bolidom, u kojem je vozač koji je inače ekipni rezervni odnosno treći vozač, a redoslijed bi se birao slučajem – izvlačenjem kuglica ili nečim sličnim. Ovo ne bi imalo veze s “pravim” prvenstvom, već bi se vodilo potpuno odvojeno, kao “prvenstvo trećih vozača” ili nešto slično, ali bi u krajnjoj liniji pobjeda ipak donosila neki novac. U ovom petkovnom prvenstvu bih ostavio potpuno slobodan izbor bilo kojih guma bilo koliko puta.
Format subote ne bih posebno mijenjao, toga je Formula 1 imala dovoljno kroz proteklo vrijeme. Eventualno bih malo skratio pauzu između Q1 i Q2.
Nedjeljnu utrku bih smanjio za otprilike 25%, osim Monaka koji je ionako već kraći. Ukinuo bih obaveze dvije vrste guma, i uveo jednu dodatnu, vrlo izdržljivu gumu, kako bi i strategija ostavljanja istih guma, dakle potpuno bez ulazaka u boks u cijeloj utrci, bila moguća i ponegdje isplativa.
I na kraju, ukinuo bih pravilo po kojem na kraju posljednje utrke, ukoliko više vozača ima isti broj bodova, prvak bude onaj s najvećim brojem pobjeda, ili drugih mjesta, i sl. Ukoliko bi više vozača dijelilo prvo mjesto, netom nakon završetka posljednje utrke (možda pola sata kasnije ili tako nešto) bi se održala posebna utrka samo za njih dvojicu, ili onoliko koliko ih već prvo mjesto dijeli. Utrka bi bila na 15 krugova, sa zabranom ulaska u boksove osim ako padne ili prestane kiša, obavezno s bolidima koje su vozili u utrci, i paralelnim startom (jedan pored drugoga na startnoj liniji). Ako svi odustanu, prvak je onaj koji je napravio najveći broj krugova. Ako odustanu istovremeno (npr. sudar), a pokaže se da je riječ o trkaćem incidentu bez jasnog krivca, tek u tom slučaju je prvak onaj po staroj recepturi, s najvećim brojem pobjeda.
Isto kao i u ovom trenutku. Ono što funkcionira – to se ne mijenja. Štoviše, postrožio bih proces mijenjanja takvih stvari. Neka elementarna pravila Formule 1 bi trebala biti zapisana “u kamenu”, odnosno – bilo bi idealno ako bi zahtijevalo široki konsenzus svih sudionika. Tako bi osigurali da se više nikad ne pojave ideje poput duplih bodova ili ovih kvalifikacija s početka sezone.
Format GP vikenda kakav jeste sada je sasvim u redu. Petkom momčadi dobivaju tri sata bezuvjetnog testiranja staze i bolida, subotom imaju sat vremena na raspolaganju da ispitaju uvjete staze pred kvalifikacije, dok nedjeljom imamo utrku od 305 kilometara koja taman pokriva ne manje od sat i pol, ali ne više od dva sata. Ako bih nešto morao promijeniti, bili bi to treninzi. Petak bih skratio na samo jedan trening koji traje dva do dva i pol sata. Prednosti ovog poteza bi bilo više vremena provedenog na stazi od strane momčadi i vozača, publika koja je na tribinama bi za manje vremena vidjela više vožnje jer timovi ne bi mogli ostavljati parkirane bolide po više od pola sata i bez žurbe kopati po podacima tijekom treninga i pauze. Mana ovog sutava bi bila ukoliko se nekome pokvari bolid ili izleti sa staze, momčad ima osjetno manje vremena da osposobi taj bolid i vozač u veliki gubitak.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Otone, obožavam Retrovizore, ali ovdje si se nasrao ozbiljnih gluposti. Kakve mikro-utrke petkom, prventsva trećih vozača, jedan dvosatni trening i, najveća glupost, smanjenje utrke za 25%?! Iz kojeg razloga nisi ni objasnio. Zašto bi smanjivao utrku?! Zašto samo jedan trening?! Kad bi onda po tebi momčadi isprobavale set-up i strategije za kvalifikacije i utrku?! Znači, po tebi, oni bi imali dva sata, i onda neka takvi sklepani, tek pokrenuti krenu u žar kvalifikacija. A u petak bi ti imao posebno prvenstvo. A da ne spominjem ove mini-utrke na kraju prvenstva sa bezbroj “pravila” koja idu “ako se dogodi ovo, onda bih ja ipak napravio ono”. Ma daj molim te! Uz dužno poštovanje, napisao si hrpu totalnih gluposti. Ante je ovdje najbolje odgovorio, nema se u GP vikendu što mijenjati. Ovakav je već godinama i funkcionira. Ovakve promjene samo da bi se nešto mijenjalo, poput duplih bodova i eliminacijskih kvalifikacija ili ovog tvojeg, su potpuno nepotrebno popravljanje nečega što radi. Na pravilima s gumama bi se dalo poraditi, ali to je neka druga tema.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo da se i ja blasfemično uključim:
-skratio bi treninge u petak za po pola sata.
-u subotu kvale za nedjelju sa sadašnjim formatom. bod za pp. poslije sprint utrku (oko 45 min. bez mijenjanja guma) . prvu utrku u sezoni startaju suprotno od poredka iz prošle godine. svake sljedeće reverse grid od prošle glavne. prvih 8 osvaja bodove po sitemu 10-8-6-5-4-3-2-1.
nedjelja warm-up od pola sata, i malo duža utrka, oko 350 km. sadašnji sistem bodovanja + bod za najbrži krug. taj bod može osvojit samo osvajač bodova u glavnoj utrci.
gume proizovoljno bez ikakvih ograničenja i nametanja. bez nadolijevanja goriva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
malko je premala razlika u bodovima između prvog i drugog. Ipak bi pobjednika trebalo više nagraditi u odnosu na drugoplasiranog
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma zato je velika razlika plusova i minusa ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je sprint utrka, za pravu su normalne razlike.
eh da, s obzirom da bi produžio glavnu utrku, ipak bi vratio jedno nadolijevanje po utrci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Slobodni trening petak (s iznimkom Monaka), kvalifikacije subota te šlag na torti nedjelja”
“Utrka je za mene svetinja i svako “prčkanje” po samom formatu nema smisla jer to je isto kao i da nogometnu utakmicu produže za 15 ili skrate za 20 minuta jer bi to, eto, bilo malo zanimljivije i dovelo bi do više golova.”
“Ono što funkcionira – to se ne mijenja. Štoviše, postrožio bih proces mijenjanja takvih stvari. Neka elementarna pravila Formule 1 bi trebala biti zapisana “u kamenu”, odnosno – bilo bi idealno ako bi zahtijevalo široki konsenzus svih sudionika. Tako bi osigurali da se više nikad ne pojave ideje poput duplih bodova ili ovih kvalifikacija s početka sezone.”
AMEN :pivo: Pametnome dosta
Nema ljepšeg osjećaja nego kad se dođe na cijeli vikend uživo.
Petak – pripreme, razgledavanje
Subota – otvaranje “karata”, početak pravih stvari
Nedelja – Uživanje, utrkivanje, vrhunac vikenda
P.S da se nadovežem još za ovu glupost od subotnje utrku. Kroz cijelu povjest F1 se je gledala tablica pobjednika, tablica osvajača PP… To se ni pošto nesmije mijenjati!
Ne želim nikakve grand prix Saturday pobjednike već samo jednog jedinog, onoga koji je pobjedio na nedeljnoj utrci. Koliko debilno samo zvuči da je jedan osvojio GP u subotu a jedan GP u nedelju…
Pa jel postoji u drugim sportovima pobjednik prije utakmice i nakon? Ne… ! :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da bi bilo fora pricat o mogucem a ne nemogucem ja nebi nista mjenjao osim toga sto bi uveo pravila u F1 da jedan vozac moze vozit maksimalno 10 sezona jer mi se cini da dinosauri zauzimaju mjesta novim vozacima koji valjaju .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se isto sviđa tvoja ideja ali bi nadodao da bi bilo još zanimljivije kad bi uveli umjesto nekih staza stare staze kao Magny Cours
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nikako jedino možda s rezervom za prvake. Kvaliteta grida bi opala rapidno, evo konkretno ovo bi bila zadnja sezona Vettela i Hamiltona, a Buttona Alonsa i Raikkonena osim što nebi odavno bilo, nebi bilo ni one Alonsove 2012., Kimijeve 2012. i 2013. u Lotusu, Schumachera ne samo da nebi bilo 2012. nego ga nebi bilo ni 2002. 2003. i 2004. a da ne govorim onda da ni Alonsovi naslovi 2005. i 2006. nebi bili toliko veliki ko ovako kad je zaustavija velikog Schumachera, i tako dalje ali mislin da je ovo dosta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko što je jedan kolega protumačija u članku o Hamiltonu njegov prijedlog, najbolje bi bilo da se prvo odveze utrka, pa onda kvalifikacije da se vidi ko je di triba startati, i onda treninzi da se vidi kako su tribali poštimati setup bolida.
A za privući mlađe gledateljstvo, svaku utrku izvlače se sretni dobitnici među gledateljstvom kojima je to prva pogledana utrka u životu, da oni daju svoj prijedlog formata i to stupa na snagu već idući vikend. Porast novog gledateljstva je garantiran, (a ovi stari gledatelji, ko ih jebe ionako su okorjeli ovisnici pa će gledati utrku makar se ovi utrkivali romobilima)
Ako ste stvarno toliko zatucani i protiv napretka i novih trendova (a zna se ako je nešto novo da je bolje od starog) da ne prihvatite ovu moju ideju koja bi napravila od F1 nepredvidiviji show od WWE, onda neka bude ovako kako je reka Ante.
Forza nove tehnologije, formati, nuklearne PU, i levitirajući bolidi na supravodičima! :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha kolega to sam se ja nasalio na Hamiltonovu izjavu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E nasmija si me pošteno..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dalo bi se to izvest. Voze utrku kako su prošlu završili, sa postavkama prošle utrke. Onda se kvalifikuju za sljedeću stazu na toj stazi. Znači utrka bi bila u petak. Treninzi u subotu. I kao vrhunac u nedjelju one kvalifikacije sa početka sezone :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Senja bravo , iz sale o obrnutom vikendu si smislio zanimljiv vikend koji mi se cak svida ! To sa kvalifikacijama na jednoj stazi za startno mjesto na drugoj stazi je super ideja i to bi cak volio vidit ( ali to nikad bece bit jer su konzervativni )
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A najbolje od svega je što bi se vikend završio onim kvalifikacijama sa početka sezone, jelde? :P
