Era Mercedesove dominacije mogla bi biti gotova

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Era Mercedesove dominacije mogla bi biti gotova

Ante Vetma

Nico Rosberg, Mercedes

Nico Rosberg, Mercedes

Era Mercedesove dominacije napokon bi mogla biti gotova, barem ako je vjerovati Marcu Sureru, bivšem švicarskom vozaču koji je nastupio u 88 F1 utrka, a sada radi kao televizijski komentator.

Na upit hoće li Mercedes i dalje biti jednako moćan kao i prošle dvije godine, Surer je odgovorio:

“Pojavili su se znakovi da je ova totalna dominacija od strane Mercedesa gotova. Najprije, Ferrari je uhvatio priključak, a i gume bi mogle igrati jako važnu ulogu što će definitivno pomoći Ferrariju.”

“Ferrari je uvijek imao problema sa zagrijavanjem tvrđih guma, a sada to mogu riješiti jednostavno tako da preferiraju mekše komponente.”

Surer također propitkuje Mercedesovu taktiku na predsezonskim testiranjima gdje je njemačka momčad odlučila skrivati karte.

“Ne znam zašto su to napravili, ne znam zašto nisu probali najmekše komponente guma. Vidjeli smo u prošlosti da se lako može dogoditi da jednoj ekipi baš nikako ne odgovara određeni tip guma.”

U međuvremenu su se pojavile i glasine po kojima Mercedes ima još veću prednost ove godine, te da proizvode oko 1000 konjskih snaga.

“Mislim da je to pretjerivanje,” kaže Surer. “Najviše što mogu dobiti iz turba je 700 ks. Sa 160 iz obnove energije – to čini zbroj od oko 860 konjskih snaga.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
DrWho

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3657 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Mercedes

Komentiraj

13 komentara

  1. Fernando Alonso 14 AlonsoForever Prikaži

    e moj Surer-u, progutat ćeš svoje riječi.


    0

    0
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Kako da ne, evo Vettel ove godine osvaja peti naslov bez problema.


    0

    0
  3. Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

    Sureru da bacimo opkladu!?
    Ti prvi biraj a meni ono sto ostane ali pazi da ne izaberes pogresno.
    Mecka je jos uvijek broj 1 ne bi me cudilo kad bi Lewis u Australiji otpuhao konkurenciju sa staze.


    0

    0
  4. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Sureru, riječi ti se pozlatile. Ali ono, vidit ćemo.


    0

    0
  5. “napokon”?,domincija traje 2 godine,naplacuju “krvav rad” dok su morali da trpe kritike ko danas Honda,
    licno bih voleo da ja Ferrari stigo mecku,ali sumljam,u svakom slucaju GOOOOO SV5.


    0

    0
  6. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Pa zar nisu taj broj od 860 premašili najmanje tri motora. Za Mercedes se pričalo da je priša priko 900 al nezna se koliko, za Ferrari se pričalo da je malo priko 900, a za Renault 875. Što mu onda znači ovo maksimum iz turba je 700.


    0

    0
  7. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    hondica ce to sve rijesiti ne brinite se u Melbourneu vec pobjeda a do spanjolske ko zna sto vec ce mecke za 3 kruga prolazit………….prode ih safety car na startno ciljnoj


    0

    0
  8. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Od kuda su njega izvadili? Sa znanjem koje ima trebala bi ga Honda angažirati na dizajniranju novog motora jer je čovjek enciklopedija znanja. Mogao bi biti upravu za gume jer se već događalo kroz sezone da se pogoduje nekim timovima kako bi bili konkurentni. Ništa novoga.


    0

    0
  9. Mclaren raca Prikaži

    Nit’ je bio neki vozač, nit’ je imao neku karijeru, a još je manje neki bitni insajder u svijetu f1, pa samim tim njegov stav, ničim utemeljen, za mene nema neku važnost. Ko je on da bi mogao suditi o formi Mercedesa, koji sami od sebe skrivaju pravo stanje, a da ne bi od drugih. Platforma koju su stvorili je stravično čvrsta i, u najboljem slučaju, samo se neko može izjednačiti sa njima, ali nikako prestići. barem ne dok su ova pravila i onda se pojavi neko koji, prije bih rekao ispadom nego izjavom, sudi o njima. Najmanje što bih volio je ta Mercedesova dominacija, ali što je tu je.


    0

    0
  10. surer zaista nije ima neku karijeru u F 1 ali teško je (p)ocjenit kakav je vozač bija jer valjda bi trebalo uzet u obzir i konkurentnost bolida koje je vozija . theodore , ensing , ATS , brabham , arrows i nisu neka “imena” osim brabhama ( 4 vozačke i 2 konstruktorske titule ) . a i tada ( 1985. ) brabham više nije bija nego osrednji tim na zalasku nekdašnje slave . dokaz ? sredina poredka u konstruktorskom ( 3 boda više od ligiera ) , a piquet , trostruki prvak je tu 1985. završija tek na 8. mistu 52 boda manje od pobjednika prosta . ostali timovi za koje je surer vozija su bili poprilično nekonkurentni . gledajući bolide koje je vozija i statistiku tj odnos PP i P na kraju trka surer i nije bija loš vozač jer …. često je starta sa začelja , a trke je završava od 5. do 11. mista . samo 17 bodova u karijeri od 8 sezona je i posljedica bodovanja di je prvih 6 osvajalo bodove . od 91 trku marc je u 36 bija među prvih 10 . u 35 je odustaja . znači od 56 završenih trka sa najčešće loše PP marc je u 36 trka dolazija među prvih 10 šta bi trebalo uzet u obzir ako pričamo o njemu ka vozaču tj kvaliteti performansi , švicarac ne tvrdi da je dominacija merca završena jer kaže “Pojavili su se znakovi da je ova TOTALNA DOMINACIJA od strane Mercedesa gotova.” je li tu nešto krivo izrečeno ? po meni ne jer marc uzima u obzir npr gume koje mogu bit bitan faktor . čudno kako niko nije uzeja u obzir da su skoro svi timovi koristili M , S , SS i US , a mercedes samo ( ako se ne varam ) ili najviše M . da i to na nešto ne ukazuje ? npr težište da se ove sezone najčešće koristi M mješavinpm , a druge gume će im bit samo “nužno zlo” koje će kristit da zadovolje pravila ? dominacije će bit ali ne i totalne dominacije … o tome govori surer i moguće je da se to dogodi . pouzdanost mercedesove PU je adut no mislim da ni ferrarieva PU ne zaotaje po tom pitanju ….


    0

    0