F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda u potrazi za dodatnom snagom

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda

Ljudi iz Honde tvrde kako se sada moraju fokusirati na poboljšanje performansi motora s unutarnjim izgaranjem (ICE-a), jer i dalje nisu zadovoljni pokazanim napretkom. Prošle sezone u ovo vrijeme Honda je izgledala očajno, danas je situacija nešto bolja, ali to ne zadovoljava momčad s velikim apetitima.

Kako bi prebrodio probleme, japanski proizvođač je tijekom zime promijenio veličinu svojeg kompresora – a to se, izgleda,  donekle isplatilo  – sudeći po solidnom ulasku u sezonu. Ljudi iz Honde su zadovoljni što su najgore ostavili iza sebe, ponajprije katastrofalnu nepouzdanost, a sada se mogu okrenuti smanjenju deficita u konjskim snagama koje se i dalje osjeti – pogotovo na dugim pravcima.

“Teško je reći koliko nam treba, ali prvo smo se morali koncentrirati na pouzdanost i mislim da smo se tu poboljšali, iako smo imali probleme u Bahreinu. Sada ćemo se fokusirati na performanse ICE-a i samu snagu – jer znamo da trenutna snaga koju imamo nije dostatna za ulazak u Q3. To je sve što vam mogu reći sada… mislim da su performanse solidne, ali moramo bolje”, rekao je Yusuke Hasegava – novi šef Hondinog motrosporta u F1.

Kada su ga upitali je li tempo koji Honda postiže na stazi ono što je očekivao prije početka sezone, on je odgovorio: “Mislim da smo zamalo postigli očekivano. Sadašnja pozicija je kakvu smo i najavili. Nije vrlo dobra, ali je podnošljiva.”

Hondi je preostalo 14 tokena za razvoj tijekom sezone, a govori se da će se nekolicina utrošiti prije dolaska u Španjolsku. Hasegawa ima jasnu viziju o tome kako će poboljšanje performansi ICE-a poboljšati cijelu pogonsku jedinicu.

“Snaga i ICE – to moramo poboljšati. I dalje nam nedostaje brzine na pravcu i tu leži cijeli problem.”

Iako je Button morao zaustaviti svoj automobil na utrci u Bahreinu, Hasegawa tvrdi da će Honda profitirati što više neće morati trošiti sredstva na ispravljanje pouzdanosti.

“Naravno da ćemo morati raditi promjene kako bi dobili performanse. Jednom kada dobijemo snagu, morati ćemo modificirati neka područja da potvrdimo pouzdanost. Mislim da snaga uvijek dolazi s pouzdanošću.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Da je arai ostao na celu sad bi prognozirao osvajanje prvenstva u 2016


    0

    0