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moje misljenje je ovako da svaki slobodni trening traje oko 45 min.2 u petak i jedan u subotu prije kvala sasvim okej.Kvale kako ih ja zelim gledat je tako da svaki vozac ima pravo odvesti jedan brzi krug i tako ih u prvoj ispadne 6 u drugoj 6 i u zadnjoj svih 10 izide na stazu u isto vrijeme odvezu jedan krug i gotovo.Utrka ko utrka sve isto.Za kvale danasnji format je dobar ali svi znaju da imaju sansu ispraviti nesto mozda kad bi se vratio 1 krug bi bilo super.Dodatne trke su po meni veca glupost od obrnutog grida.Treninge bih skratio jer mislim da bi onda timovi veci dio od tih 45 min provodili na stazi znajuci da nemaju vise vremena pa bi bilo i akcije.Bodovanje u utrci poput abu dhabija 2014 je najlosije sto sam ikada vidio.Mislim da se nebi trebalo dodavati nikakve bodove ili pobjedniku ili onom koje odvezao najbrzi krug jer se lako moze dogoditi da pobjednik i odveze najbrzi krug.Jos samo za testiranja mozda da pocnu 1.3 jer bi i onda bilo sve stisnuto 8 dana testiranja i utrka za tjedan 2 i timovi opet u panici sto napraviti i mozda kad bi se uveo rok da svi timove predstave konacne verzije motora i bolida u isti dan.To je moje misljenje kako bih ja pokuso smanjiti cekanje i kako bi vikendi stvarali masovne probleme za timove jer se bas i nebi imali vremena pripremiti sto bi stavilo dodatan pritisak na vozace pogotovo u kvalama.Za utrku bih vratio nadolijevanje goriva jer smo tako u imoli 2005 koju sam gledao prekjucer jednu super utrku pritom u prvom planu mislim prodor schumija s 13 na 2 mjesto i to samo zato jer je ostajao poprilicno duze od alonsa na stazi i to mu je skoro donijelo pobjedu.Za motore je sad kasno sve je ovako i tako ce ostat ali to ne znaci da nam vikend nemoze bit bas kao nekad
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante Vetma,sasvim kratko i jasno i realno opisao, svaka čast!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante :thumbs:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo da i ja ostavim komentar kako bi ja to promjenio.
Dakle petak bi ostavio isti ili čakmožda produžio svaki slobodni trening za pola sata zbog toga što sada sve manje momčadi imaju za testiranje pred sezonu pa neka čim više testiraju barem na slobodnim treninzima. Kvalifikacije bi vratio kao što je nekad bilo jedan leteči krug za svakoga, jednostavno mislim da je to bilo nekako najbolje jer su uvijek vozači morali ići na maksimum, a nisu imali prilike za popravni, ako nešto pogriješe. Utrku nebidirao, jednostavno utrka je takva kakva je i mislim da nju ne smije se dirati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi odprilike isto tako
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U petak FP1 i FP2. U subotu FP3 i kvalifikacije. U nedjelju utrka. Tako bi ja :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je moje poimanje Formule 1: Petak: free practice, Subota: kvalifikacije, Nedjelja: utrka , AMEN.
Sustav je jasan i logican: u petak se pripremaj, u subotu se vrednuje tvoja max brzina jednog kruga i za to si nagradjen za startnu poziciju, a u nedjelju se utrkuj!
Dodatak za kvalifikacije: neovisno o vremenu i formatu, volio bi vidjeti (po meni ideja i smisao) krajnje mogucnosti bolida i vozaca, sa praznim (laganim) bolidom, najboljim gumama (i neogranicenim brojem) i postavkama bolida neovisnim o utrci. Probijanje limita, ganjanje svake stotinke, bez limita, bez stednje guma, goriva i vremena. Sat vremena free da te vidim kolko si brz, tko je najbrzi u jednom krugu, sto koja momcad i koji vozac moze i koliko vrijedi- karte na stol. Utrka je ionako druga prica…
Kvalifikacije su utrka za najbrzi krug , Utrka je utrka za najbolju poziciju.
Kvalifikacije= kvaliteta, Utrka= kvaliteta x kvantiteta.
i jos jedna stvar, pojmovi LIMIT i STEDNJA se kose sa pojmom UTRKIVANJE. Slazem se da za neke stvari mora postojati, ali sto manje- to bolje. Sere mi se kad cujem da se pozivaju na ekologiju, zagadjenje, ekonomicnost potrosnje itd. Stednja u milijunskom sportu?! Nemojte me zajebavati. Nek onda ukinu F1 i pratiti cemo samo Formulu E.
