F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Haas ima dugačku listu stvari koje mora ispraviti

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Esteban Gutierrez, Haas

Esteban Gutierrez, Haas

Gunther Steiner je iznenađen kilometražom koju je nova momčad prošla na prvom predsezonskom testu. Haas je u četiri dana odvozio ukupno 281 krug, što je više od McLarena ili Manora, ali istovremeno za oko 400 manje od Mercedesa.

“Prilično smo zadovoljni kako testiranje napreduje,” kaže šef ekipe Steiner.

“Nismo očekivali da ćemo uspjeti odraditi ovaj broj kilometara. Zavšiti simulaciju utrke je bilo prilično cool i to nam pruža dobar osjećaj. Voljeli bismo da smo na kraju odradili jedan brzi krug, ali je nestalo vremena jer smo imali problema s elektronikom.”

“Očekivali smo više problema i manje krugova.”

Steiner kaže da Haas ima puno posla ispred sebe, ali je siguran da ekipa vlada problematikom:

“Lista stvari koje moramo popraviti je prilično dugačka i radimo na tome aktivno. Imamo rješenje za većinu problema, a samo nam je potrebno vrijeme. Najveći problem je sve popraviti unutar vremenskog roka.”

Haas već ima drugu šasiju spremnu za drugi test u Barceloni koje započinje 1. ožujka.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Ok, ok, shvatili smo vas kao ozbiljan tim.


    0

    0
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    ocekivali vise problema ,a izjava pred kraj 2015 je bila da ne vide razlog zasto ne bi bili ispred ferrarija


    0

    0
  3. definitivno su iznenadili, mene osobno, ali i sve relevantne analitičare – taj stupanj pouzdanosti i performansi u potpuno novom autu, nije viđen koiko znam bar u novijoj povijesti (od toyote kažu, i slažem se s tim), sjetimo se samo zadnja 3 nova tima u prošloj eri..
    neke su dječje bolesti normalne i u iskusnim timovima kod većih promjena, čemu upravo svjedočimo, tako da je ovo odista impresivan ulazak, isplatila se dodatna godina i mudra strategija ulaska.
    ispast će da je grozni ubo i bolje nego se nadao, i drago mi je zbog njega, kao i što eventualni rezultati mogu naglo povećati popularnost F1 preko bare i osigurati godine trka na odličnoj stazi, koja je trenutno isto u problemu.
    da stavim to malo u kontekst, postavio hatt novi autosport u publictici – odličan scarbsov članak: “an f1 car from nothing” , preporučujem! :)
    jedino ostaje za vidjet kakvi će im biti razvojni potencijali,jer im je logistika malo razvučena po svijetu (od poluotoka, preko otoka, pa preko bare) hoće li i gdje koncentrirati glavne resurse – logično je na otoku zbog ostalih, iako meni još logičnije na apeninima, jer su oba glavna suradnika tamo, a i dobili bi 3 tima tamo kao protutežu, realnost je ipak podjela, pošto i francuzi i nijemci to rade, tim više što je vlasnik odlučan zadržati središte tima doma, iako je to više marketinški, i u informacijskom smislu danas nema neki značaj, tamo će brojat pare i odlučivati o ulaganjima, posao će svakako odrađivati u europi – kako god bilo nek im je sa srećom, meni su se svidjeli na prvu i na drugu, no još je uvijek prerano za dugoročnije prognoze, kako rekoh, vidjet ćemo kako će razvijati auto s obzirom na logistiku.


    0

    0
    • Sebastian Vettel senja Prikaži

      Toyota je bila u eri kada si mogao testirati koliko hoćeš. A ni Haas mi nije preveliko iznenađenje, uz Ferrarijevu pomoć. Oni praktički voze prošlogodišnji Ferrarijev bolid. Vjerovatno im je najveći problem bio izmjena bolida za novi Ferrarijev motor koji je izmjenjen u odnosu na prošlu godinu. A imali su i dovoljno vremena. Pripremaju se na ulazak ima dvije sezone.


      0

      0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @senja
        objasni mi molim te kako oni praktično voze prošlogodišnji ferrarijev bolid?


        0

        0
      • Sebastian Vettel senja Prikaži

        Glasine kažu da je njima Ferrari dao prošlogodišnji bolid (ili barem 50% model iz zračnog tunela) da na njemu rade. A Ferrari iskoristio svo ono neograničeno vrijeme u zračnom tunelu za razvoj svog bolida. Po meni je to očigledno, jer ovaj bolid ima skoro sve isto kao prošlogodišnji bolid Ferrarija. Osim onih dijelova na kojima su se i očekivale promjene -uži zadnji kraj zbog promjena na motoru za ovu godinu, i kraće prednje krilo. Sve ostalo je od prošle godine, sa blagim izmjenama. Isto i prednje i zadnje krilo, samo drugačije obojeno. Isti sidepodi, u prednjem dijelu naravno, jer su pozadi suženi. Isti ovi otvori za hlađenje pored vozačeve glave…


        0

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        zahvaljujem na odgovoru ali se ne slažem po pitanju sličnosti.
        a glasine, su glasine.


        0

        0
      • @senja
        ferrari ne radi sa 50% modelom, bar od novog tunela
        ferrari im je dao(pro) sve mehaničke dijelove koji su dozvoljeni i svoj CAD sustav u kojem je bio unesen agregat ferraria, da mogu po njemu oblikovat šasiju, ali im nije dao pristup niti svom CAD-u, niti su sustavi bili bilo kako umreženi (nije ni ferrari imao poslije uvid u njihov razvoj)
        iz dallare su dolazili haasovi tehničari sa modelom u maranello, pomoćno osoblje bi ih pustilo unutra i uključilo tunel, datu je imao samo haas, i po završetku je vraćao model u dallaru na doradu ili daljnju obradu – i FIA je sve nadgledala, baš zbog glasina..
        haas nije dobio ništa od ferraria gratis, pa ni bazu podataka nisu imali..
        – piše ti sve u opširnom članku “papirnatom”


        0

        0
      • Sebastian Vettel senja Prikaži

        Ma ovo za 50% model je moja greška. I mislio sam na 60%. Jer sada valjda svi koriste 60% model koji je najveći dopušteni. Mislim da je Force India zadnja koja je prešla na 60% prelaskom u Toyotin zračni tunel.

        FiA je dolazila provjeriti šta rade, ali nisu stalno nadgledali. FiA je reagovala zbog žalbe nekog tima. Inače nemaju oni šta nadgledat tim koji nije ni ušao u F1. Bez obzira što FiA nije našla ništa sporno, svi su oni svjesni da je Ferrari izmanipulisao sistem.
        I šta mislite što su se drugi žalili? Mislite da nije Ferrari iskoristio situaciju?
        Znam da Haasu Dallara radi šasiju i aerodinamiku. Ali mogli su da rade po Ferrarijevom modelu. Ferrari je ove godine uradio revoluciju bolida. A Haas očigledno ima dosta dijelova sa lanjskog Ferrarija.
        Ima jedna slika koja je davno procurila. Vjerovatno ste vidjeli. CFD Haasovog bolida. I kad je sad pogledaš vidiš da je to taj bolid. A i sličnost sa Ferrarijem je očigledna.


        0

        0