F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Force India predstavila novi bolid + tehničke crtice.

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Marko Rakić: Statistika, zanimljivosti, povijest

10991708_10153003723747936_316114161044175404_o_800x380 1658355_10153003867307936_8611672223523841460_o_800x304

Na vidjelo je izašla slika novog Force Indijinog bolida, logično nazvanog VJM08, odnosno osmi ove momčadi otkako sudjeluju u Formuli 1.  Ugrubo gledano, bolid se, osim u prednjem dijelu, ne razlikuje mnogo od prošlogodišnjeg. Nove boje su predstavili prije gotovo mjesec dana, dok novi bolid nije bio spreman. On će biti spreman tek za petak, pa će sutrašnji dan morati odraditi s VJM07.

Mini tehnička analiza

Na posvijetljenoj slici novog bolida možemo vidjeti da su mnoga područja ostala neobojena. Razlog je jednostavan, manje boje, manja masa. Tako možemo vidjeti da je gotovo cijelo prednje krilo goli karbon, krilca ispod bočnih usisnika za zrak, te unutarnja strana zadnjeg krila.

1

Novi nos i S duct po uzoru na Red Bull – Andrew Green, tehnički direktor Force Indije, praktički je prekopirao Red Bullovo prošlogodišnje rješenje nazvano S duct. No, izvedba na ovom bolidu je nešto drugačija. Dok je RB10 imao nos po uzoru na krmu broda, Force Indijin je okrugao i na vrhu se nalaze rupice (strelica 1)gdje zrak ulazi. Također, izlaz za zrak je nešto viši od onog na Red Bullu (strelica 2). Sustav služi kako bi se barem donekle reducirao deficit koji je nastao postavljanjem niskog nosa u odnosu na one iz 2013. kada je zrak prolazio ispod njega.

0

“Valjak” na stražnjem dijelu podnice – Teško je utvrditi koja mu je točna uloga, no preusmjueravanje zraka na određeni dio bolida je logično rješenje. Funkcija – nepoznata.

3

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Jim Clark Sepa Donator Prikaži

    valjak bi mogao služiti preusmjeravanju zraka ispod podnice.
    rupe u podnici su zabranjene, ali momčadi zaobilaze pravila putem uskih “ureza”. zbog toga bi ovaj valjak mogao biti tako dugačak, urez prema stražnjem kotaču da se zadovolje pravila, a opet da se ne vidi golim okom i ne naruši strukturalna čvrstoća.


    0

    0