Sve druge drasticne promjene formata su po meni nepotrebne kerefeke i izmisljanje tople vode i drugog sporta. Kome je ovo dosadno, taj prati krivi sport…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U petak sva tri treninga. Subota kvale i u nedjelju utrka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi se složio sa Ivanom oko kvalifikacija sa jednim brzim krugom. Imali smo pregršt takvih odličnih kvala u prošlosti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osobno, ne bih ništa mijenjao, trenutni sistem GP vikenda mi je sasvim u redu.
Kod treninga se nema što posebno kemijati, oni nisu tu da budu zanimljivi, oni su tu zbog vozača i momčadi, da se oni prilagode stazi i poslože bolide na što bolji način. Ni u utrci se ne može baš izmišljati topla voda, a ni ne bi se smjela, utrka je savršena ovakva kakva je i takva bi trebala ostati zauvijek.
Najviše se može mijenjati kod kvalifikacija. Od svih sistema koje smo imali u F1, mislim da je ovaj trenutni najbolji i najpravedniji. Svi imaju jednake uvjete (po meni najveći nedostatak sistema jednog letećeg kruga kojeg mnogi spominju je upravo nejednakost uvjeta na stazi) i sistem je zanimljiv. Problem kod ovog sistema su početni dijelovi sesija kad je staza prazna, ono što se bezuspješno pokušalo riješiti eliminacijskim sistemom. Tu bi po meni trebalo promijeniti pravila o gumama jer momčadi čekaju 5 do 12 da izađu upravo zato jer žele sačuvati što više guma za utrku. Trebalo bi ili uvesti posebne setove guma koji bi bili isključivo namijenjeni za kvalifikacije, ili bi trebalo možda uvesti pravilo da se Q1 vozi na najtvrđoj, Q2 na srednjoj, a Q3 na najmekšoj komponenti koja se trenutno najviše koristi i samim time najviše štedi, ili bi pak trebalo skratiti sve runde na 10 minuta pa da gledamo jurnjavu bez puno vremena za taktiziranje u sve 3 sesije…Ali u principu, ovaj sistem ne treba neku drastičnu promjenu i sasvim je O.K. i ovakav kakav je.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda zvuči nelogično,ali ja bih treninge i kvalifikacije ostavio u ovom formatu a sto se tiče nedjeljne utrke ja bih da se održe dvije utrke(oko 50min zavisi od staze do staze)s tim dase druga vozi u obrnutom smjeru.Moje mišlenje je da bi bilo zanimljivo samo neznam da li je tehnički izvodivo radi ulaska u bokseve, a što se samih bolida tiče i njihovih inženjera neka se snalaze.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ljudi shvatite da je pretesko naucit 21 stazu , vremenski razmaci izmedu staza su premali i nemaju vozaci vremena , a vi bi jos i suprotni smjer !
Ja cak mislim da bi vi volili stavit 60 utrka godisnje jer je 21 za vas malo .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo bizarna ideja, ali zanimljiva. Ja znam svaku stazu napamet, svaki zavoj, osim Singapura. Tamo mi je svaki zavoj isti, pogotovo jer se vozi po noći.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam i ja na igrici :)
Stvarnost je malo puno drugačija ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema šanse da se dozvoli utrkivanje u suprotnom smjeru, a da se prije toga ne naprave značajne rekonstrukcije staze. Sigurnosni rizik bio bi ogroman zato jer su ograde kraj staze posložene na način da su sigurne samo u pravom smjeru. Pogledaj ovu skicu:
http://oi68.tinypic.com/11lpfgp.jpg
Zelena strelica je kao normalan smjer. Pogledaj crvenu strelicu, to je kao suprotan smjer. Ne samo da postoji opasnost da izleti potpuno van granica iza barijere, nego i da se zabije u vrh ograde (onako slično kao Kubica).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, jer kad bi se vozilo unazad, na izlazima iz zavoja nebi bilo dovoljno prostora jer su staze napravljene da se koči na ulasku u zavoj, a ne na izlasku iz istog.
0
0