Izdvojeno

Rosberg priznao da su mnogo radili oko startova

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

12440237_1248214111874877_8864586623606686427_o_1873x1200

Vodeći čovjek u ukupnom poretku vozača, Nico Rosberg, priznao je da su u Mercedesu mnogo radili kako bi popravili start u utrku. Podsjetimo, na VN Australije Mercedesovi bolidi su imali nešto lošiji start od Ferrarijevih, te su već u prvom zavoju izgubili vodstvo. S obzirom da je Ferrari u utrci bio konkurentan, nije se nazirala nova dominantna pobjeda Mercedesa. Aktualni svjetski prvaci više nemaju dominantan bolid, i sada žustro rade na svakom području kako bi pokušali izgraditi prednost nad Ferrarijem.

“Da, jasno je da smo mnogo radili na tome (startovi). Sada je izazovnije startati budući da imamo izmjenjen sustav i jedno kvačilo, stoga je start mnogo teži nego što je bio prije. To je područje na koje smo se fokusirali.”

“Ali, zaista sam sretan bolidom kojeg imamo. Momčad je napravila nevjerojatan posao kako bi nam ponovno osigurala ovakav auto. Siguran sam da će sljedeće utrke biti odlične, i naravno zbog tijesne borbe s Ferrarijem.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Štekali su oni sa startovima i prošle godine i isto su ovako pričali da će poraditi na njima….tu je Ferrari itekako jači. Vettel i Kimi su ih pretekli samo tako. Start bi mogao biti ključna stvar za obje momčadi ove sezone…naravno, ukoliko Ferrari pokaže dobru brzinu u utrkama i pametnije odluke od onih u Australiji.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni