Izdvojeno

Jason Watt: Palmerove performanse u Kini su bile sramotne

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

jolyon Palmer, Renault

Bivši vozač Formule 3000, Jason Watt, rekao je da su performanse Jolyona Palmera na ovogodišnjoj VN Kine bile sramotne. Britanac je završio utrku na posljednjem mjestu, što je bilo “baš” posljednje jer su svi bolidi završili utrku, a to znači da su oba Manora završila ispred Renaulta s brojem 30.

“Kevin je u Kini bio na višoj razini od njega”, rekao je Watt za Ekstra Bladet newspapers.

“Pošteno je reći da se Renault trenutno nalazi u teškoj situaciji, ali mislim da je sramotno što je Palmer završio utrku iza Manora kad nije bilo problema s bolidom. Ako nastavi s ovakvim vožnjama, neće ga spasiti niti sponzorski novac kojeg donosi.”

Kevin Magnussen je ukratko rekao poslije utrke:

“Bio sam puno brži od njega, ali ne znam je li s njegovim autom bilo sve u redu.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Palmer je rookie, i “sramotnih” utrka će još biti. Ali, Palmer nije loš vozač što je dokazao u nižim serijama. Za razliku od Danca koji se može pohvaliti jedino drugim mjestom u Formuli 3000, i to drugim mjestom s duplo manje bodova od prvaka Heidfelda, a koji se osjetio potrebnim komentirati Palmerovu vožnju.


    0

    0
  2. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    samo su 3 utrke iza nas a vec ga razapinju….


    0

    0
  3. Bivši vozač Formule 3000
    Ahahahahaha


    0

    0
  4. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Lakše krivit vozače nego Renault,kojem je za sve nedaće do sad bio kriv RBR,koji sad na kontu ima pozamašan broj bodova a Renault jednu veliku nulu,unatoč tome što imaju bazično iste motore.


    0

    0
  5. Maurizio Arrivabene
    Kuštelaar Prikaži

    Jason Watt??????????????????????????
    Koda je Maglica reko da je Mandzukic uzasan napadac! Lakrdija!!! Tko je taj klaun i zasto zasluzuje medijski prostor?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni