Izdvojeno

Button: Još uvijek nismo imali čist trkaći vikend

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Jenson Button

Start McLaren Honde u novu sezonu svakako je bio puno bolji nego onaj u 2015., no ovakva forma je daleko od apetita McLarena i Honde. Jedine bodove u prve tri utrke osvojio je Stoffel Vandoorne, i to u svojoj prvoj F1 utrci, na VN Bahreina, kada je osvojio 10. mjesto. Jenson Button vozi sedmu sezonu za McLaren, a zadnje četiri godine vozi prosječne ili ispodprosječne bolide, a osvojio je samo jedno postolje, i to na VN Australije 2014. Britanac kaže kako McLaren još uvijek nije imao čisti trkaći vikend, ali i to da se još puno mora raditi na tempu u utrci.

“Još uvijek nismo imali čisti trkaći vikend. Kroz treninge i kvalifikacije smo mogli vidjeti neke obećavajuće rezultate, ali kroz utrku bi nam bilo teško održati ih na toj razini. Važno je da je bolid dobar i da se krećemo u dobrom smjeru. Lako je reći da smo u prve tri utrke zaslužili više, jednostavno moramo spojiti sva tri dana kako bi došli do bodova.”

 

Komentiraj

10 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Aj da vidimo i taj čisti vikend.


    0

    0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ah da su mi sad ona misljenja s kraja 2014 kako honda ima najbolje v6 motore i o pobjedi u melbourneu ah…i od tad je proslo ohoho vremena i nazalost sad imam potpuno drukciju sliku o mch vald ce ju 2017 vratit na staro


    0

    0
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Vidiš ja baš imam pozitivnu sliku. Jer je ekipa puno realnija. Boullier je rekao da vozači znaju što Honda ima u planu napraviti ove sezone te da su zadovoljni s onim što im je Honda pokazala s planiranim upgradeom. Ja očekujem da će do kraja sezone biti peta ekipa.


      0

      0
      • Ja do kraja sezone ne ocekujem da ce bit top 5 ekipa jer Merc , RB , Ferrari su konstantni godinama a Williams je ok , ali ocekujem sljedece godine McLaren u top 3 ekipe . Jer koliko sam na nekim izvorima i izjavama shvatio sljedeca godina ide njima u korist a Mercu ne tako da je ovo mozda mercova zadnja godina ovog desetljeca .


        0

        0
      • Sebastian Vettel
        senja Prikaži

        Ja mislim da ni sljedeće godine neće biti među tri. Red Bull, Mercedes i Ferrari će i dalje ostati ispred. Ali mislim da se sljedeće godine Red Bull vraća na sami vrh.


        0

        0
      • Senja ja sam samo rekao ono sto sam istrazio a to je prica o McLarenu koji ce bit u top3 sljedece godine a za RB netreba govoriti jer RB uvijek pojede sve timove u aerodinamici .


        0

        0
      • Sebastian Vettel
        senja Prikaži

        Pa ispred koga od ova tri ga misliš utrpati ako misliš da će biti u top 3? I ovi ostali što lupaju minuse. Samo se nadajte, ali u top 3 ih nećete vidjeti.


        0

        0
      • Senja vec sam negdje rekao da ce sljedece sezone bit McLren u top 3 ne ove jer smatram da ce sljedece sezone Merc spast sa vrha a u sljedecoj se prema njima kroje pravila


        0

        0
      • Sebastian Vettel
        senja Prikaži

        I ja mislim da će Mercedes pasti s vrha. Ali svejedno mislim da neće ispasti iz top 3…


        0

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni